Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Het eerste (en laatste) nestje van Snoes: de 4 kittens hebben namen (pag 10)

• Log in om te reageren
157 reacties op dit onderwerp

Poll: Van hoeveel kittens zal ze bevallen? (42 leden hebben gestemd)

Van hoeveel kittens zal ze bevallen?

1. Eentje (0 stemmen [0.00%])

Percentage van stemmen: 0.00%

2. Twee (1 stemmen [2.38%])

Percentage van stemmen: 2.38%

3. Drie (12 stemmen [28.57%])

Percentage van stemmen: 28.57%

4. Gestemd Vier (23 stemmen [54.76%])

Percentage van stemmen: 54.76%

5. Vijf (5 stemmen [11.90%])

Percentage van stemmen: 11.90%

6. Zes (1 stemmen [2.38%])

Percentage van stemmen: 2.38%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#106 Geplaatst 13 april 2010 - 18:37

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#107 Geplaatst 13 april 2010 - 20:24

Als de kittens honger hebben zou ik ze nu toch zeker terug mogen voeden. Maar ze liggen zo lief te slapen. Wat zouden jullie doen? Moet ik ze echt om de 3 uur voeden, ook al moet ik ze daarvoor wekken?

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#108 Geplaatst 13 april 2010 - 21:31

Ik heb de kittens net nog eens gevoed. Nu zijn er al 2 die goed drinken. Eentje drinkt een beetje en stopt dan. En dan is er nog eentje die absoluut niet wilt. Maar we boeken vooruitgang, toch al 2 ipv 1 die goed drinken.

Snoesje heeft daarnet weer een beetje kittenmelk afgeschooid. En ze heeft een handjevol brokjes gegeten... uit mijn hand! Lief he. Ok misschien verwen ik ze een beetje :oops: Mijn vriend verklaart mij gek moest hij het zien. Maar ja ze is ziekjes. En ik vind het zo leuk dat ze mij vertrouwt. Ze blijft rustig in haar nest bij de andere kittens liggen wanneer ik er eentje aan het voeden ben :d

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#109 Geplaatst 13 april 2010 - 22:10

dag meid, ik heb heb verleden jaar ook een kitten zelf moeten voeden, een papflesje is beter dan een spuit, met een spuitje zouden ze melk in de longen kunnen krijgen, omdat ze dan te snel drinken    ik ben toen bij dierenwinkel papflesje gaan halen en bij de da een speciaal speentje om erop te zetten, en dat ging voor het poesje ook veel beter, die was wel 3 weken oud, en dat was heel leuk om het kitten met papflesje te geven,
veel beterschap met de mamapoes en het zijn prachtige kittens hoor!! :heart: :heart:

Randa
Randa
  • 6.205 berichten
  • 7 katten

#110 Geplaatst 14 april 2010 - 12:18

veel beterschap voor mamapoes en het zijn hele mooie kittens :love: :loveshower:
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#111 Geplaatst 14 april 2010 - 12:49

Ik ben 2 papflesjes gaan halen. 1 in de dierenwinkel en 1 bij de apotheek. Dat spuitje vond ik sowieso niet handig. Omdat ze dan inderdaad te snel drinken en melk in de longen kunnen krijgen, zoals jij al aanhaalde tijgertje75.

Aangezien ik nu pas thuis ben van de winkel, krijgt Snoes seffens pas haar 1e portie antibiotica. En vanavond de 2e. Het zal nog zeker een week duren voor de spuit leeg is.

Daarstraks zag ik ineens een vlo op een van de kittens. Eikes! Ik heb dus bij de apotheek ineens Frontline spray gevraagd en pipetjes voor de volwassen poezels. Die irritante bijtertjes krijgen hier geen kans. Straks de poezen behandelen. Daarna goed stofzuigen, handdoeken wassen,... En volhouden natuurlijk. Dan wordt een eventuele plaag voorkomen (heb ik vorig jaar 1 keer meegemaakt jammer genoeg).

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#112 Geplaatst 14 april 2010 - 14:26

Ik ben helemaal verliefd op het 1ste en het laatste katje..Wat een schatjes.Ik ben dol op koetjes en het is m'n droom om nog zo'n coontje ooit te hebben.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#113 Geplaatst 14 april 2010 - 14:29

Ik houd je niet tegen :x Ze mogen besproken worden. Behalve het 3e kitten dan :d

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#114 Geplaatst 14 april 2010 - 17:52

Kitten twee :heart: :heart:  Romy..
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#115 Geplaatst 14 april 2010 - 17:55

Romy... die naam heeft ook wel iets. Ik zet ze op mijn namenlijstje. Ik hoop straks samen met mijn vriend de namen te kunnen kiezen, als er tenminste namen tussen staan die meneer goed vindt.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#116 Geplaatst 14 april 2010 - 17:57

Waar hou je van , lange namen of korte namen moeilijke en sjieke namen enz enz..
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#117 Geplaatst 14 april 2010 - 18:04

Korte namen, omdat die makkelijker zijn vind ik persoonlijk. Moeilijke, makkelijke, sjieke namen,... Dat weet ik niet. Ik heb altijd zoiets van 'dat is het! dat past perfect bij dat dier zijn persoonlijkheid, karakter, uiterlijk, gedrag,...'.

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#118 Geplaatst 14 april 2010 - 18:05

En nog iets. De namen die ik mooi vind, zijn voor mijn vriend dan weer 'onnozel' of 'stom'. Zo noemde ik mijn ratjes vroeger Noodle en Pepper. Eerst vond hij dat belachelijk. Maar daarna zag hij het grappige er wel van in. Die namen pasten echt bij die diertjes.

Bewerkt door Tinne, 14 april 2010 - 18:06.

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#119 Geplaatst 14 april 2010 - 18:10

Een voorlopig namenlijstje:

romy
killer
mikado
smikkel
musti
picasso
pitta
salsa
snuffel
stitch
sushi
tiesto
zero
couscous
muffin
pickles
bebbel
breezer
curry
diesel
DJ
flodder
fristi
frodo
perla
april

Bewerkt door Tinne, 14 april 2010 - 18:26.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#120 Geplaatst 14 april 2010 - 18:21

Wat denk je van April, spreek je uit al Epril..
Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens