Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Het eerste (en laatste) nestje van Snoes: de 4 kittens hebben namen (pag 10)

• Log in om te reageren
157 reacties op dit onderwerp

Poll: Van hoeveel kittens zal ze bevallen? (42 leden hebben gestemd)

Van hoeveel kittens zal ze bevallen?

1. Eentje (0 stemmen [0.00%])

Percentage van stemmen: 0.00%

2. Twee (1 stemmen [2.38%])

Percentage van stemmen: 2.38%

3. Drie (12 stemmen [28.57%])

Percentage van stemmen: 28.57%

4. Gestemd Vier (23 stemmen [54.76%])

Percentage van stemmen: 54.76%

5. Vijf (5 stemmen [11.90%])

Percentage van stemmen: 11.90%

6. Zes (1 stemmen [2.38%])

Percentage van stemmen: 2.38%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#121 Geplaatst 14 april 2010 - 18:26

Zal het er bij zetten! Hoe meer namen, hoe beter he. Ben benieuwd of mijn vriend nog zal weten wat te kiezen :)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#122 Geplaatst 14 april 2010 - 18:34

Nu ik ga me favoriete namen lijstje dan maar geven, hihi..

Meisjes
Shavanah
Fleur
Ginger
Stacy
Macy
Shiva
Flicka
April
Lacy
Lizzie
Rosalie

Katers
Olivier
Pim
Blossem

Mij favoriet voor kater is Brum Brum..

Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#123 Geplaatst 14 april 2010 - 18:36

Shiva vind ik de mooiste uit jouw lijstje. En Brum Brum is idd leuk voor een kater.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#124 Geplaatst 14 april 2010 - 18:42

Krijgen we vanavond de namen te horen O:) O:)
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#125 Geplaatst 14 april 2010 - 18:46

Als we er uit geraken wel. Dan laat ik weten welke namen het worden. Ik zeg er ineens bij dat mijn vriend moet werken tot 22u. Dus hij is pas thuis tegen 22u30 en moet dan nog eten. Misschien kan ik het lijstje al onder zijn neus duwen als hij aan tafel zit :twisted:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#126 Geplaatst 14 april 2010 - 18:52

Hahaha, ja zo iets, kijk eens schat lekker eten, en ow ja wil je nu ff de namen bekijken want Janet wacht op de namen :catrollover :catrollover
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#127 Geplaatst 14 april 2010 - 18:54

Zoiets zal het worden waarschijnlijk. Ach hij is het gewend. Als ik eens heel lief zijn naam zeg weet hij meestal hoe laat het is :ha

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#128 Geplaatst 14 april 2010 - 18:59

Ja ik riep je naar de chat is misschien makkelijker om zo heen en weer te praten..
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#129 Geplaatst 14 april 2010 - 19:06

Ik heb de chat gevonden, maar krijg niets getyped. Zal eens kijken of ik de fout vind (heb nu een ienimienie tekstvakje om te typen en kan niets versturen?).

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#130 Geplaatst 14 april 2010 - 19:07

Dan moetje eens vernieuwe de site..
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#131 Geplaatst 14 april 2010 - 20:45

oke dan. Jij wilde namen, ik zal je een beetje keuze geven!

Meisjesnamen                                                                                                                  Jongensnamen

Ayasha (Ayisha (living, prosperous) (arabisch))                                                     Aiden
  Aida (Ayda)                                                                                                                                                           Aydin (intelligent, enlightened one)
  Amber                                                                           Adar
  Anisa (vriendelijk)(arabisch)                                                                                                            Azize (precious)
  Afra (wit) (arabisch)                                                                            Akar  (flowing stream)
  Atiyah (geschenk) (arabisch)                                                                                                         Aksit
  Ayana (lucky, good day, day of judgement)(arabisch)                                   Altug (red horsetail)
  Aysel (Like Moonlight)                                                                                                                           Alp (valiant)
  Akasma (white climbing rose)                                                                                                      Alparslan (valiant lion)
  Afet  (woman of bewitching beauty)                                    Ari (bee)
  Adil                                                                                                                                                                                   Arikan (bee's blood)
  Abhilasha (desire)(hindu)                                                                                                                    Arslan (lion)
  Adhira (lightning)                                                                                                                                          Atilla (one with horse)
  Aysegül                                                                                                                                                                      Aycoban (shephard moon)
  Aziza (precious)                                                                                                                                              Aykut (holy moon)
  Anshu (sunbeam)                                                                                                                                            Ayturk (Turkish moon)
  Ashima (limitless)                                                                                                                                            Alim (Scholar; wise, learned)
  Ayfer (moonlight)                                                                                                                                           Altan (Red dawn)
  Asli  (origins, genuine, reality)                                                                                                              Alptekin (Founder of Gazneli Empire
  Asena  (mythological, she-wolf mother of Turks)                          Altay (Altay mountains)
  Armagan  (special gift)                                                                                                                        Argun (Clear day)
  Altin (golden)                                                                                                                                                   Asil (Noble)
  Akyildiz (white star)                                                                                                                                 Azmi (Determined)
  Adak (vow)                                                                                        
  Akcan (white spirit/soul)                                                                      
  Akca  (white like)                                                                                
  Akgul (white rose)
  Aliye (Exalted, high; lofty)
  Azmiye (Determined)

(de namen in het blauw zijn de namen die wij ooit gebruikt hebben)
Er volgen er meer!! :x

Bewerkt door ginnie, 14 april 2010 - 20:48.
Reden van bewerken: stond beetje raar achter elkaar

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#132 Geplaatst 14 april 2010 - 20:48

mmmmmmmmmm, het wil niet echt netjes hier komen te staan
even anders proberen!

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#133 Geplaatst 14 april 2010 - 20:50

oke dan. Dit wil niet erg lukken.... wil je me je mailadres even pb'en? Dan mail ik de word documentjes even. Dat is veeeeeeeel makkelijker en sneller, want ik heb 7 lijstjes.......... ;)

Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#134 Geplaatst 14 april 2010 - 20:50

Dat zijn er al heel wat!

Kan iemand mij even helpen ivm het gebruik van de frontline spray bij kittens? Ik heb gelezen dat het het beste is om op je handen te sprayen en dan de kitten in te wrijven. Hoeveel keer moet ik op mijn handen sprayen dan? De ukken wegen tussen de 202 en 229g.

Ok het zijn maar 2 vlooien die ik heb gezien, 1 bij de moeder en 1 op een ukje, maar toch... Beter meteen bestrijden want het zijn rotbeesten. Onze Rambo had er vorig jaar ook en voor we het doorhadden zaten we met een heuse plaag. Dat wil ik voorkomen in het vervolg.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#135 Geplaatst 14 april 2010 - 21:29

op je handen kan, maar je kunt ook een washandje gebruiken. Is fijner, want als je een klein wondje hebt aan je hand en dat spul komt erin, dan wordt je niet vrolijk.....

Washandje goed nat maken (niet druipend) en dat over de kittens wrijven. Wel zorgen dat mamapoes voorlopig even niet de babies likt tot ze terug droog zijn!

Wel even goed lezen of het al gegeven mag worden aan kittens van 1.5 week, want volgens mijn herinnering is dat nog net even te jong.
Mama kun je het beste behandelen met een pipet, liever geen frontline, lees de gebruiksaanwijzing even goed door, want er staat me iets van bij dat het niet bij zogende poezen gegeven mag worden. Maar ik weet niet meer zeker of dat bij frontline is.
Beter even checken!

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens