Het eerste (en laatste) nestje van Snoes: de 4 kittens hebben namen (pag 10)
#17 Geplaatst 03 april 2010 - 20:09

Verder heb ik ook eens een onverwachts nestje cavia's meegemaakt (in putje winter). Die 7 jongen zijn met succes groot geworden.
Moest er iets zijn dan kan ik de DA bereiken. Ik heb zijn nr bij de hand. En hier op het forum heb ik ook veel info gevonden. Op het internet is ook heel veel te lezen.
Ik hoop dat alles vlot verloopt. Maar ik ben mij er van bewust dat er altijd iets fout kan gaan. Stuitligging, zwakke weeen,... Je weet zoiets nooit op voorhand.
#18 Geplaatst 03 april 2010 - 20:13

Dat poeslief goed terecht is gekomen is duidelijk merkbaar aan je berichtjes

Maar ik kan me wel voorstellen dat het fijn is als je iemand kan bellen tegen de tijd dat het gaat gebeuren. Heb ik zelf namelijk ook nog steeds

Groetjes van Wendy en de poezenbende
#19 Geplaatst 03 april 2010 - 20:17

#20 Geplaatst 03 april 2010 - 20:17

Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk
#21 Geplaatst 03 april 2010 - 20:19
#23 Geplaatst 03 april 2010 - 20:40
Tinne zei:
Dat is verschillend per da en per middel dat je wilt gebruiken. het beste kun je bij je da informeren naar de prijzen.
Het kan zeker nut hebben om een beetje rond te shoppen voor de enting en de chip. Natuurlijk wil je een goeie da, maar die goeie da's wisselen ook sterk van prijs.
Voor ons was het toentertijd (een jaartje of 4 geleden ofzo) de aanleiding tot zoeken naar een andere goeie da. Nu hebben we net zulke goeie da's als we al hadden, maar dan goedkoper en met korting (wilde de andere, waar ze zaten voor ons toenmalige konijn) niet geven.
Het scheelde ons, zonder de korting, toen ca 350 euro op het twee keer enten van 6 kittens, alles 6 de kittens chippen, en twee herhalingsentingen van volwassen katjes. Met korting scheelde het aanzienlijk meer.
Wij hebben niet echt een hele dure da nu, ook niet een hele goedkope, maar echt duur is ie niet. En we krijgen korting daar.
Voor de eerste enting, met chip en met paspoortjes en consult zouden we zonder korting zo'n 400 euro kwijt zijn. Gelukkig krijgen we korting, dus mochten we nu voor 341 euro weer weg.
(de totaalfactuur was wat meer, want als we gaan voor routine dingen dan nemen we natuurlijk meteen nog wat katjes mee

De tweede enting zal goedkoper zijn, want de chip en de paspoortjes hoeven we natuurlijk maar 1 keer

ontwormen doen wij met vitaminthe pasta (heb er goede ervaringen mee) en als ze wat groter zijn met Milbamax kitten.
Wat het precies kost weet ik zo niet meer, maximaal paar tientjes. Beetje afhankelijk van het aantal kittens dat je hebt.
ontwormen kun je makkelijk zelf doen.

Groetjes van Wendy en de poezenbende
#24 Geplaatst 03 april 2010 - 21:08

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#27 Geplaatst 04 april 2010 - 12:24

Groetjes. Ina

#28 Geplaatst 04 april 2010 - 12:31

Veel succes met de bevalling en hou ons op de hoogte he

#29 Geplaatst 04 april 2010 - 15:48

Bewerkt door MZ_forever, 04 april 2010 - 15:49.
#30 Geplaatst 04 april 2010 - 16:09

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens
De katjes →
Gedrag en opvoeding →
Kittens steken hun tongetje uit als ze lekker liggenGestart door PrincessFai7h, 15 jan 2020 ![]() |
|
![]() |
||
De katjes →
Gedrag en opvoeding →
Winterkittens 2019Gestart door Elma, 18 nov 2019 ![]() |
|
![]() |
||
De katjes →
Gedrag en opvoeding →
Kittens balanceren op balk van 4 meter in hoogte!Gestart door PrincessFai7h, 15 nov 2019 ![]() |
|
![]() |
||
De katjes →
Overige →
Kittens op de trapGestart door PrincessFai7h, 09 nov 2019 ![]() |
|
![]() |
||
De katjes →
Gedrag en opvoeding →
Zomernestje 2019Gestart door Elma, 26 jun 2019 ![]() |