Spring naar inhoud

- - - - -

Brits Korthaar

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 03 april 2010 - 20:43

We zijn op zoek naar een Brits Korthaar kitten.  Welke cattery kunnen jullie mij aanbevelen ?  We zoeken wel geen blauw kitten, daar onze vorige poes een Blauwe Rus was, die we spijtig genoeg hebben moeten laten inslapen (kankergezwellen).

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 03 april 2010 - 20:45

Er zijn hier op het forum wel een aantal goede brittenfokkers :d .
Veel succes met de zoektocht! :geluk:
Geplaatste afbeelding

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 03 april 2010 - 20:46

A oke, hoe kan ik met hen contact opnemen ?

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#4 Geplaatst 03 april 2010 - 20:49

Welkom!

Je kan in dit deel van het forum veel vinden over de Britten fokkers, en de kittens die geboren zijn!

http://www.kattensite.be/forum/catterys-kittens/

Veel succes met je zoekttocht naar een Britje!

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 03 april 2010 - 20:49

Oke bedankt, dat ga ik direct doen.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#6 Geplaatst 05 april 2010 - 10:21

Anders kan je ook eens informeren bij de raskattenverenigingen...
Wij hebben ook brits korthaartjes, maar momenteel geen kittens beschikbaar. Veel fokkers werken met een wachtlijst,
er zijn zelden meteen kittens beschikbaar.
Op show gaan en cattery's aanspreken is ook altijd een weg naar het vinden van een kittens.
Neem zeker je tijd voor het vinden van een britje, ga niet overhaast te werk. Beter wachten op het kitten dat 100 procent naar u keuze is, dan zomaar ergens eentje te nemen. Het is de bedoeling dat hij/zij voor lange tijd een deel van u gezin wordt, die extra paar maanden maakt dan ook niets uit.
Veeeeeel succes !!

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 05 april 2010 - 10:23

:geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 05 april 2010 - 10:38

veel succes gewenst
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 05 april 2010 - 13:09

feroesti zei:

Anders kan je ook eens informeren bij de raskattenverenigingen...
Wij hebben ook brits korthaartjes, maar momenteel geen kittens beschikbaar. Veel fokkers werken met een wachtlijst,
er zijn zelden meteen kittens beschikbaar.
Op show gaan en cattery's aanspreken is ook altijd een weg naar het vinden van een kittens.
Neem zeker je tijd voor het vinden van een britje, ga niet overhaast te werk. Beter wachten op het kitten dat 100 procent naar u keuze is, dan zomaar ergens eentje te nemen. Het is de bedoeling dat hij/zij voor lange tijd een deel van u gezin wordt, die extra paar maanden maakt dan ook niets uit.
Veeeeeel succes !!

Neen, dat is waar.  Voor ons maakt het ook niet uit of het een poes of een kater is.  We willen er niet met  kweken, maar gewoon van hen genieten.  Het enige waar we zeker van zijn, is dat ze "correct behandeld" zijn.  Hier wacht hen een prinseleventje of prinseseleventje, al zeg ik het zelf.  Voor ons maakt kleur en zo niet veel uit, als het maar geen blauwe is omdat het ons teveel aan Tibo doet denken.  En mijn man is niet zo voor "tijgertjes".  Het moet gewoon klikken met het kitten en de fokker.  Of we nu moeten wachten of direct er eentje hebben, maakt voor ons geen verschil.  Eens ze mijn hart gestolen hebben, raken ze er niet meer uit.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#10 Geplaatst 05 april 2010 - 21:42

ik fok ook wel britjes maar ook voorlopig geen kittens hier. misschien inderdaad eens een show bezoeken of cattery's gewoon mailen met al je vragen :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 05 april 2010 - 21:48

Veel succes met het vinden van een Britje! :geluk:

Ik fok ook in Britjes Black Silver Tabby Blotched, eind dit jaar verwacht ik een nestje!
Vragen zijn altijd welkom. ;)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 06 april 2010 - 10:29

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 06 april 2010 - 11:05

Bedankt !

brittenliefhebber
brittenliefhebber
  • 25 berichten

#14 Geplaatst 12 april 2010 - 22:56

ik heb een nestje britjes liggen allemaal choc en choc tortie. Het zijn zalig mooie kittens. Ouders beiden getest op HCM en PKD, Felv en Fiv. zoals het hoort. Mijn schatjes worden verwend en in de watten gelegd. Mocht je interesse hebben mogen jullie altijd vrijblijvend eens langskomen. Ook vragen mag je afvuren. We doen onze uiterste best om van onze kittens heel lieve britjes te maken. tot hier toe is het altijd al gelukt :d We genieten altijd intens en zijn heel verdrietig als onze 13 weken om zijn :catnoknow

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 12 april 2010 - 23:52

brittenliefhebber zei:

ik heb een nestje britjes liggen allemaal choc en choc tortie. Het zijn zalig mooie kittens. Ouders beiden getest op HCM en PKD, Felv en Fiv. zoals het hoort. Mijn schatjes worden verwend en in de watten gelegd. Mocht je interesse hebben mogen jullie altijd vrijblijvend eens langskomen. Ook vragen mag je afvuren. We doen onze uiterste best om van onze kittens heel lieve britjes te maken. tot hier toe is het altijd al gelukt :d We genieten altijd intens en zijn heel verdrietig als onze 13 weken om zijn :catnoknow

proficiat met je nestje. :b