Spring naar inhoud

- - - - -

sterilisatie

• Log in om te reageren
66 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#16 Geplaatst 01 april 2009 - 08:11

Succes, komt wel in orde! (weet ik nu uit ondervinding :d )
Ook succes voor de dierenarts dan :)

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#17 Geplaatst 07 april 2009 - 14:50

tkomt dichterbij hé nu, nog 3 daagjes :s

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#18 Geplaatst 07 april 2009 - 15:35

crazy_catlady zei:

de DA's mogen het af en toe ook eens moeilijk hebben eh ;)

Wij hebben er ook zo één die het de dierenarts ni zo makkelijk maakt :) . De laatste keer da mijn ouders me onze Radja bij DA geweest zijn voor een abces da em had, is em zelfs beginnen plassen van schrik :) . Is op die moment geen katje om zonder handschoenen aan te pakken ;) .
Veel succes met de sterilisatie!

Guest_DebbieThijssen_*
Guest_DebbieThijssen_*

#19 Geplaatst 07 april 2009 - 17:11

M&M zei:

Aangezien Xyra heel snel achter elkaar krols word heb ik besloten om haar eerst te laten steriliseren, ze word gesteriliseerd 10 april

Hallo Hallo , ik heb even een vraagje.. mijn poes is ook echt om de twee weken krols... Maar ze is nog net geen jaar. Kan dit kwaad?
Groetjes en alvast bedankt Debbie

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#20 Geplaatst 07 april 2009 - 17:27

DebbieThijssen zei:

Hallo Hallo , ik heb even een vraagje.. mijn poes is ook echt om de twee weken krols... Maar ze is nog net geen jaar. Kan dit kwaad?

Ik denk het niet. Ik dacht dat kattinnen al vanaf 6m gesteriliseerd mochten worden. Verbeter mij als ik fout ben ...

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#21 Geplaatst 07 april 2009 - 18:07

DebbieThijssen zei:

Om de 2 weken krols worden is niet goed voor je poes. Je kan ze laten steriliseren. Het is een fabeltje dat een poes 1 jaar oud moet zijn. :)

Geplaatste afbeelding

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#22 Geplaatst 07 april 2009 - 18:29

veel succes

Guest_tygertje_*
Guest_tygertje_*

#23 Geplaatst 07 april 2009 - 21:07

succes ( sterillisatie helpt dat ook tegen wildplassen) mijn prutske is namelijk een kattin van 3 jaar en ze loopt ook heel vaak krols, en heeft last van wildplass)
groetjes

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 07 april 2009 - 22:05

nog even , maar t komt goed hoor!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#25 Geplaatst 07 april 2009 - 22:10

Veel geluk. :hug:

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#26 Geplaatst 07 april 2009 - 22:56

DebbieThijssen zei:

Onze poes Evita is afgelopen maandag gesteriliseerd, zij is ook nog geen jaar oud hoor. Ze is nu ongeveer 10 maanden oud, maar zij kwam ook ongeveer om de 2 weken krols vandaar we haar nu al hebben laten steriliseren, maar bij haar hebben ze helaas haar baarmoeder ook moeten afnemen.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#27 Geplaatst 08 april 2009 - 06:15

Fleterna zei:

Onze poes Evita is afgelopen maandag gesteriliseerd, zij is ook nog geen jaar oud hoor. Ze is nu ongeveer 10 maanden oud, maar zij kwam ook ongeveer om de 2 weken krols vandaar we haar nu al hebben laten steriliseren, maar bij haar hebben ze helaas haar baarmoeder ook moeten afnemen.

Ja? Dan waren ze er toch niet gerust in want onze DA zei dat ze dat enkel doen als ze zien dat er iets mis is met de baarmoeder...
Als ze die wegnemen, is de operatie wel ietske zwaarder hé vermoed ik..is ze er al volledig door?

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 08 april 2009 - 08:00

AnnDB zei:

Wij hebben er ook zo één die het de dierenarts ni zo makkelijk maakt :) . De laatste keer da mijn ouders me onze Radja bij DA geweest zijn voor een abces da em had, is em zelfs beginnen plassen van schrik :) . Is op die moment geen katje om zonder handschoenen aan te pakken ;) .
Veel succes met de sterilisatie!

Ja dat heeft onze Noppes ook gedaan bij de sterilisatie. Ik kreeg een heel zielig, natgeplast poesje mee naar huis.
Geplaatste afbeelding

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 08 april 2009 - 08:02

Fleterna zei:

De baarmoeder wegnemen doen ze hier standaard hoor. Je voorkomt er namelijk een aan tal dingern mee. Ze kunnen geen baarmoederontsteking meer krijgen of baarmoedewrkanker.
Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#30 Geplaatst 08 april 2009 - 09:04

DebbieThijssen zei:

Mijn DA zei me dat vanaf ze de eerste krols geweest zijn ze mogen gesteriliseerd worden. Nuja, ik heb wel een beetje langer gewacht