Spring naar inhoud

- - - - -

sterilisatie

• Log in om te reageren
66 reacties op dit onderwerp
M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#61 Geplaatst 16 april 2009 - 15:38

Met Xyratje gaat het goed hoor. Ze crosst al terug goed rond en is weer gelijk de oude Xyra. Vind wel dat ze nog iets meer afstandelijker is geworden, net alsof ze weet dat ik haar heb weggebracht :) Maar zal wel goedkomen, heb er vertrouwen in :)

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#62 Geplaatst 16 april 2009 - 15:45

Gelukkig maar dat alles zo goed verlopen is :)

Vibeke en Dieuwke zullen binnenkort ook gesteriliseerd moeten worden... 'k Mag er nu al niet aan denken :onzeker: :s :(

Ik heb eigenlijk nog een paar vraagjes over sterilisatie:

- Steriliseer je best voor ze de eerste keer krols zijn of na de 1e keer? Ik heb van twee DA iets anders gehoord...

- Welke DA kies ik? We zijn al het meest bij Eva Ronse in Sint-Niklaas geweest, een jong meisje die zelf een kat heeft en heel persoonlijk contact heeft en meeleeft met de poezies... Of kies ik voor een dierenartsenpraktijk die een minidierenkliniek hebben in Waasmunster maar waar de DA's vooral hondenfokkers zijn? De laatste heeft zeer uitgebreide kennis van vanalles en nog wat, dat was duidelijk bij ons eenmalig bezoek daar (omdat het buiten Eva Ronse's praktijkuren was - die keer met Vib haar rugje), maar wel veel afstandelijker. Help :)
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#63 Geplaatst 16 april 2009 - 15:49

M&M zei:

Met Xyratje gaat het goed hoor. Ze crosst al terug goed rond en is weer gelijk de oude Xyra. Vind wel dat ze nog iets meer afstandelijker is geworden, net alsof ze weet dat ik haar heb weggebracht :) Maar zal wel goedkomen, heb er vertrouwen in :)

goed dat ze de oude weer is
de rest komt wel!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#64 Geplaatst 16 april 2009 - 15:49

Ben ook wel blij dat alles goed verlopen is, had er ook maar dubbele gevoelens rond.

Mijn DA zei dat ze van zodra ze de 1e keer krols geweest zijn ze mogen gesteriliseerd worden.

Ik heb toch gekozen voor de DA waar ik me het beste bij voel. Ik kon ze ook bv naar het Dierenkliniek in Merelbeke brengen maar ik vertrouw op mijn DA en dan was de keuze snel gemaakt voor mijn Xyratje :)

Ik zou gewoon mijn gevoel volgen ;)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#65 Geplaatst 16 april 2009 - 17:55

Het is helemaal niet noodzakelijk om ze eerst krols te laten worden hoor alvorens te steriliseren.
Ik zou voor mijn vertrouwde DA kiezen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#66 Geplaatst 16 april 2009 - 18:08

Ik volg Peggy J...

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#67 Geplaatst 18 april 2009 - 20:08

poezemannen zei:

Ik volg Peggy J...

Idem