Spring naar inhoud

- - - - -

Tijdstip voeding

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
5 reacties op dit onderwerp
Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 31 maart 2009 - 12:29

Hoeveel maal per dag krijgen jullie poezels eten en op welk tijdstip ?
Bij mij in principe 2 maal, 's morgens (héééél vroeg) en 's avonds als ik thuis kom.  In het WE is er meestal nog een klein tussendoortje, ze kunnen zooo zagen hé, de uitgemergelde sukkeltjes. :)
Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 31 maart 2009 - 12:30

was hier al niet zo'n topic?

mja,
hier krijgt toulouse gewoon in 1 keer haar portie afgewogen eten zodat ze kan kiezen wanneer ze eet, de hele dag door ^^

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#3 Geplaatst 31 maart 2009 - 12:37

hier krijgen ze 's morgens rond 6uur eten en 's avonds rond 17u, en voor de rest stelen ze 's nachts de frettenbrokjes :p

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 31 maart 2009 - 12:42

Bij ons krijgen ze elke ochtend als we opstaan een ieniemini portie natvoer; eigenlijk meer als snoepje bedoelt, daarom dat het ook maar een heel kleine portie is. En verder worden hun brokjes gevuld met de hoeveelheid die ze nodig hebben voor de dag, en die blijven dan ook staan zodat ze kunnen eten wanneer ze dat willen.
's avonds krijgen de Maine Coons nog een kleine portie Maine Coon brokken, Pixel slaapt apart (bij ons), en zij krijgt gewoon de rest van haar brokjes. Als die op zijn krijgt ze een kleine portie dieetbrokjes. Madame moet haar gewicht in de gaten houden, namelijk. :)
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 31 maart 2009 - 12:42

Hun natvoer krijgen ze hier om 7u 's morgens omdat de hond me dan wakker maakt voor haar eten en 's avonds rond 16u. Brokjes kunnen ze de ganse dag eten.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#6 Geplaatst 31 maart 2009 - 12:52

Inderdaad er was al zo een topic ;)

klik