Spring naar inhoud

- - - - -

waterreservoir

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
26 reacties op dit onderwerp
linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 19 februari 2009 - 07:14

ik ververs ook om de 2 dagen ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#17 Geplaatst 19 februari 2009 - 10:34

De drinkpotjes door het hele huis worden alle dagen omgespoeld en van vers water voorzien. De cat-it zonder bol word alle weken uitgewassen en van vers water voorzien.
De cat-it met bol staat op het schap, dat ding ,daar kreeg ik grijs haar van. :ha

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 19 februari 2009 - 12:11

De Drinkwell wordt bij ons iedere dag ververst.. Ik heb er wel al wat op afgevloekt. Uiteindelijk zou het simpeler zijn gewoon een kommetje water te plaatsen. :)

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 19 februari 2009 - 12:17

ijammeke zei:

De drinkpotjes door het hele huis worden alle dagen omgespoeld en van vers water voorzien. De cat-it zonder bol word alle weken uitgewassen en van vers water voorzien.
De cat-it met bol staat op het schap, dat ding ,daar kreeg ik grijs haar van. :ha

waarom?
geef je hem niet weg? :a

Geplaatste afbeelding

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#20 Geplaatst 19 februari 2009 - 15:29

Ik vervang het water van onze cat-it ook om de week om het dan ook proper te maken. Ik heb enkel een enorme hekel aan dat ding want het kan met momenten zo'n lawaai maken!!! (ook al staat die bol er goed op) En als hij dan op zijn stilste is hoor ik het ding nog.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 20 februari 2009 - 14:18

Hobayni zei:

Ik heb enkel een enorme hekel aan dat ding want het kan met momenten zo'n lawaai maken!!! (ook al staat die bol er goed op) En als hij dan op zijn stilste is hoor ik het ding nog.

Hier hoor ik de cat-it helemaal niet hoor :catscratchhead , staat hij op een vlakke ondergrond, want ik heb ook al gehad dat ik hem hoorde, maar blijkbaar ligt de vloer een beetje scheef en stond hij niet recht genoeg.

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#22 Geplaatst 20 februari 2009 - 17:25

ik heb het weg gedaan ! kververste het nu elke dag en clyde ging er gewoon op staan en sprong erin met zijn poten duwde alles eruit ( maar het blijf maar komen hihi ) heel het parket was altijd nat en nu heb ik gewone kommetjes gezet :) en ja dat helpt IETS meer hihi

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#23 Geplaatst 23 februari 2009 - 22:22

De Cat-it doet het hier ook wel goed. Af en toe wat geluid ja maar dikwijls ligt dat toch omdat hij niet altijd even recht staat (we hebben hier onlangs de vloer uitgebroken dus staat hij nu terug op de beton en die is niet mooi recht). Ik kuis die wekelijks uit...

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#24 Geplaatst 26 februari 2009 - 18:44

Wat een luxe.

Ik moet dagelijks de bakjes uitkuisen. Of ik heb boel met de kat... Dan wordt er ostentatief op het aanrecht gesprongen, en begint hij aan de koffie te zitten. En Zwartje op caffeïne is echt geen lolletje :(

Guest_Elien_*
Guest_Elien_*

#25 Geplaatst 26 februari 2009 - 21:53

die waterreservoir hadden we vroeger hier ook, maar onze Xena vond het ook altijd fijn om dit omver te stoten, dus zijn we overgegaan naar een drinkfontein

Fotokonijn
Fotokonijn
  • 192 berichten

#26 Geplaatst 27 februari 2009 - 21:20

Het nieuwe model Cat it scheelt de dag met de nacht qua gebruik.

Ik maak ze ook eens in de week helemaal schoon.

Ik denk dat het vervangen van het water afhangt van het feit hoeveel katten je hebt.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#27 Geplaatst 28 februari 2009 - 15:01

hier mag een :slot: op ;)