Spring naar inhoud

- - - - -

gevaarlijke honden

• Log in om te reageren
129 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#121 Geplaatst 13 april 2009 - 13:40

We zijn net terug van een wandeling met de honden. Was een mooie wandeling, alleen weer 3 keer gevolgd geweest door loslopende honden, 1 jack russel, 1 boomerke ('k weet niet hoe het ras juist noemt) en 1 keer door een dalmatiër en labrador terwijl de eigenaren erbij stonden :trance: :trance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#122 Geplaatst 14 april 2009 - 10:36

Vandaag op de wandeling terug die meneer op de fiets tegen gekomen die riep dat ik mijn honden moest aanlijnen. Als hij me nog 1 keer ziet met de honden los, gaat hij de politie bellen :trance: , wel, hij doet maar hoor, ben ik heus niet bang van.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#123 Geplaatst 14 april 2009 - 15:48

PeggyJ zei:

Vandaag op de wandeling terug die meneer op de fiets tegen gekomen die riep dat ik mijn honden moest aanlijnen. Als hij me nog 1 keer ziet met de honden los, gaat hij de politie bellen :trance: , wel, hij doet maar hoor, ben ik heus niet bang van.

oei :s
De politie is daar wel streng op hoor. Vrees dat die meneer dan wel eens gelijk gaat krijgen :s

PoezieMauMau
PoezieMauMau
  • 794 berichten

#124 Geplaatst 14 april 2009 - 20:02

ALs hij de politie belt, heb jij jou honden toch al aangelijnd istnie?
En dan ist zijn woord tegen het jouwe.
Maarruh jou honden lopen/rennen toch netjes met jou mee?
Als tie da tegen mij zou zeggen, en ik zou met een politiehond over straat lopen: :zweep: :louche: ''Kzou maar gauw weg fietsen manneke, anders krijgde gij zeer zeker een hondje in oew been'', Halt, Politie STELLEN!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :catangel :knuppel:
Aan de ene kant vind ik het heel erg jammer dat dat niet hier in Nederland zo is geregeld,
maar aan de andere kant hoeven mensen ook niet gestraft te worden als de honden gewoon netjes meelopen en goed luisteren.

Bewerkt door PoezieMauMau, 14 april 2009 - 20:04.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#125 Geplaatst 14 april 2009 - 21:03

Ik ben al meermaals door een politieman op de fiets gepasseerd, en hij maakt nooit een opmerking als de honden los lopen. Ik lijn de honden aan wanneer ik een voorbijganger zie aankomen of wanneer iemand zijn fietsbel gebruikt alvorens mij te passeren.
Ik dacht toch ook dat een fietser verplicht is om zijn bel te gebruiken als hij een inhaalmaneuver doet. Ik schrik me telkens rot als hij zomaar naast mij gereden komt zonder te verwittigen. Dus hij overtreed de wet evenzeer.
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#126 Geplaatst 14 april 2009 - 21:07

mobius zei:

oei :s
De politie is daar wel streng op hoor. Vrees dat die meneer dan wel eens gelijk gaat krijgen :s

Dat ze zich dan eerst maar eens bezig houden met de honden die los lopen aan de boerderijen en huizen en dit zonder toezicht van de eigenaars :evil:

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#127 Geplaatst 14 april 2009 - 22:33

PeggyJ zei:

Dat ze zich dan eerst maar eens bezig houden met de honden die los lopen aan de boerderijen en huizen en dit zonder toezicht van de eigenaars :evil:

Volledig mee akkoord..heb het meer dan eens meegemaakt dat er een Duitse Herder over zijn draad springt om mij en Tessa tegemoet te komen..en dan maar doodsangsten uitstaan! Da's levensgevaarlijk!

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#128 Geplaatst 15 april 2009 - 10:31

PeggyJ zei:

HELEMAAL mee eens.
Ben er ook pas eentje tegengekomen toen ik aant joggen was. Echt nie plezant :evil:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#129 Geplaatst 15 april 2009 - 10:33

PeggyJ zei:

wat een zielige vent zeg...

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#130 Geplaatst 15 april 2009 - 10:49

Aldhissla zei:

wat een zielige vent zeg...

Tja sommige mensen hebben nu eenmaal niets beters te doen dan een hele dag liggen zeiken en kreften op Jan en alleman, ge moest es nen dag hier komen zitten op't werk ;)
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart: