Spring naar inhoud

- - - - -

gevaarlijke honden

• Log in om te reageren
129 reacties op dit onderwerp
Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#76 Geplaatst 06 april 2009 - 12:59

De hond wordt dus niet gedood maar krijgt wel levenslang. Ik denk niet dat de opsluiting zijn karakter zal verbeteren.  Volgens mij kan een hond in de meeste gevallen toch heropgevoed worden.
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#77 Geplaatst 06 april 2009 - 13:02

Als hij opgesloten wordt kan hij zijn energie niet kwijt, en dan zal hij nog agressiever worden... Ik ben er toch ook van overtuigd dat eraan gewerkt zou kunnen worden...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#78 Geplaatst 06 april 2009 - 13:32

In het juiste huishouden zou de hond zeker een 2de kans kunnen krijgen. Maar opsluiten vind ik ook geen goed idee. Want als hij toch eens zou ontsnappen ? Wie is er dan verantwoordelijk als er iets gebeurt :-k
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#79 Geplaatst 06 april 2009 - 13:53

het is dat, ik zou hem gewoon bij iemand plaatsten die streng en consequent is en veel gezag uitstraalt en al ervaring heeft met honden, ergens zonder kinderen en dan zou deze hond nog braaf en gelukkig kunnen worden...

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#80 Geplaatst 06 april 2009 - 13:58

Daarnet las ik dit:

Betty haalt pitbulls in huis na diefstal

Betty van "Big Brother" kreeg vorige week dieven op bezoek. Ze kocht meteen een alarm en twee pitbulls. "Voor die honden ben ik zelf bang", zegt ze in de Corelio-kranten

Ze is er nog niet goed van, Betty Owczarek (32). Donderdag, op klaarlichte dag, drongen in haar huis in Emblem dieven binnen. Er was niemand thuis. "Gelukkig maar", zegt Betty. "Stel je voor wat er anders misschien was gebeurd. De mensen zijn zelfs in hun eigen kot al niet meer veilig." De buit is aanzienlijk: een laptop, wat cash en voor 50.000 euro aan juwelen. Nog op de dag van de inbraak zelf bestelde Betty een alarminstallatie. "En om helemaal zeker te zijn dat inbrekers wegblijven, heb ik me ook twee pitbulls gekocht", kirt de vroegere slagersvrouw. Toch is Betty er nog niet helemaal gerust in. "Ik moet eigenlijk niets weten van honden. En zeker niet van gevaarlijke honden. Ja, ik ben er bang van. En nu zijn ze nog klein. Maar volgende week ga ik naar de hondenschool. Ik ga ze trainen. Dat het gedaan is met inbreken." (LEE)

En dan verschieten ze ervan dat er ongelukken gebeuren :trance:

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#81 Geplaatst 06 april 2009 - 14:05

goe bezig, als ge al schrik hebt van uw eigen honden, dat is om problemen vragen...

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#82 Geplaatst 06 april 2009 - 14:33

het zijn nog pups en ze is er al bang van??!! wat zal dat geven als ze volgroeid zullen zijn!!!
waar zit het verstand toch bij sommige mensen...het nadeel is dan nog, dat het nu dus in de media komt, en sommige mensen dat voorbeeld zullen willen volgen denk ik... :evil:
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#83 Geplaatst 06 april 2009 - 14:41

Goe bezig!!! Grmbl, en de beesten zijn toch altijd de slechten :evil:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#84 Geplaatst 06 april 2009 - 15:12

:trance: :trance: , bang van de pups, en dan gaat ze ze nog alletwee zelf trainen. Sorry, maar die vrouw ziet er echt niet uit alsof ze baas kan zijn over 2 volwasen pitbulls, zeker niet als ze met haar hoog stemmetje tegen die beestjes gaat roepen :louche:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#85 Geplaatst 06 april 2009 - 15:52

o ne! Binnenkort weer in de krantenkoppen dat de honden van betty moeten afgemaakt worden! :evil:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#86 Geplaatst 06 april 2009 - 15:54

mobius zei:

o ne! Binnenkort weer in de krantenkoppen dat de honden van betty moeten afgemaakt worden! :evil:
Dan kan ze toch een hoop kwade mails verwachten :catcurs

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#87 Geplaatst 06 april 2009 - 16:01

crazy_catlady zei:

Dan kan ze toch een hoop kwade mails verwachten :catcurs

Inderdaad! :evil:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#88 Geplaatst 06 april 2009 - 16:16

Dat is nu echt de laatste die zo'n honden mag nemen. Alleen al van haar debiel gegiechel worden die beesten foxwild.
Die vrouw heeft toch 't verstand van 't achtereind van een koe :evil:
En straks als de hondjes wat groter en minder meegaand zijn kunnen ze er  niet meer mee om en moeten ze weg, naar een andere eigenaar in 't beste geval. Daar word je toch boos en moedeloos van.... :catcurs

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#89 Geplaatst 06 april 2009 - 16:19

Zou iemand het die honden eigenlijk kwalijk nemen als ze die Betty bijten? Mij zouden ze in ieder geval een dienst bewijzen!! Ik wou ze elke keer als ze op tv kwam al pijn doen, en zij zitten er full time live mee opgescheept... :knuppel:
En dan zegt ze nog dat ze eigenlijk van geen enkele hond moet hebben, dus veel rekening zal er met die arme beestjes ook niet gehouden worden...

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#90 Geplaatst 06 april 2009 - 16:21

Ze heeft toch ook 2 kinderen (waarvan 1 nog vrij jong), niet?

Geplaatste afbeelding