Spring naar inhoud

- - - - -

Flapje-Upje 5

• Log in om te reageren
74 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#46 Geplaatst 03 mei 2010 - 15:08

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#47 Geplaatst 04 mei 2010 - 08:36

Gisteren heeft hij dus zijn check-up gekregen. Phoebe zag de reismand bovenkomen en ze vluchtte vlug de kast op, dacht dat het voor haar was :) .
Met Flapje is alles in orde, is nu ook weer ingeënt, en vanaf volgend jaar zullen ze ook inentingsdagen doen (joepie voor mijn portemonnee!!! ;) )
Heb hem daar eens op de weegschaal gezet en hij weegt 2,5kg.
Is niet te veel,ze voelt nog wel zijn ribbekes, maar er mag niet veel meer bijkomen.

Het autoritje is toch wel zijn minst favo bezigheid hoor, zit dan weggedoken in zijn reismandje, maar eens hij daar is wordt de DA weer overladen met likjes :LOL: !!
Daarna nog eens een tussenstop gemaakt bij mijn ouders (ons bobonneke voor de beestje ;) ) en hij heeft daar de kat de stuipen op het lijf gejaagd :x , ocharme, ze was er echt bang van :oops: ! Is dan ook vlug naar boven gelopen. :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#48 Geplaatst 04 mei 2010 - 09:12

:) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#49 Geplaatst 04 mei 2010 - 16:55

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 04 mei 2010 - 21:25

Super dat Flapje helemaal goedgekeurd is :thumb: .
Is toch een deugniet hé. Zo de andere kat de stuipen op het lijf jagen :) . Inentingsdagen? Zouden ze dat hier ook houden. Even moeten voor informeren :catscratchhead
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#51 Geplaatst 05 mei 2010 - 09:33

Mieke zei:

Inentingsdagen? Zouden ze dat hier ook houden. Even moeten voor informeren :catscratchhead

Ja, blijkbaar komen die vaccins toe in flesjes waar er teveel in zit om 1 konijn mee te vaccineren en die flesjes moeten na opening binnen de zoveel uur opgebruikt worden. Dus betaal je eigenlijk ook stuk mee in het deel dat niet wordt gebruikt.

Nu zullen ze 4dagen op een jaar organiseren om de nijntjes in te enten.

Ohja trouwens die konijnkundige DA dat op BB staat in Sijsele is die van mij, ook door mij gevraagd om erop te zetten omdat ik hele goeie ervaring heb met hen voor Flapje. Dus is wel maar mening van 1pers. :)

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 05 mei 2010 - 22:34

Lisje zei:

Ja, blijkbaar komen die vaccins toe in flesjes waar er teveel in zit om 1 konijn mee te vaccineren en die flesjes moeten na opening binnen de zoveel uur opgebruikt worden. Dus betaal je eigenlijk ook stuk mee in het deel dat niet wordt gebruikt.

Nu zullen ze 4dagen op een jaar organiseren om de nijntjes in te enten.

Ohja trouwens die konijnkundige DA dat op BB staat in Sijsele is die van mij, ook door mij gevraagd om erop te zetten omdat ik hele goeie ervaring heb met hen voor Flapje. Dus is wel maar mening van 1pers. :)

Ik dacht al wat heeft Lisje weer geluk dat het zo dicht bij haar deur is. Dus eigenlijk is ze niet konijnkundig, maar heeft ze veel ervaring met konijnen? :)
Ik ben nog aan het twijfelen wat ik ga doen. Ik denk nog eens te gaan luisteren bij mijn DA en als mijn gevoel niet juist zit, zal ik verder kijken. Ik zal hem aan een examen onderwerpen :louche:
Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#53 Geplaatst 07 mei 2010 - 21:14

mooi huisje hoor, daar zal die zeker blij mee zijn :heart:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 10 mei 2010 - 10:42

Mooi huisje voor Flapje en voor Phoebe als hij zin heeft ..... :x

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#55 Geplaatst 21 mei 2010 - 08:55

Nog enkele nieuwe foto's van mijne schat:

Bijgevoegde thumbnails

• P1020182.JPG
  • P1020188.JPG
  • P1020193.JPG
  • P1020208.JPG
  • P1020203.JPG
  • P1020179.JPG

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#56 Geplaatst 21 mei 2010 - 09:15

Wat een schatje!! :love3: :heart: :love3:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#57 Geplaatst 21 mei 2010 - 16:47

:heart: :heart: :heart:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#58 Geplaatst 21 mei 2010 - 17:16

ooh hoe lief!!!
:heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 21 mei 2010 - 18:26

Ooh, lieve Flappemans. Hij is toch zo'n lekker en lief ding! :)
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#60 Geplaatst 22 mei 2010 - 12:23

:LOL: :LOL: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding