Spring naar inhoud

- - - - -

Een nieuw Britje

• Log in om te reageren
61 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 12 mei 2010 - 18:59

Ik vind Nanou ook een mooie naam en ik zie graag deze kleurtjes bij een britje :love3:
Heel veel plezier morgenmiddag. Steek die camera maar al in de je sjakos ;)

Bewerkt door Mieke'tje, 12 mei 2010 - 19:00.

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#47 Geplaatst 12 mei 2010 - 19:09

Dirk&Debby zei:

Joepi :LOL: :LOL: :LOL: ,ik ga morgen namiddag naar Nanou kijken :LOL: .
Ik mag mijn fototoestel niet vergeten hé.Ooh ze is nu 6 weekjes oud,ben wel nieuwsgierig.
mvg debby

Niet vergeten je batterij op te laden he!!! Je zou de eerste niet zijn die dat vergeet ;)

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#48 Geplaatst 12 mei 2010 - 19:31

Zo'n schatje :love4:

Geniet er morgen van :LOL:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#49 Geplaatst 13 mei 2010 - 14:43

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_ellentjeverh_*
Guest_ellentjeverh_*

#50 Geplaatst 13 mei 2010 - 21:16

knap poezeltje! :love3: ééntje van mijn favoriete kleur als er eentje bijkomt! :love3:

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#51 Geplaatst 20 mei 2010 - 14:37

Nanou is heel lief en rustig en vooral mooi.Ik had dus mijn fototoestel weer vergeten :evil: en heb geprobeerd om met mijn gsm foto's te nemen,maar die zijn helaas mislukt. :( En het erge vind ik dat ik altijd naar die cattery zelf moet mailen en smeken om foto's van haar door te sturen.Ik ben erg ontgoocheld in die cattery want ik had er zoveel vertrouwen in.
Mensen die bij een kitten reserveren krijgen elke week wel nieuwe foto's via hun mail.Dit is toch wel het minste wat je kunt doen.
mvg debby

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 20 mei 2010 - 20:34

Dirk&Debby zei:

Nanou is heel lief en rustig en vooral mooi.Ik had dus mijn fototoestel weer vergeten :evil: en heb geprobeerd om met mijn gsm foto's te nemen,maar die zijn helaas mislukt. :( En het erge vind ik dat ik altijd naar die cattery zelf moet mailen en smeken om foto's van haar door te sturen.Ik ben erg ontgoocheld in die cattery want ik had er zoveel vertrouwen in.
Mensen die bij een kitten reserveren krijgen elke week wel nieuwe foto's via hun mail.Dit is toch wel het minste wat je kunt doen.
mvg debby

Het is misschien heel moeilijk, maar is dat misschien geen teken dat het niet zo goed zit? Ik zou mij persoonlijk niet goed voelen daarbij. Heb je het hen al eens gezegd dat je het wel jammer vindt dat je weinig foto's krijgt en je graag wekelijks of 2- wekelijks een foto'tje zou willen ontvangen. Dat je dat leuk vindt om je kitten te volgen van kleinsaf tot het bij jou is en uiteraard verder? Ik zou hier alweer twijfelen en met de gedachte in mijn hoofd zitten om het te annuleren (alhoewel je nu waarschijnlijk al gehecht bent aan het Nanou).

Bewerkt door Mieke'tje, 20 mei 2010 - 20:34.

Geplaatste afbeelding

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#53 Geplaatst 15 juni 2010 - 09:08

Joepi,het is bijna zover.Zaterdag in de voormiddag ga ik Nanou halen,dan kan ik haar in de namiddag goed in het oog houden en ze al wat laten wennen aan vanalles en vooral mij :d
Als het nu maar vlug zaterdag is he :(
mvg debby

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 15 juni 2010 - 09:13

Dirk&Debby zei:

Joepi,het is bijna zover.Zaterdag in de voormiddag ga ik Nanou halen,dan kan ik haar in de namiddag goed in het oog houden en ze al wat laten wennen aan vanalles en vooral mij :d
Als het nu maar vlug zaterdag is he :(
mvg debby
Spannend hé, zaterdag komen ze Chopin ook brengen. Hij is ook een BKH lilac-white

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#55 Geplaatst 17 juni 2010 - 16:53

nog even en ze is bij jullie
veel plezier ermee

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 17 juni 2010 - 18:14

:dancer: nog twee nachtjes slapen en je mag haar knuffelen. :dancer:
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#57 Geplaatst 18 juni 2010 - 09:13

Nog 1x slapen!! :dancer:

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#58 Geplaatst 20 juni 2010 - 16:33

Ja eindelijk,Nanou is hier bij ons en ze is nog een beetje bang,dit is wel te begrijpen,maar ze is wel heel lief,zelfs onze kindjes kunnen Nanou opnemen en ze is geen kindjes gewoon. :LOL:
Maar er is iets dat me niet aanstaat,haar linker oor ruikt verschrikkelijk,ik denk aan een oorontsteking.Maandag of dinsdag ga ik ermee naar de dierenarts
mvg debby

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 20 juni 2010 - 17:26

Oei, hopelijk is er niets ernstig met haar oortje. Met wat behandeling zal dat wel in orde komen ;) .

Heb je foto's? O:)
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#60 Geplaatst 20 juni 2010 - 17:40

Dirk&Debby zei:

Ja eindelijk,Nanou is hier bij ons en ze is nog een beetje bang,dit is wel te begrijpen,maar ze is wel heel lief,zelfs onze kindjes kunnen Nanou opnemen en ze is geen kindjes gewoon. :LOL:
Maar er is iets dat me niet aanstaat,haar linker oor ruikt verschrikkelijk,ik denk aan een oorontsteking.Maandag of dinsdag ga ik ermee naar de dierenarts
mvg debby

Als je aan een oorontsteking denkt ga dan maar meteen morgenvroeg naar de dierenarts! Dat kan echt ongelooflijk veel pijn doen! Spreek helaas uit ervaring! Zou mijn beestjes daar geen second langer dan nodig mee laten rondlopen :( (Ik zou eigenlijk al meteen naar de da geweest zijn. Weekend of niet!)

Bewerkt door Smitten Kitten, 20 juni 2010 - 17:40.