Spring naar inhoud

- - - - -

Op zoek naar haarstylist Mechelen, haarstylist gevonden, nu nog make-up

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 09 april 2010 - 16:18

Smitten Kitten zei:

Ik heb mijn haar voor de trouw van mijn broer laten opsteken en dat heeft een hele dag + avond/nacht super blijven zitten. Ze steken die kapsels echt wel super goed vast hoor met heel wat kleine speldjes die je niet ziet zitten, en ik heb van dat aziatisch haar waar geen speldje in blijft steken normaal, zo glad. Dus dat moet echt geen reden zijn om niet voor opgestoken te gaan 8)

Ik heb het hier laten opsteken: Welcome to Haitis en was er echt supercontent van! Was echt heel mooi en heb nog nooit zoveel complimenten gekregen :LOL:

Heb je er een foto van? :)
Ik heb echt lastig haar om op te steken, het krult als het niet moet krullen en het valt plat als het moet krullen O:) en het springt overal van tussen waar het juist niet moet van tussenspringen :louche:
+ ik ben er nog nooit in geslaagd om echt lang haar te hebben en sta niet graag op foto, maar die dag ga ik er zowiezo niet onderuit kunnen als haar getuige.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 09 april 2010 - 22:33

Mijn referentie is Laurent Matisse in Bonheiden. Is echt neit ver van Mechelen en ik heb daar mijn haar ook laten opsteken voor die trouw en iedereen vond het supermooi!!!
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 12 april 2010 - 19:33

Ok bedankt voor de referenties :)

Donderdag ga ik naar de kapper om te zien welke extensions ik juist nodig heb. Dan daarna is het proefkapsel op 23 april en als het goed is, ga ik 30 april terug. Als het niet goed is, hou ik 1 van deze twee referenties (Bonheiden of Leuven in mijn achterhoofd), hoeveel dagen op voorhand zou  ik daarvoor ongeveer voor moeten reserveren, want het is binnenkort dan ook communicantendag...

Nu nog een ander probleem... make-up... Iemand die hiervoor een goeie referentie heeft nabij Mechelen of wie het zelf goed kan?

Bewerkt door Spanishke, 12 april 2010 - 19:40.

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 20 april 2010 - 15:53

Iemand ervaring met Sauna de bron in Mechelen nabij de Vismarkt? Blijkbaar zou dit wel goed zijn, maar het is vooral meer gericht naar wellness, hoewel ik er ook zou kunnen terechtkunnen voor make-up.
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 20 april 2010 - 15:59

Amai dat is een mooi kapsel Katrien, ben benieuwd wat dat gaat worden, zeker foto's plaatsen he?
Ik kan je niet helpen in regio Mechelen, veel succes!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 20 april 2010 - 16:01

Solotje zei:

Amai dat is een mooi kapsel Katrien, ben benieuwd wat dat gaat worden, zeker foto's plaatsen he?
Ik kan je niet helpen in regio Mechelen, veel succes!

Het zal waarschijnlijk wel iets anders worden, afhankelijk van wat mijn kapsel toe laat... O:)
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 20 april 2010 - 16:05

Ik heb voor mijn eindejaarsbal mijn make-up laten doen hier in Aarschot op de grote markt: meylandt. Heel erg goed!

Mijn haar bij mijn kapster, omdat die daar erg goed in is :) Dat is in Boutersem, haartalent. Ze heeft trouwens ook heel wat britjes lopen ;)

Hierbij een fotootje. Een foto van mijn kapsel vind ik niet direct :(
sc001498b6.jpg

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#23 Geplaatst 20 april 2010 - 17:57

Voor make-up kan ik Beauty Care in Peulis aanraden. Ze doet dat heel mooi, heeft mijn dochter voor haar huwelijk ook gedaan en ook al Miss Belgiƫ finalistes.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 23 april 2010 - 13:35

Frances, das wel sjiek gedaan, maar Aarschot is beetje ver voor mij. Hopelijk vind ik ook nog tegen dan iemand die het zo goed kan doen
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#25 Geplaatst 24 april 2010 - 20:36

:geluk: :geluk: :geluk: