Spring naar inhoud

- - - - -

zijn ze slim of heel slim

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#16 Geplaatst 12 april 2010 - 18:45

zijn ze slim of heel slim? soms zijn ze gewoon TE slim :ha

Orli ook, ze probeerde altijd in de kast met kattenvoer in te breken, na eindelijk een barrikade inéén gefabrikeerd te hebben waar ze niet doorgeraakte, heeft ze ontdekt dat ze er langs de achterkant in geraakt waar wij niet aankunnen (de kast staan onder het aanrecht, en blijkbaar loopt daar ergens een geheime gang waar onze konijntjes en nog een kat vroeger altijd doorliepen, en ze geraken er dus blijkbaar ook mee in de kasten) :wall: :wall: :wall:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 13 april 2010 - 15:56

:lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 13 april 2010 - 23:19

tijgertje krijgt altijd haar halsbandjes uit, hoe of welke maakt niet uit, weg ermee zegt ze :lachen:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 19 april 2010 - 12:43

miranda zei:

tja ze kunnen maar proberen he.... en inderdaad een kat is heel slim!!!
Gisteren moest ik ook lachen met men ouders hun poes.. ik verbied haar om aan de planten te zitten bijten .. wat denk je? toch even proberen ?? zou baasje het zien??? maar ik zat reeds met weggestoken spuit klaar... ik spoot.. isha dook al weg achter de plant en plots zet ze hele grote ogen op kopje vooruit gestoken keek ze me zonder verpinken aan ... en pardoes een poot midden in de plant.... die daagt gewoon uit en als je boos bent of nee zegt zit ze je vierkantig uit te lachen. dus Ja ze zijn heel slim!!!

:lachen: :lachen: :lachen: ik lig hier in een deuk :lachen: :lachen: :lachen:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#20 Geplaatst 19 april 2010 - 14:54

:LOL: :LOL: :LOL:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#21 Geplaatst 20 april 2010 - 12:42

:ha Heel herkenbaar, hier denken ook sommige poezels dat wij vergeetachtig zijn, wij spelen dat spelleke gewoon mee, hier krijgen ze regelmatig snoepjes omdat ze zo schattig zijn. :lachen:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 20 april 2010 - 15:25

:ha dit doet zelfs "ons Mimi" elke avond na haar snoepje terug op haar kattebak gaan zitten en zo kijken O:) en dan natuurlijk Ibse meebedlen voor een 2e snoepje
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#23 Geplaatst 20 april 2010 - 17:31

Kathleen zei:

:ha dit doet zelfs "ons Mimi" elke avond na haar snoepje terug op haar kattebak gaan zitten en zo kijken O:) en dan natuurlijk Ibse meebedlen voor een 2e snoepje

:ha :ha :ha :ha super slim met zen twee :ha :ha :ha

Randa
Randa
  • 6.205 berichten
  • 7 katten

#24 Geplaatst 22 april 2010 - 16:41

:d Hoe kunnen ze ons om de vinger winden, mijn Nisaba die kwam elke nacht steevast om haar snoepjes zo rond 2uur, en telkens zo een stuk of 3.

Maar op dit moment zijn er geen snoepjes voorzien voor haar, maar zo gouw ze haar kittens heeft krijgt juffrouw terug haar cheezies

Nadien ging ze voor het schuifke zitten waar haar Dragonfly zich bevind en wou zij spelen zo een 20 tal minuutjes. :evil:

Na een tijdje krijgt het personeel dan chronisch slaapgebrek
zijn ze slim ? ja
heel slim ? zeer zeker want zij weten zeer goed dat wij hun niet kunnen weerstaan.
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie