Spring naar inhoud

- - - - -

Biggles is niet meer.

• Log in om te reageren
52 reacties op dit onderwerp
jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#16 Geplaatst 09 april 2010 - 19:33

sterkte met zijn verlies

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#17 Geplaatst 09 april 2010 - 19:40

Wat een nachtmerrie! Sterkte gewenst...
Toen wij een kat naar Gent hebben moeten brengen konden wij die wel terug krijgen om te laten cremeren/begraven. Wij moesten dat toen wel heel duidelijk vermelden.
Uiteindelijk heb ik nog gebeld dat we de kat toch niet terug wilden krijgen. Maar normaal kan het wel.

Bewerkt door Smitten Kitten, 09 april 2010 - 19:41.

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#18 Geplaatst 09 april 2010 - 19:44

sterkte met dit grote verlies lijkt me vreselijk om je lieverd zo te moeten vinden.

:cry:

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 09 april 2010 - 19:47

Smitten Kitten zei:

Wat een nachtmerrie! Sterkte gewenst...
Toen wij een kat naar Gent hebben moeten brengen konden wij die wel terug krijgen om te laten cremeren/begraven. Wij moesten dat toen wel heel duidelijk vermelden.
Uiteindelijk heb ik nog gebeld dat we de kat toch niet terug wilden krijgen. Maar normaal kan het wel.
Onze dierenarts zei dat het niet ging omdat ze de kat verschrikkelijk verminken bij de autopsie. Ze zeiden, zo wil je je kat niet terugzien. Hij vertelde toen een klein detail, wat ik te verschrikkelijk vind om te herhalen en ik probeer er maar niet meer aan te denken.Als het kon had ik hem die autopsie bespaard ook al voelde hij er niks meer van maar als fokker kon ik helaas niet anders....
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Guest_EmilyenAmedee_*
Guest_EmilyenAmedee_*

#20 Geplaatst 09 april 2010 - 19:56

Veel sterkte :hug:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#21 Geplaatst 09 april 2010 - 19:58

WhiteWitch zei:

Onze dierenarts zei dat het niet ging omdat ze de kat verschrikkelijk verminken bij de autopsie. Ze zeiden, zo wil je je kat niet terugzien. Hij vertelde toen een klein detail, wat ik te verschrikkelijk vind om te herhalen en ik probeer er maar niet meer aan te denken.Als het kon had ik hem die autopsie bespaard ook al voelde hij er niks meer van maar als fokker kon ik helaas niet anders....

Ok, dan begrijp ik het... Dat was voor mij de reden waarom ik mijn kat niet meer terug wou...

Al ken ik anderen die hun kat na autopsie wel zijn gaan ophalen en daar had men ook echt voor gezorgd dat de kat er nog netjes uit zag na de autopsie. Het dierencrematorium waar ik de kat oorspronkelijk wou laten cremeren vertelde ook dat het vaak voorviel dat mensen een dier binnen brachten waarop voordien een autopsie op was gedaan en dat ze die dan zelfs nog opbaren als de eigenaar dat wilt.

Ik begrijp dat je je er vreselijk bij voelt dat zo'n autopsie nodig is, dat had ik ook... toen ik dat autopsieverslag las vond ik het zo vreselijk dat ik dat die kat moest laten aan doen... maar je moet maar zo denken dat wat je hebt meegegeven voor autopsie niet meer jouw kat is, maar slechts een lichaampje. Alles wat Biggles was blijft voor altijd in je herinnering. En al is het nu heel moeilijk, het idee dat je Biggles moest binnen brengen voor autopsie, achteraf ga je wel opgelucht zijn als je weet wat er hem is overkomen.

Bewerkt door Smitten Kitten, 09 april 2010 - 20:03.

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#22 Geplaatst 09 april 2010 - 20:15

Heel veel sterkte, met dit grote verlies..

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 09 april 2010 - 20:49

Heel veel sterkte meid...
Zo erg dat je geen afscheid hebt kunnen nemen, ik begrijp je verdriet.
:hug:

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#24 Geplaatst 09 april 2010 - 21:31

Wat vreselijk om je lieverd zo te vinden.
Heel veel sterkte met het verlies van je mooie mannetje :hug:
Rust zacht Biggs 439702yc1s6yyoii.gif

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 09 april 2010 - 21:40

Ooh jeee vreselijk gewoon, het had niet mogen zijn zo'n prachtige kerel :8 veel sterkte! :hug:

Nashota
Nashota
  • 17.976 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 09 april 2010 - 21:57

Wat een afschuwelijk bericht, mooie Biggles waar ik stiekem een beetje(veel) verliefd op was, een Coon zoals ik ze graag zie, heel veel sterkte gewenst met dit verschrikkelijke verlies :hug: :hug: :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#27 Geplaatst 09 april 2010 - 22:00

Véél sterkte :hug:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 09 april 2010 - 22:26

Oh Nicky, wat een verschrikkelijk nieuws nu toch.... Lieve, mooie knuffelbeer Biggles toch niet? Het leven is zo oneerlijk. Weer zo een geweldige poezel die ons afgenomen wordt... Ik hoop dat je troost kan putten uit de mooie momenten.
Heel veel sterkte voor jou en ook voor Mieke van Jeroen en mij. XXX
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#29 Geplaatst 09 april 2010 - 22:27

Zo plots seg. :cry: Veel sterkte!

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#30 Geplaatst 10 april 2010 - 00:57

Zo verschrikkelijk  Heel veel sterkte :hug: :hug: :hug:
Weer een sterretje meer aan de hemel
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag