Spring naar inhoud

- - - - -

donar

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Guest_jacqueline_*
Guest_jacqueline_*

#1 Geplaatst 12 april 2010 - 10:55

we weten dat donar hier pas een week is maar er valt mij wat dingen op over donar
weet niet of het hier goed staat anders verplaatsen julie het maar

het lijkt er op dat het onderling toch niet helemaal goed gaat nog en dat merk ik aan het volgende

als mijn katten gewoon benden lopen lich donar heel veel in de krabpaal en zie je hem overdag maar weinig af en toe loopt die wel door de kamer
overdag kan ik zelf heel weinig met donar hij lijkt dan bang voor me
dan komt hij dus ook niet bij me in de buurt

s' avonds als de katten op hun kamer is komt eigenlijk de echte donar

ik speel met hem s'avonds ik mag alles met hem doen hij vind alles goed
zo heb ik gisteren avond 3 klitten kunnen weg halen hij ging helemaal op zijn rug liggen voor me

ik heb met hem kunnen knuffellen aaien spelen en noem maar op

kun dus alles met hem doen

wat ik vreemd vind dat ik dat overdag dan niet kan doen als mijn eigen katten er bij zijn hij is dan gewoon echt bang en je ziet hem amper

zou het inderdaad dan niet helemaal goed gaan in de groep

ik zou het niet weten

nog iets leuks te melden is dat donar echt eenwater rat is hij drinkt met zijn poot en maakt er echt een water ballet van

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 12 april 2010 - 12:11

Tja, hij is er ook nog niet zolang hé. Misschien heeft hij gewoon wat meer tijd nodig om ook de andere poezen te aanvaarden. Als je alleen bent met hem is het veel rustiger waarschijnlijk dan overdag wanneer er ook andere bewegingen zijn hé.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

wea
wea
  • 6.090 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 14 april 2010 - 19:01

afwachten...een week is veel te kort om al conclusies te trekken. wacht daar nog een paar maandjes mee.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 14 april 2010 - 19:25

Hij is nog wat onzeker met al die katten rond hem. Dat zal met wat geduld wel beteren. Het is al super dat hij 's avonds toenadering zoekt!
Geplaatste afbeelding

Guest_jacqueline_*
Guest_jacqueline_*

#5 Geplaatst 14 april 2010 - 20:54

wea zei:

afwachten...een week is veel te kort om al conclusies te trekken. wacht daar nog een paar maandjes mee.

mag ik je vragen wat je hier mee bedoeld

het viel me alleen op zo als ik al eerder schreef ik dacht dat het goed ging in de groep

wea
wea
  • 6.090 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 15 april 2010 - 10:43

nou je vraagt je toch af of het goed gaat in de groep. na een week kan je nog niet zeggen of er echt een probleem is.