Spring naar inhoud

- - - - -

zooplus

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 12 april 2010 - 14:01

Iets eigenaardigs...
Had 30 maart een bestelling geplaatst en op 6 april stond mn geld terug op mn rekening met volgende vermelding:

"ONUITVOERBARE OVERSCHRIJVING BEGUNST. GB32 COBA 4062 0130 1695 30  BANKIER BEGUNSTIGDE COBAGB2X ZOOPLUS AG REFERENTIE: C1081710090900940001  REDEN: ONBESTAANDE CREDITREKENING ORDER NUMMER: 10049534 - ACCOUNT"

Heb nu opnieuw een bestelling geplaatst maar het waren opnieuw die gegevens die erbij stonden van IBAN en BIC.
Kan iemand mij helpen aub?

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#2 Geplaatst 12 april 2010 - 14:22

Ik snap het niet goed, het lukt je niet om de overschrijving correct te doen?  
Want aan de hand van de melding die de bank jou heeft gegeven, kan ik eruit opmaken dat je de iban en bic niet juist hebt ingevoerd.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 12 april 2010 - 14:25

Sarah en Erik zei:

Ik snap het niet goed, het lukt je niet om de overschrijving correct te doen?  
Want aan de hand van de melding die de bank jou heeft gegeven, kan ik eruit opmaken dat je de iban en bic niet juist hebt ingevoerd.

Verstaat zelf niet goed. Heb het gekopieerd van het formulier dat je krijgt als je je bestelling hebt doorgegeven op Zooplus.co.uk... Heb het nu nogmaals gedaan, hoop dat het deze keer goed is, zie nochtans geen verschil met het voorgaande

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 12 april 2010 - 14:25

heel raar , kan je hen niet mailen?
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 12 april 2010 - 14:46

Ik heb dit ook al meermaals voor gehad bij zooplus Uk, en bestel nu enkel nog bij zooplus NL
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#6 Geplaatst 12 april 2010 - 14:47

raar...

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 12 april 2010 - 15:06

Oh ja UK!
Ja dat komt wrs omdat je bedrag niet klopt. Heb je overgeschreven in ponden? Of in Euro?

Zie: http://www.kattensit...nl-boos-p5.html

Bewerkt door Frances, 12 april 2010 - 15:07.

Guest_Tails_*
Guest_Tails_*

#8 Geplaatst 12 april 2010 - 15:42

Voor de UK moet je ook kosten en zo betalen om over te schrijven,... De UK behoort niet tot de EURO-zone en dus moet je ook wisselkoersen en zo betalen,... Dan zal je op het bank-kantoor een speciaal formulier moeten invullen om een overschrijving te kunnen doen in ponden,...
Succes ermee,...

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 12 april 2010 - 15:56

Tails zei:

Voor de UK moet je ook kosten en zo betalen om over te schrijven,... De UK behoort niet tot de EURO-zone en dus moet je ook wisselkoersen en zo betalen,... Dan zal je op het bank-kantoor een speciaal formulier moeten invullen om een overschrijving te kunnen doen in ponden,...
Succes ermee,...

Bij kbc kost dat iets van een 40 euro :o Bij fortis zou het gratis zijn

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 12 april 2010 - 15:58

Frances zei:

Bij kbc kost dat iets van een 40 euro :o Bij fortis zou het gratis zijn

amai 40 euro.....
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 12 april 2010 - 16:01

Ellenita zei:

amai 40 euro.....

Ja inderdaad, ik viel bijna van de stoel toen die me dat zei. En dan moest dat nog gebeuren in het kantoor waar je ingeschreven staat... :s Dan had ik snel opnieuw een bestelling geplaatst hoor, maar wel bij NL!

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 12 april 2010 - 16:40

zou langs de bank gaan voor raad :geluk:

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 12 april 2010 - 19:40

Ik had het ook maar bij mij was het iets van verkeerde referentie. Heb nu ook nieuwe poging gedaan vrijdag en tot nu toe nog niks terug op rekening.
Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#14 Geplaatst 12 april 2010 - 19:43

ikheb dat ook altijd voor als ik bij uk bestel, dus ik doe het nu ni meer en bestel bij nl.......
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#15 Geplaatst 21 april 2010 - 13:20

Ik heb al altijd besteld bij Zooplus.uk en nog nooit problemen gehad. Reken het om via wisselkoersen en schrijf het bedrag dan over in euro. Weet niet aan wat het ligt maar zal dan maar bij de NL bestellen...