Spring naar inhoud

- - - - -

Mieneke gekwetst update p5

• Log in om te reageren
77 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 13 april 2010 - 13:25

Nu, de buurvrouw wou ook niet echt vertrekken hoor. Maar ja, zij had aan haar man gevraagd om eens een paar dagen weg te gaan en als ze nu zei dat ze niet weggingen :( .
Mocht ik merken dat er iets scheelt met Mieneke, bel ik direct naar de da en kan hij haar vangen zunne.

Geplaatste afbeelding

wea
wea
  • 6.090 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 13 april 2010 - 16:56

goh, wat een verhaal toch. Ik hoop dat die buurvrouw toch wel een erg mooi kadootje voor je meebrengt.....

ik duim alvast dat alles goed verloopt en je je niet teveel zorgen moet maken over andersmans kat.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 13 april 2010 - 17:09

Ik ben haar daarnet nog even gaan knuffelen. Ze heeft weer wat gegeten en ook een beetje gespeeld met mij. Aanraken mag enkel als ik de andere kant uitkijk. Maar ze mist haar baasjes enorm.
Ze had wel nog niet geplast of een kakje gedaan. Straks ga ik nog even kijken.

Geplaatste afbeelding

wea
wea
  • 6.090 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 13 april 2010 - 17:14

tegen dat het verlog gedaan is, heb je een nieuwe dikke vriend volgens mij :LOL:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 13 april 2010 - 17:27

wea zei:

tegen dat het verlog gedaan is, heb je een nieuwe dikke vriend volgens mij :LOL:

Toen ze  2 jaar geleden hiernaast kwam wonen, hadden we aan haar een hele dikke vriend. Maar dat is enorm bekoeld toen Gabriël hier kwam wonen :x .

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 13 april 2010 - 17:51

:geluk: :geluk: :geluk: , lijkt me geen gemakkelijke taak
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 13 april 2010 - 19:49

Ben net terug thuis van mijn knuffelbezoekje. Ze ligt te slapen in de veranda. Ze heeft terug wat gegeten en ik heb op afstand haar wonde mogen bewonderen. Zodra ik mijn hand uitstak, werd ze weer boos. Misschien heeft ze pijn?
Ze heeft wel nog niet geplast of een kakje gedaan. Ik zal haar morgen goed in de gaten houden en als ik dan nog niets gezien heb, bel ik even naar de da.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#23 Geplaatst 14 april 2010 - 09:06

Mieneke ziet er heel goed uit. Ze had een klein beetje gegeten maar niet zoveel gedronken (als ik het vergelijk met mijn rakkers hier) maar ze drinkt niet zo graag uit een kommetje. Haar kattenbak was nog volledig proper maar ik vond dat het in huis toch een beetje rook naar kattenplas. Dus ik mijn neus gevolgd maar ik heb niets kunnen ontdekken. Ik moet nu wel zeggen dat die mensen allemaal van die roosters in hun vloer hebben dus als ze daar op geplast heeft :louche: .

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#24 Geplaatst 14 april 2010 - 09:26

Oei dat is wel vervelend en moeilijk te achterhalen dan...

Je kwijt je weer geweldig van je taak Lutje!!! :)

Wanneer zijn ze terug?

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 14 april 2010 - 10:09

lizke zei:

Oei dat is wel vervelend en moeilijk te achterhalen dan...

Je kwijt je weer geweldig van je taak Lutje!!! :)

Wanneer zijn ze terug?

Normaal gezien morgen. Daarnet kreeg ik een sms-je van de buren om te zeggen dat ik haar dan maar even  buiten moet laten. Nee dus :p

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 14 april 2010 - 10:16

Joloka zei:

Normaal gezien morgen. Daarnet kreeg ik een sms-je van de buren om te zeggen dat ik haar dan maar even buiten moet laten. Nee dus :p

:ha groot gelijk, dat bezorgt je alleen stress :d
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 14 april 2010 - 10:29

*wat een verhaal, gelukkig hebben jouw buren jouw als buur, niet iedereen zou zo'n verantwoordelijk nemen, dikke chapeau!
wat het buitenlaten betreft, ik zou da ook ni durven hoor, stel je voor dat ze niet terug komt.........
de eventuele wildplasje moeten je buren er maar bijpakken anders hadden ze moeten thuis blijven en zelf voor hun schat zorgen.

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#28 Geplaatst 14 april 2010 - 12:01

Ben daarnet nog even binnen geweest. Ze vertelt me hele verhalen maar ik mag haar nog steeds niet knuffelen (ik ben blijkbaar de boze heks :cry: ). Nog steeds geen plasje te ontdekken. Als ik om 17 uur nog niets gevonden heb, bel ik toch even naar de da.

Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 14 april 2010 - 14:24

Misschien kan je een bak met aarde/grond zetten? Dat herkent ze misschien. Snoet heeft de kattenbak gebruiken zo aangeleerd (al ging het in het begin ook vaak mis).

Je buurvrouw heeft heel veel geluk met jou!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#30 Geplaatst 14 april 2010 - 18:48

Heb daarnet even telefonisch contact opgenomen met de da. Haar kattenbakje is nog altijd droog maar het ruikt toch naar plas :louche: . Ik ben nog even op mijn knieën over de roosters gekropen, maar heb niets gemerkt. Het ruikt potverdorie daar meer naar kat dan hier (hier ruik je ze niet :x ). De da zegt dat ik nog niet moet panikeren. Ofwel houdt ze het op, ofwel heeft ze al ergens geplast. Ze is heel alert, heeft weer wat gegeten en een klein beetje gedronken. En toen ik me even op de grond bij haar zette, heeft ze haar pootje op mijn hand gelegd :love: . Ze mag van hem zeker niet naar buiten. Willen de buren ze toch buiten laten, dan is het hun verantwoordelijkheid.
En daarnet kreeg ik een berichtje van de buren dat ze morgen maar laat zullen thuis zijn :censored:

Geplaatste afbeelding