Spring naar inhoud

- - - - -

Mieneke gekwetst update p5

• Log in om te reageren
77 reacties op dit onderwerp
Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#61 Geplaatst 06 mei 2010 - 16:34

Supergoed van je!Hopelijk geneest haar wonde goed.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#62 Geplaatst 07 mei 2010 - 14:18

Die heb je verdient hoor Lutje!!! Koop er maar iets leuks mee!! (Moet ik helpen?? :engel: )

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#63 Geplaatst 07 mei 2010 - 14:31

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Is ze nu eigenlijk weer volledig genezen??

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#64 Geplaatst 07 mei 2010 - 14:50

:thumb:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#65 Geplaatst 07 mei 2010 - 17:16

:thumb: :thumb:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#66 Geplaatst 07 mei 2010 - 18:39

*mikkeke* zei:

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Is ze nu eigenlijk weer volledig genezen??

Ze huppelt hier toch al weer goed rond. Maar ze willen niet meer naar die da gaan (is trouwens die van mij) omdat hij teveel vraagt? Ja wat wil je: in spoed je kat laten opnemen, daar een spoedoperatie en dan daar een nachtje blijven slapen, medicatie, inspuitingen met antibiotica...

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#67 Geplaatst 07 mei 2010 - 19:16

Joloka zei:

Ze huppelt hier toch al weer goed rond. Maar ze willen niet meer naar die da gaan (is trouwens die van mij) omdat hij teveel vraagt? Ja wat wil je: in spoed je kat laten opnemen, daar een spoedoperatie en dan daar een nachtje blijven slapen, medicatie, inspuitingen met antibiotica...
Dat meen je toch niet hé...... Ik hoop dat Mieneke nooit meer iets ergs krijgt want ik ben er bang voor.... Het is maar goed dat jij er nog bent voor dat beestje :)

Bewerkt door *mikkeke*, 07 mei 2010 - 19:16.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#68 Geplaatst 08 mei 2010 - 09:03

*mikkeke* zei:

Dat meen je toch niet hé...... Ik hoop dat Mieneke nooit meer iets ergs krijgt want ik ben er bang voor.... Het is maar goed dat jij er nog bent voor dat beestje :)

Och maar ze zorgen er wel goed voor hoor. Maar ja onze kijk op poezels is totaal anders dan hun kijk (en de kijk van heel veel mensen): een kat is een dier dat buitenloopt en af en toe eens binnenkomt. Ze krijgt wel gezond eten (Hill's) en ze gaan bij een andere da gaan voor haar vaccinaties. Dus dat wordt wel opgevolgd.

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#69 Geplaatst 08 mei 2010 - 21:19

:thumb: :thumb: :thumb:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#70 Geplaatst 13 juli 2010 - 20:38

Ik heb dit weekend op Mieneke gepast omdat de baasjes weg waren en behalve dat ze wel heel erg mager was (maar ze at en dronk goed) en dat ze meer blies naar mij dan iets anders, was me niets opgevallen. Deze ochtend haalde ik met mijn slaapkop (en slaapkleed nog aan) de krant uit de bus toen mijn buurman me riep om eens te kijken naar Mieneke. En ... Mieneke mankte en toen zag ik... terug een wonde op dezelfde plaats. Ze mochten naar de da en ze hebben haar onder verdoving gebracht en ze had dus een groot abces dat opengegaan is. Ze konden zelfs nog de gaatjes van de tanden zien van een andere kat die haar gebeten heeft. :misselijk: .
Daarnet ben ik even gaan kijken en de wonde is dus echt immens groot maar ze staat nu wel zuiver. Ze moet nu antibiotica krijgen en ze moeten er honingzalf opdoen. Ze mag nu dus helemaal niet buiten dus heb ik hen kattenbakzand gebracht. En vanaf nu mag ze van hun da (want die van mij was de vorige keer te duur O:) ) 's avonds helemaal niet meer naar buiten. Waarschijnlijk is het van de kat die aan de andere kant naast hun woont. Ik hoop echt dat het niet van Gabriël is (maar hier doet hij ook niets naar de andere katjes behalve weglopen als ze hem niet met rust laten (he Bebbeltje :ha ). Gabriël is daar eigenlijk kind aan huis.

Geplaatste afbeelding

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#71 Geplaatst 13 juli 2010 - 21:04

Oei, dat is minder

Hopelijk geneest ze snel

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#72 Geplaatst 13 juli 2010 - 21:05

:geluk: :geluk: :geluk:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#73 Geplaatst 13 juli 2010 - 21:21

hopelijk geneest de wonde snel :geluk:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#74 Geplaatst 13 juli 2010 - 22:16

Hopelijk geneest de wonde snel!

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#75 Geplaatst 14 juli 2010 - 06:32

Ok, het kan dus zeker niet van Gabriël zijn want Mieneke leeft al een aantal weken 's nachts buiten (en dan is Gabriël binnen) en overdag slaapt ze binnen op de kamer van de kleinkinderen (en daar kan Gabriël dus niet aan).

Geplaatste afbeelding