Spring naar inhoud

- - - - -

Bowie en Mickey niet zo gezond als gedacht

• Log in om te reageren
65 reacties op dit onderwerp
Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#61 Geplaatst 21 april 2010 - 16:12

:geluk: :geluk: :geluk:

Guest_Sky_*
Guest_Sky_*

#62 Geplaatst 21 april 2010 - 16:34

Ik zou hun toch goed in de gaten houden en desnoods nog eens naar de DA gaan! Of je kan hem of haar ook altijd bellen, ik zou constant aan telefoon hangen om te vragen wat ik nog kan doen of dat ik best terug langs kom..
Ik heb mijn eerste poes ook uit het asiel gehaald (Aarschot :louche: ) en zij was toen ook ontzettend ziek, wou niet eten, diarree, overgeven, heel suf, de DA heeft haar toen hele week hills voer laten eten en ik moest ervoor zorgen dat hij veel dronk, als het na een week niet beter was moest ik haar laten inslapen, gelukkig heeft ze het toen gehaald! (Al is ze ondertussen niet meer onder ons :( )
Ik vind het eigelijk een grote schande dat dierenasielen zieke dieren weggeven!! Het asiel in Aarschot bv, volgens mij zijn alle dieren daar ziek en proper is het er ook niet echt! Spijtig genoeg word hier niet genoeg op gecontroleerd!

Veel geluk met je poezels, hopelijk worden ze snel beter! :geluk:

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#63 Geplaatst 21 april 2010 - 23:36

Ze doen het beide redelijk naar hun toestand toe. Ze zijn vrolijk, knuffelberen eten en drinken, gaan mooi op de kattenbak en Mickey zat gisteren al achter een vlieg. Ook krabt hij zijn nageltjes al aan mijn zetel. Ik denk dat het dus wel goed komt met hen.

Het bloedonderzoek staat nu wel nog op het programma voor alletwee, maar ik ben er zeker van dat het ok met hen komt. Ik zie geen achteruitgang dus ja. We houden hen nauwlettend in het oog hoor. Gelukkig hebben we beide wisselende uren dus vaak zijn ze niet alleen thuis.

wea
wea
  • 6.053 berichten
  • 5 katten

#64 Geplaatst 22 april 2010 - 10:18

ik ben echt blij dat het zo goed met hun gaat. Wanneer is het bloedonderzoek gepland? Ik duim alvast voor een goed e uitslag

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#65 Geplaatst 22 april 2010 - 12:11

Dat is voor volgende week. Ik moet de dierenarts nog bellen voor een afspraak. Ik stel het even uit, omdat ik nu hun vertrouwen aan het winnen ben en hen niet meteen weer de stress wil geven van naar de dierenarts te gaan voor een prik.
Mickey heeft al 2 dagen niet meer over gegeven en aan de kattenbakken te zien, hebben ze ook geen last meer van diarree!

Bewerkt door Vennen, 22 april 2010 - 12:12.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#66 Geplaatst 22 april 2010 - 13:37

Voor de pilletjes kan je als laatste redmiddel eventueel een pillenschieter vragen bij de DA. De manier van pillen toedienen is hetzelfde dan met je handen, alleen kunnen ze dan niet in je vingers bijten.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag