Spring naar inhoud

- - - - -

Minou braakt al 6 dagen

• Log in om te reageren
81 reacties op dit onderwerp
Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 02 april 2009 - 14:56

Veel sterkte en hopelijk is het niet te erg

Geplaatste afbeelding

Guest_Asrael_*
Guest_Asrael_*

#17 Geplaatst 02 april 2009 - 15:48

Héél veel sterkte en hopelijk komt Minou er helemaal bovenop!! :hug:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#18 Geplaatst 02 april 2009 - 16:01

Oei oei..dat klinkt allemaal niet zo goed maar ben al blij dat je terug je vertrouwde DA hebt en dat die het toch heel serieus neemt. 't is niet leuk dat ze daar moet blijven maar hopelijk betekent het dat ze nu een diagnose te pakken krijgen en haar kunnen helpen. Ik hoop dat het niet te ernstig is... :cry:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 02 april 2009 - 16:06

Dat klinkt niet zo goed... Ik duim volop dat je poezeltje er weer helemaal bovenop komt!!!
Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 02 april 2009 - 16:12

oei oei...
hier draaien de duimen! :thumb:
hopelijk komt alles goed met je lieverd
en als ze vergiftigd is zou ik aangifte doen :evil:
je kunt altijd klacht tegen onbekenden moeten neerleggen
als je dat dan langs je neus weg een keertje vermeldt tegen je buren worden ze mss een beetje bang en doen ze het niet meer? Als ze weten dat je er niet voor terugschrikt naar de politie te gaan :)

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 02 april 2009 - 16:15

Aldhissla zei:

oei oei...
hier draaien de duimen! :thumb:
hopelijk komt alles goed met je lieverd
en als ze vergiftigd is zou ik aangifte doen :evil:
je kunt altijd klacht tegen onbekenden moeten neerleggen
als je dat dan langs je neus weg een keertje vermeldt tegen je buren worden ze mss een beetje bang en doen ze het niet meer? Als ze weten dat je er niet voor terugschrikt naar de politie te gaan :)

geen voorbarige conclussies trekken aub... eerst afwachten wat de resultaten geven...

:catscratchhead

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 02 april 2009 - 16:35

Hopelijk vinden ze nu eindelijk wat het beestje heeft en hopelijk is het niet te erg !
Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 02 april 2009 - 16:41

miranda zei:

geen voorbarige conclussies trekken aub... eerst afwachten wat de resultaten geven...

:catscratchhead

ik trok geen conclusie ;)

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 02 april 2009 - 16:45

veel sterkte
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Obi_*
Guest_Obi_*

#25 Geplaatst 02 april 2009 - 17:02

die buren zijn zo dom als het achterste van een koe, het koppel hun baby's zijn geplaatsd door jeugdzorg dus dat zegt al genoeg denk ik.
Mijn naaste buurman is politieagent en die zijn kitten werd zelfs geterroriseerd door hen, ze zat op zijn!! domein en de moeder des huizes vond het leuk om met een bezem over zijn draad!!! naar het kitten te meppen :censored:
het koppel is nu 4 weken geleden hier terug komen wonen bij de moeder en sedert 3 weken is het spelletje begonnen.
Ik had voor hen al eens de dierenbescherming gebeld, ze hadden een duitse herderpup (broodfok, uiteraard :censored: ) en dat beestje kreeg slaag dat het niet meer mooi was :evil:  werd buitengezet, uren in de blakende zon zonder eten of drinken...  
Ze waren net verhuisd in de week dat de dierenbescherming ging langskomen en de hond was mee dus konden we niks meer doen.  

Volgens mij zijn er achtergekomen dat ik de dierenbescherming had gebeld....  

Moest blijken dat er een vreemd voorwerp wordt gevonden bij Minou dan dien ik direct klacht in bij de politie, ik zou niet weten van welke andere buren dit zou komen, Minou loopt helemaal niet ver en de meeste buren hier hebben katten en hondjes en zijn helemaal gek van onze dieren (vooral dan van de hondjes :d )  er worden hier nooit katten vergeven en er zijn ook geen nieuwe buren ofzo bijgekomen, bovendien zijn het allemaal nette mensen dus kan ik me niet voorstellen wie ik anders zou moeten verdenken dan hen.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#26 Geplaatst 02 april 2009 - 17:37

Wanneer mag je bellen voor de resultaten? Wacht maar eerst even af tot je iets zeker weet.
Tja jong, er bestaan idd verschillende soorten mensen maar je moet ze maar in je buurt krijgen.
Ik hoop nu dat je snel uitsluitsel krijgt en je weet wat Minouke mankeert.
Veel succes en een dikke beterschapsknuffel voor de poezzie. :hug:

Guest_Obi_*
Guest_Obi_*

#27 Geplaatst 02 april 2009 - 21:27

Ondertussen is er wel degelijk spraken van vergiftiging, ook Gizmo geeft nu geel slijm over :cry:
Minou heeft niet meer overgegeven zei de DA toen ik belde, ze krijgt nu ontstekingsremmers en wordt geobserveerd, als ze morgen niet meer overgeeft, gaan ze haar wat eten geven om te zien of ze dat binnenhoudt.
De DA is ondertussen ook al op de hoogte van Gizmo, ik moet hem in de gaten houden, als hij verslechterd moet ik hem onmiddellijk binnendoen (mag nog deze avond of nacht zijn)
We zijn ondertussen klacht gaan neerleggen tegen onbekenden bij de politie.

Dit is toch geen toeval meer! :evil: Eerst de honden, nu de katten :cry:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 02 april 2009 - 21:29

Veel beterschap voor Minou. Hopelijk vinden ze vlug wat ze mankeerd
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#29 Geplaatst 02 april 2009 - 21:30

Obi zei:

Ondertussen is er wel degelijk spraken van vergiftiging, ook Gizmo geeft nu geel slijm over :cry:
Minou heeft niet meer overgegeven zei de DA toen ik belde, ze krijgt nu ontstekingsremmers en wordt geobserveerd, als ze morgen niet meer overgeeft, gaan ze haar wat eten geven om te zien of ze dat binnenhoudt.
De DA is ondertussen ook al op de hoogte van Gizmo, ik moet hem in de gaten houden, als hij verslechterd moet ik hem onmiddellijk binnendoen (mag nog deze avond of nacht zijn)
We zijn ondertussen klacht gaan neerleggen tegen onbekenden bij de politie.

Dit is toch geen toeval meer! :evil: Eerst de honden, nu de katten :cry:

nee met wat je nu schrijft is het inderdad geen toeval meer... het kon ook een buikwandontsteking zijn dat aard zich ook in braken.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#30 Geplaatst 02 april 2009 - 21:35

Oh nee, dan toch? Kan het geen virus zijn?
Ik kan het verhaal van de hondjes niet terug vinden.
Je zegt dat jullie dachten dat ze minder vaak buiten wilde omwille van de winter, is ze dan al zo lang ziek?
Ik kan je geen advies geven maar ik hoop echt dat Minou snel opknapt en dat het niet doorzet bij Gizmo.
Heel veel sterkte hoor! :hug: