Minou braakt al 6 dagen
#18 Geplaatst 02 april 2009 - 16:01

#19 Geplaatst 02 april 2009 - 16:06

#20 Geplaatst 02 april 2009 - 16:12
hier draaien de duimen!

hopelijk komt alles goed met je lieverd
en als ze vergiftigd is zou ik aangifte doen

je kunt altijd klacht tegen onbekenden moeten neerleggen
als je dat dan langs je neus weg een keertje vermeldt tegen je buren worden ze mss een beetje bang en doen ze het niet meer? Als ze weten dat je er niet voor terugschrikt naar de politie te gaan

#21 Geplaatst 02 april 2009 - 16:15
Aldhissla zei:
hier draaien de duimen!

hopelijk komt alles goed met je lieverd
en als ze vergiftigd is zou ik aangifte doen

je kunt altijd klacht tegen onbekenden moeten neerleggen
als je dat dan langs je neus weg een keertje vermeldt tegen je buren worden ze mss een beetje bang en doen ze het niet meer? Als ze weten dat je er niet voor terugschrikt naar de politie te gaan

geen voorbarige conclussies trekken aub... eerst afwachten wat de resultaten geven...

#22 Geplaatst 02 april 2009 - 16:35

#23 Geplaatst 02 april 2009 - 16:41
miranda zei:

ik trok geen conclusie

#24 Geplaatst 02 april 2009 - 16:45

#25 Geplaatst 02 april 2009 - 17:02
Mijn naaste buurman is politieagent en die zijn kitten werd zelfs geterroriseerd door hen, ze zat op zijn!! domein en de moeder des huizes vond het leuk om met een bezem over zijn draad!!! naar het kitten te meppen

het koppel is nu 4 weken geleden hier terug komen wonen bij de moeder en sedert 3 weken is het spelletje begonnen.
Ik had voor hen al eens de dierenbescherming gebeld, ze hadden een duitse herderpup (broodfok, uiteraard

Ze waren net verhuisd in de week dat de dierenbescherming ging langskomen en de hond was mee dus konden we niks meer doen.
Volgens mij zijn er achtergekomen dat ik de dierenbescherming had gebeld....
Moest blijken dat er een vreemd voorwerp wordt gevonden bij Minou dan dien ik direct klacht in bij de politie, ik zou niet weten van welke andere buren dit zou komen, Minou loopt helemaal niet ver en de meeste buren hier hebben katten en hondjes en zijn helemaal gek van onze dieren (vooral dan van de hondjes

#26 Geplaatst 02 april 2009 - 17:37
Tja jong, er bestaan idd verschillende soorten mensen maar je moet ze maar in je buurt krijgen.
Ik hoop nu dat je snel uitsluitsel krijgt en je weet wat Minouke mankeert.
Veel succes en een dikke beterschapsknuffel voor de poezzie.

#27 Geplaatst 02 april 2009 - 21:27

Minou heeft niet meer overgegeven zei de DA toen ik belde, ze krijgt nu ontstekingsremmers en wordt geobserveerd, als ze morgen niet meer overgeeft, gaan ze haar wat eten geven om te zien of ze dat binnenhoudt.
De DA is ondertussen ook al op de hoogte van Gizmo, ik moet hem in de gaten houden, als hij verslechterd moet ik hem onmiddellijk binnendoen (mag nog deze avond of nacht zijn)
We zijn ondertussen klacht gaan neerleggen tegen onbekenden bij de politie.
Dit is toch geen toeval meer!

#28 Geplaatst 02 april 2009 - 21:29

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#29 Geplaatst 02 april 2009 - 21:30
Obi zei:

Minou heeft niet meer overgegeven zei de DA toen ik belde, ze krijgt nu ontstekingsremmers en wordt geobserveerd, als ze morgen niet meer overgeeft, gaan ze haar wat eten geven om te zien of ze dat binnenhoudt.
De DA is ondertussen ook al op de hoogte van Gizmo, ik moet hem in de gaten houden, als hij verslechterd moet ik hem onmiddellijk binnendoen (mag nog deze avond of nacht zijn)
We zijn ondertussen klacht gaan neerleggen tegen onbekenden bij de politie.
Dit is toch geen toeval meer!

nee met wat je nu schrijft is het inderdad geen toeval meer... het kon ook een buikwandontsteking zijn dat aard zich ook in braken.
#30 Geplaatst 02 april 2009 - 21:35
Ik kan het verhaal van de hondjes niet terug vinden.
Je zegt dat jullie dachten dat ze minder vaak buiten wilde omwille van de winter, is ze dan al zo lang ziek?
Ik kan je geen advies geven maar ik hoop echt dat Minou snel opknapt en dat het niet doorzet bij Gizmo.
Heel veel sterkte hoor!