Spring naar inhoud

- - - - -

Minou braakt al 6 dagen

• Log in om te reageren
81 reacties op dit onderwerp
Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#46 Geplaatst 03 april 2009 - 09:50

:censored: :censored: :censored: :censored: :censored: Krijg zo'n mensen naast je... bahbahbah!!
Hopelijk komt alles in orde met je poezels...
En ja... voor de veiligheid van je dieren, zul je ze - ondanks het protest - toch best binnenhouden de komende tijd hoor... Wat een ellende...
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#47 Geplaatst 03 april 2009 - 09:51

kan de DA ook geen verslag schrijven over de toestand van je dieren dat eventueel voor de politie als bewijsmateriaal kan dienen ofzo?

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#48 Geplaatst 03 april 2009 - 10:57

crazy_catlady zei:

kan de DA ook geen verslag schrijven over de toestand van je dieren dat eventueel voor de politie als bewijsmateriaal kan dienen ofzo?

wat denk je dat de politie gaat doen ?? punt1. je moet nog steeds bewijzen dat zij de daders zijn.
punt 2. een kat is een vrij dier... loopt en staat waar hij wil.

ik zal eens een voorvalletje vertellen.
Oiit kregen we de dierenbescherming aan de deur wegens een klacht tegen mijn man voor doodschieten van een poes.
De poes was verdwenen bij mensen in de straat.Ik wist zekers dat mijn man niks met de verdwijning te maken had.. doch die vrouw beweerde dat elke kat die in de straat verdween mijn man had doodgeschoten. Tuurlijk zagen we niet graag katten komen in onze tuin we zijn immers vogelliefhebbers. O:)
Nou dan ben ik wel eventjes heel erg boos geweest en heb zelf klacht neergelegd tegen deze lieve dame voor "laster aan ons".. met gevolg dat de politie onze verklaring heeft afgenomen en ik kreeg het antwoord:
"zelfs INDIEN je man de kat heeft doodgeschoten kunnen we er niets aandoen, daar je een kat niet op jouw terrein kan houden (met honden ligt dit anders)".En waarop ze ook met deze dame zijn gaan praten.Ook ikzelf ben met haar gaan praten en kreeg de deur tegen de neus nadat ik enkele verwijten heb moeten horen en ook dat mijn man verantwoordelijk was voor elke vermiste kat in onze straat.

Een 10tal dagen later is deze poes doodleuk terug naar huis gekomen.

De dame in kwestie is nadien haar komen excuseren, maar sorry dan kreeg zij wel even de volle lading van mijnewege hoor :evil:

Guest_Asrael_*
Guest_Asrael_*

#49 Geplaatst 03 april 2009 - 11:06

miranda zei:

"zelfs INDIEN je man de kat heeft doodgeschoten kunnen we er niets aandoen, daar je een kat niet op jouw terrein kan houden

wil dat dan zeggen dat zolang jij je op je eigendom bevindt en er komt een poes op jouw terrein dat je er gewoon mag mee doen wat je wilt ?!? :s

K kan het geloven dat je razend was met die valse beschuldigingen !!!! K zou d'er ook niet mee kunnen lachen

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#50 Geplaatst 03 april 2009 - 11:45

Zo'n verhaal zeg :o .
Hopelijk komt alles in orde met je schatjes!!

Guest_Obi_*
Guest_Obi_*

#51 Geplaatst 03 april 2009 - 11:47

Om kwart voor 3 mag ik bij de DA langsgaan met Gizmo, hij heeft deze voormiddag niet meer overgegeven, toch is hij heel erg misselijk en is z'n tandvlees redelijk bleek.
Wat me opvalt bij hem zowel als bij Minou is dat hij  z'n staart zit te zwiepen, iets wat hij of zij anders nooit doen :s  enkel wanneer iets hen heel erg gaat op de zenuwen werken, dan doen ze dat wel.
Ook wil hij niet bij me komen terwijl hij anders niks liever doet, ook van de hondjes moet hij voor de moment niet weten, hij zondert zich af van ons.

Guest_Asrael_*
Guest_Asrael_*

#52 Geplaatst 03 april 2009 - 11:52

Obi zei:

hij zondert zich af van ons.

Da's wss gewoon omdat hij zich niet goed voelt en dat hij met rust wilt gelaten worden... arme schat...
Waarom wacht je nog tegen deze namiddag om hem naar de DA te brengen?

Guest_Obi_*
Guest_Obi_*

#53 Geplaatst 03 april 2009 - 12:14

Asrael zei:

Da's wss gewoon omdat hij zich niet goed voelt en dat hij met rust wilt gelaten worden... arme schat...
Waarom wacht je nog tegen deze namiddag om hem naar de DA te brengen?

omdat mijn DA er dan pas is en aangezien hij niet meer heeft overgegeven wacht ik liever tot ik bij hem terechtkan ;)

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 03 april 2009 - 12:41

Arme dieren, ik heb er geen woorden voor, wat vreselijke mensen, ik hoop dat ze gestraft worden maar dat zal wel weer niet. Zulke dingen maken me zoooooooooooooo kwaad :censored: :censored: :censored:  Hopelijk komt alles goed voor je schatjes maar je zal ze inderdaad niet meer buiten kunnen laten.  Hopelijk kan je vlug verhuizen of verdwijnen die enge mensen uit de buurt :censored: :censored: :censored:
Geplaatste afbeelding

Guest_Obi_*
Guest_Obi_*

#55 Geplaatst 03 april 2009 - 15:39

ben net terug van de DA en Gizmo is gelukkig terug mee naar huis gemogen.  Hij heeft een spuitje gekregen met onstekingsremmers.  Volgens de DA is er geen twijfel mogelijk dat ze 'iets' binnengekregen hebben, moest het van een virus/bacterie voortkomen dan zou het middel dat ze nu krijgen niet helpen, integendeel.

Minou moet nog een nachtje blijven, heb ze wel mogen zien en ze heeft al wat gegeten en niet meer overgegeven :)
Wel heeft ze een heel deel van haar haar uitgetrokken, ze heeft een hele kale vlek op haar rug.  Ze doet dit altijd als ze gestresseerd is en de DA's ginder die haar deze morgen verzorgenden schrokken er nogal van, ze dachten dat ze haar haar zo verloor.  Gelukkig kent m'n DA Minou een beetje en wist hij dat ze dat doet als ze in een kennel ofzo moet zitten.
Och ja, is nu wel het minste van m'n zorgen, achter dat ze maar geneest.

Guest_Asrael_*
Guest_Asrael_*

#56 Geplaatst 03 april 2009 - 16:01

Blij te horen dat Minou aan t herstellen is !! hopelijk komen ze, zowel de honden als de poezels, er helemaal bovenop :catkiss

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#57 Geplaatst 03 april 2009 - 16:04

Ik blijf duimen dat alles goedkomt!
Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#58 Geplaatst 03 april 2009 - 16:11

ik ook!! :thumb:

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#59 Geplaatst 03 april 2009 - 18:40

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#60 Geplaatst 03 april 2009 - 21:16

Wat een verhaal. :o Wie doet nu zoiets :censored: :evil:
Ik hoop dat alles weer snel in orde komt.