Spring naar inhoud

- - - - -

Minou braakt al 6 dagen

• Log in om te reageren
81 reacties op dit onderwerp
Guest_Obi_*
Guest_Obi_*

#61 Geplaatst 04 april 2009 - 09:07

Minou mag naar huis :d :d  de Da heeft net gebeld en om 11u30 mag ik ze ophalen :d :d

Gizmo eet nog steeds niet :( maar dat zou kunnen zijn omdat Minou hier niet is.  Heb het besproken met de DA en hij zegt nog even af te wachten, zien wat hij zal doen als Minouke hier weer is.  Hij heeft wel niet meer overgegeven das wel al een goed teken.
Ik mag dag en nacht bellen dit weekend, moest Gizmo nog niet willen eten als Minou thuis is, er is daar constant permanentie.

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#62 Geplaatst 04 april 2009 - 09:34

bahbahbah ik hoop echt dat je bewijzen weet te verzamelen tegen de mensen die dit gedaan hebben.
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#63 Geplaatst 04 april 2009 - 09:39

hoop dat t een beetje een ok weekend voor je
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#64 Geplaatst 04 april 2009 - 09:44

Gelukkig maar dat Minou naar huis mag. Ik geloof best dat ze naar buiten zullen willen maar als ik jou was dan hield ik ze nu alletwee toch lekker veilig naar binnen. Eventueel met een tuigje of onder toezicht ff uit.
Ik hoop dat alles alsnog in orde komt en dat Gizmo weer rap gaat eten.
Hééééééél veel succes en een knuffel aan de poezzies. :hug:

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#65 Geplaatst 04 april 2009 - 10:07

Asrael zei:

wil dat dan zeggen dat zolang jij je op je eigendom bevindt en er komt een poes op jouw terrein dat je er gewoon mag mee doen wat je wilt ?!? :s

K kan het geloven dat je razend was met die valse beschuldigingen !!!! K zou d'er ook niet mee kunnen lachen

wat ik zei zijn de woorden van de locale politie dus... het blijkt idd zo te zijn dat ze niks doen omdat je gewoon een poes niet op je eigen terrein kan houden...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#66 Geplaatst 04 april 2009 - 13:53

veel beterschap voor beide poezels :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#67 Geplaatst 04 april 2009 - 14:06

Wat fijn dat Minou naar huis mag, hopelijk knap ook Gizmo vlug op!!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#68 Geplaatst 05 april 2009 - 15:50

Hopelijk gebeurt dit niet meer hou ze maar goed in het oog je schatjes. En hopelijk zijn ze snel terug beter. :)

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#69 Geplaatst 05 april 2009 - 18:49

Amai Obi, wat vreselijk dat je lievelingen dit moesten meemaken!

Maar eerlijk gezegd schrik ik er niet van. Ikzelf ben 2 katten kwijt door vergiftiging.
Ook de politie erbij gehaald en klacht tegen onbekende ingediend en ook hen laten aanbellen bij mogelijke daders. Maar ze zeiden ook dat dat eigenlijk niks uithaalde. Het gebruikte vergif is inderdaad vaak een reukloos landbouwgif dat iedereen in huis kan staan hebben voor zijn tuin b.v.
Je kan de daders enkel op heterdaad betrappen en de kans dat je dat lukt is meestal klein. Ook de dierenbescherming van Sint Niklaas had ik verwittigd en die zouden een buurtonderzoek organiseren om mogelijke daders zo af te schrikken maar die zijn nooit gekomen. Dierenbescherming heet dat dan! Een autopsie op een kattenlijkje om te zoeken welk gif werd gebruikt doen ze ook niet meer want dat kost teveel en levert ook niks op zeggen ze!
Achteraf kwam uit dat bijna 100% zeker een heel nette oudere man in de straat die zich gedraagt alsof hij de koning is de dader is!
Mensen uit de buurt deden verhalen over hem dat hij heel erg gesteld was op zijn bloemen in de tuin en als er een kat toevallig plaste in zijn tuin hij er razend kwaad op was. Zijn kleindochter woont naast hem en alledrie haar katten waren dood in dezelfde periode!
Zijn vrouw geeft wel heel opvallend eten aan zwerfkatjes in de straat waarschijnlijk om de verdenking van hun af te schuiven! En het zou me niet verwonderen dat ze in dat voer ook gif steken want er ontbreekt ook een zwerfkatje!
Sindsdien zitten ook mijn katten altijd binnen en vertrouw ik niemand meer.

Denk nooit dat enkel het zogenaamde "krapuul" dieren mishandelt het zijn vaak mensen waarvan je het nooit zou verwachten!

Guest_Asrael_*
Guest_Asrael_*

#70 Geplaatst 06 april 2009 - 11:34

Hoe is het intussen met Gizmo? Wil hij alweer eten?

En Minou, is ze er volledig door?

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#71 Geplaatst 06 april 2009 - 12:50

Vreselijke verhalen !
Geplaatste afbeelding

Guest_Obi_*
Guest_Obi_*

#72 Geplaatst 07 april 2009 - 08:57

hallo,

met Gizmo is alles ondertussen terug in orde, hij vreet weer dat het een lieve lust is :d  ook Minou was heel erg blij dat ze naar huis mocht, het eerste wat ze deed toen ze thuiskwam, was zich op een potje tonijn storten dat ik voor haar had klaargezet :LOL:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#73 Geplaatst 07 april 2009 - 09:00

Wat een opluchting om te lezen dat het beter met ze gaat! Hopelijk gebeurt er nooit nog opnieuw zoiets vreselijks...

Bewerkt door Karolientje, 07 april 2009 - 09:19.

Geplaatste afbeelding

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#74 Geplaatst 07 april 2009 - 09:12

Wat een super goed nieuws!
Heel fijn, dat nu terug goed gaat met Gizmo en Minou!!

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#75 Geplaatst 07 april 2009 - 10:21

Dat is heel goed nieuws :)