Spring naar inhoud

- - - - -

Raad Het Geluid 3 [Wedstrijd is afgelopen!]

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
921 reacties op dit onderwerp
Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#811 Geplaatst 19 april 2010 - 22:44

akke zei:

Enkel cryokay en glenn_cornet hebben nog nooit ergens anders iets gezegd dan in deze wedstrijd. cryokay is al wel langer lid, maar glen_cornet is volgens mij de enige die na registratie direct is beginnen meedoen en voor de rest nog niets gedaan heeft.

oohh oke ik dacht dat ik meer 1ste berichten voorbij had zien komen :ha
Gelukkig maar :lachen:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#812 Geplaatst 19 april 2010 - 22:45

Bibie zei:

Ingestuurd antwoord: schaar openen en toedoen (knippen dus :ha )

Dju dat is al gezegd. Beter eerst een kijken vooraleer ik typ. Maar ik ben altijd zo enthousiast omdat ik denk dat ik het weet :ha .

Geplaatste afbeelding

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#813 Geplaatst 19 april 2010 - 22:47

Aldhissla zei:

Ik hoop voor glenn dat hij geen ghostaccount is :p

Waarschijnlijk wel, het is nogal bizar, maar heb het nog niet grondig nagekeken :p
Akke

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#814 Geplaatst 19 april 2010 - 22:48

Bibie zei:

Dju dat is al gezegd. Beter eerst een kijken vooraleer ik typ. Maar ik ben altijd zo enthousiast omdat ik denk dat ik het weet :ha .

Inderdaad, en uw antwoord is dus even fout :p
Akke

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#815 Geplaatst 19 april 2010 - 22:48

Bibie zei:

:ha :ha allee, heet dat zo, knippen? Wanneer je een schaar open en toe doet?! God, ik moet mijn woordenboek dringend aanvullen :lachen: :lachen:

Guest_Sky_*
Guest_Sky_*

#816 Geplaatst 19 april 2010 - 22:55

akke zei:

Waarschijnlijk wel, het is nogal bizar, maar heb het nog niet grondig nagekeken :p

Ik heb glenn dit forum aangeraden,(dit is mijn schoonbroer) hij wou een poes gaan halen maar heeft nog nooit eentje gehad, hij heeft al veel informatie van jullie site gehaald, ok hij heeft enkel nog maar met de wedstrijd meegedaan maar zolang hij voldoende informatie verzamelt door gewoon te lezen hoeft hij toch niet op topic's te reageren of zie ik dit verkeerd? Hij zal in de toekomst nog wel op topic's reageren, daar zorg ik wel voor!! Tis alvast zeker niet zijn bedoeling geweest, maar ik zal het hem zeggen!

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#817 Geplaatst 19 april 2010 - 22:59

Nee hoor, het is niet verboden. Het was nogal bizar om een lid te zien dat enkel maar deelnam aan de wedstrijd en verder niets. Als er zo iemand wint zullen we wel nakijken of het geen 'ghostaccount' was want dat is namelijk wel verboden :)
Akke

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#818 Geplaatst 19 april 2010 - 22:59

Frances zei:

:ha :ha allee, heet dat zo, knippen? Wanneer je een schaar open en toe doet?! God, ik moet mijn woordenboek dringend aanvullen :lachen: :lachen:

:p Ik formuleer mijn antwoorden liefst zo volledig mogelijk, zo kunnen er zeker geen misverstanden ontstaan ;) .

Pff, maar nu weet ik het helemaal niet meer hoor :catscratchhead

Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#819 Geplaatst 19 april 2010 - 23:01

Ingestuurd antwoord: een kattenborstel met harde pinnetjes over de grond gaan

Guest_Sky_*
Guest_Sky_*

#820 Geplaatst 19 april 2010 - 23:02

akke zei:

Nee hoor, het is niet verboden. Het was nogal bizar om een lid te zien dat enkel maar deelnam aan de wedstrijd en verder niets. Als er zo iemand wint zullen we wel nakijken of het geen 'ghostaccount' was want dat is namelijk wel verboden :)

Het was zeker niet de bedoeling om enkel deel te nemen, ik had hem gezegd dat deze wedstrijd er was en dat het mss wel een leuk cadeautje zou zijn voor zijn nieuwe poes! ;) daarom dus dat hij beginnen meespelen is :)

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#821 Geplaatst 19 april 2010 - 23:03

Fout.

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#822 Geplaatst 19 april 2010 - 23:10

Sky zei:

Ik heb glenn dit forum aangeraden,(dit is mijn schoonbroer) hij wou een poes gaan halen maar heeft nog nooit eentje gehad, hij heeft al veel informatie van jullie site gehaald, ok hij heeft enkel nog maar met de wedstrijd meegedaan maar zolang hij voldoende informatie verzamelt door gewoon te lezen hoeft hij toch niet op topic's te reageren of zie ik dit verkeerd? Hij zal in de toekomst nog wel op topic's reageren, daar zorg ik wel voor!! Tis alvast zeker niet zijn bedoeling geweest, maar ik zal het hem zeggen!

no prob hoor ^^ was gewoon vreemd ;)

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#823 Geplaatst 19 april 2010 - 23:12

Ingestuurd antwoord: Het een pizzasnijder op een bord heen snijden met of zonder piza erop..

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#824 Geplaatst 19 april 2010 - 23:12

Fout.

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#825 Geplaatst 19 april 2010 - 23:22

Sky zei:

Het was zeker niet de bedoeling om enkel deel te nemen, ik had hem gezegd dat deze wedstrijd er was en dat het mss wel een leuk cadeautje zou zijn voor zijn nieuwe poes! ;) daarom dus dat hij beginnen meespelen is :)

Met de gegevens die ik hier zo direct voor mij heb zie ik dat glenn_cornet enkel nog maar de index pagina, de registratie pagina, en de wedstrijd pagina's bekeken heeft. Verder heeft hij zelfs nog niets bekeken :p Achja, maakt nu niet uit, terug on-topic: naar de wedstrijd dus! :)

Bewerkt door akke, 19 april 2010 - 23:23.

Akke