Spring naar inhoud

- - - - -

dekking,

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Guest_jopi_*
Guest_jopi_*

#1 Geplaatst 16 april 2010 - 04:24

Ik vraag me af of een kater steeds overgaat tot dekken?
Of is het alleen bij krolse kattinen, en niet bij een te jonge kattin (6 maand)of bij gesterliseerde of bij niet krolse kattinnen dat hij een poging doet tot dekken, hopend op reactie
grts jo

Bewerkt door jopi, 16 april 2010 - 04:28.
Reden van bewerken: schrijffout

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#2 Geplaatst 16 april 2010 - 07:52

Voor katers maakt het allemaal niet uit. Sommigen pakken alles! Wanneer de kater open is pakt hij helemaal alles. Dus laten castreren.
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 16 april 2010 - 15:35

jubikelcats zei:

Voor katers maakt het allemaal niet uit. Sommigen pakken alles! Wanneer de kater open is pakt hij helemaal alles. Dus laten castreren.

wou ik ook zeggen
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 18 april 2010 - 15:19

Hoe vaak gebeurt het niet dat een poes al zwanger is op 6 maand? Je hebt geen krolse poes nodig, de kater zal zijn poging wel wagen. Neem geen risico, castreer de kater, steriliseer de poes. Het is echt zeer ongezond voor zo'n jonge poes om een nest te krijgen.

henny
henny
  • 1.601 berichten

#5 Geplaatst 18 april 2010 - 16:19

Een poes moet toch echt krols zijn om zwanger te worden.

Henny

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#6 Geplaatst 18 april 2010 - 18:01

De kater kan nog zo zijn best doen,maar als de poes niet krols is,gebeurt er niets 8)
Jonge poezen laten zich misschien overbluffen door een kater,maar meestal wordt de kater toch wel weggmept :p

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 18 april 2010 - 19:24

ja ze moet krols zijn. Maar dat kan ze zijn voordat je dat goed en wel in de gaten hebt en dan ben je al te laat.