Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Jazz Tails - Gotan nestje {Week 14}

• Log in om te reageren
169 reacties op dit onderwerp
Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#121 Geplaatst 04 mei 2010 - 09:14

Ach wat een schatjes zijn het toch :heart: :heart: :heart:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#122 Geplaatst 04 mei 2010 - 09:18

Prachtig !!!
Ik ben fan hoor, ze zijn prachtig !!!!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#123 Geplaatst 04 mei 2010 - 11:10

feroesti zei:

Prachtig !!!Ik ben fan hoor, ze zijn prachtig !!!!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

ikke ook :heart: :heart:

Guest_Cayenne_*
Guest_Cayenne_*

#124 Geplaatst 04 mei 2010 - 11:33

occhhhhh, speciaal en zeer mooi :heart: :heart: :heart:

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#125 Geplaatst 04 mei 2010 - 11:36

Toch is het een ras apart zo lief :loveshower:

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#126 Geplaatst 04 mei 2010 - 11:45

Prachtige kittentjes :love: :love: :love: !

Paula1943
Paula1943
  • 1.797 berichten
  • 4 katten

#127 Geplaatst 04 mei 2010 - 13:36

Wat zijn ze mooi geworden :love: :love: :love:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#128 Geplaatst 04 mei 2010 - 19:02

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Tails_*
Guest_Tails_*

#129 Geplaatst 07 mei 2010 - 11:20

En vanavond worden ze allemaal 3 weken oud,... :dancer: :dancer: :dancer:

Ze zijn kei-schattig en om in te :h :h :h nu ze beginnen rondkruipen.

Ondertussen ben'k bezig met de namen, ben nog een beetje aan het twijfelen wie welke naam juist moet krijgen, maar er zijn al een paar zekerheden,...

Er zijn 4 jongens (2 seal tabby point SIA, 1 bluepoint SIA en 1 black spotted tabby OSH)
En 1 meisje (Choc tortie)

Foto update volgt een van de dagen!

Bewerkt door Tails, 07 mei 2010 - 11:21.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#130 Geplaatst 07 mei 2010 - 11:36

Oooh al 3 weken!!! :thumb:

Foto's please??? :oops: :8

Als je wilt wil ik wel helpen met de namen. ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#131 Geplaatst 10 mei 2010 - 22:20

Hoe gaat het met de kittens en waar blijven de foto's? :8

Randa
Randa
  • 6.205 berichten
  • 7 katten

#132 Geplaatst 12 mei 2010 - 16:28

Proficiat met de kittens en waar blijven de foto's van 3 weken ? :love: :love:
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#133 Geplaatst 12 mei 2010 - 18:17

wat een schatjes :love:

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#134 Geplaatst 12 mei 2010 - 19:07

:love: :love: :love:

Guest_Tails_*
Guest_Tails_*

#135 Geplaatst 21 mei 2010 - 01:04

Hmmm, ik ben een tijdje minder actief geweest op internet en niet allen kattensite maar ook FB en zo moesten eraan geloven,...

Intussen worden de kittens 5 weken oud morgen en heb ik er spijtig genoeg eentje moeten afgeven, dinsdag. Sinds de vorige update (min of meer) kwam het zesde kitten (blue point SIA) niet meer bij en verloor het zelfs gewicht. Ik heb het 10 dagen met de hand (bij)gevoed, maar meer dan een constant gewicht houden kon het niet,... Dinsdagavond kwam ik thuis, vroeger dan anders, ik kon mijn draai niet vinden tussen mijn vrienden,... Toen ik naar de kittens liep, zag ik het zesde kitten levenloos in het midden op het kussen liggen,... Het lijfje was nog warm en de borstkas was helemaal plat gedrukt, waardoor ik vermoed dat de moeder het kitten uit zijn lijden heeft verlost. Op het moment dat ik het kitten oppakte en naar de moeder keek, wist ze dat ik het niet helemaal goedkeurde en keek ze een beetje zielig terug,... Maar het meest treffende was dat de radio (had ik vergeten afzetten bij het buiten gaan) het liedje begon te spelen waarnaar het kitten werd genoemd,... Het was een erg vreemde avond,...

Maar de andere 4 zijn perfect gezond en levendig.

Kitten Nr 2, kreeg de naam EPOCA (V - choc tortie OSH)
Levendig vrouwtje met grote ogen en die speciale rosse bles. Als ik in huis rond loop is ze meestal een  van de eersten om me te volgen. Als ik thuis kom zit ze me in de woonkamer op te wachten. Knuffelen is het liefste wat ze doet en spint honderduit als ze bovenop me ligt en ik haar knuffel.

Kitten Nr 3, kreeg de naam GOTAN (M - seal tabby point SIA)
Deugeniet en samen met Epoca en Buen Ayre vormt hij een trio op ontdekkingstocht in huis. Tenen en voeten zijn fascinerend genoeg om te blijven volgen en om ermee te spelen als ik in de zetel zit. Met het "vaste" voedsel dat hij sinds kort krijgt groeit hij als kool. Op 2 dagen kwam hij zo'n 70gram bij.

Kitten Nr4 kreeg de naam BRUTAL (
M - seal tabby point SIA)
Brutal is de grootste van de 4 kittens. Hij slaapt graag en is meestal de laatste om een ontsnappingspoging uit het nest te ondernemen. Als er eten in de buurt is, is hij niet te houden en vliegt hij er als een bezetene op. Brutal is redelijk onhandig en krijgt wat hij wil door zijn gewicht en kracht in de schaal te werpen.

Kitten Nr5 kreeg de naam BUEN AYRE (M - black spotted tabby OSH)
De kleinste van de drie mannetjes, heeft erg grote oren. Hij dwaalt al eens af van het groepje en gaat al eens graag alleen op verkenning. Tante Jasmine en Buen Ayre zijn alles behalve beste vriendjes,... Telkens hij zijn tante wil gaan besnuffelen, krijgt hij een rake klap van haar. Een bolle rug en dikke staart opzetten kan hij intussen wel. Tante Jasmine is niet echt geïmponeerd, maar zelf beseft ze wel dat haar gedrag niet echt wenselijk is en ze gaat zich spontaan verschuilen na zo'n incident.

Kitten Nr6 had nog geen definitieve naam aangezien de gezondheidssituatie een beetje twijfelachtig was, op de shortlist stonden oa revancha en misterio,... bij het aanzetten van dit
op de radio was de naam snel gekozen: MISTERIO.

De namen komen allemaal uit liedjes van the GOTAN PROJECT en ik  hoop dat ze in de smaak vallen,...

Voor de rest is het spenen volop bezig en komen ze vlot eten als er een schaaltje met eten wordt neergezet.
De kattenbak werd vlot gevonden en op een paar keuteltjes na (voor dat de kitten-kattenbak er stond) heb ik nog geen opkuis gehad,... Buiten de korrels die ze mee het hele huis ronddragen, welteverstaan,...

Bewerkt door Tails, 21 mei 2010 - 01:16.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens