Spring naar inhoud

- - - - -

Het grote "Stem op mijn poezel"-verzameltopic

• Log in om te reageren
898 reacties op dit onderwerp
Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#691 Geplaatst 01 maart 2012 - 13:50

Hallo dierenvrienden,

ik veronderstel dat er ontzettend veel mensen facebook hebben, onder jullie. En jullie hebben dan waarschijnlijk ook nog eens vrienden op facebook? :twisted:

Ik doe namelijk mee aan een wedstrijd op facebook met een foto van 2 van mijn poezels. Als ik de meeste "vind ik leuk" heb, kan ik een gratis cursus winnen bij Felinova. Anneleen Bru is gedragstherapeute en geeft cursussen over katten. Zo een cursus is niet zo goedkoop. Maar ik zou dus super graag die winnen. :oops:

Dan heeft mijn ventje geen reden om te zagen over dat ik teveel geld uitgeef aan de katten. :p

https://www.facebook...&type=1

Als je op de bovenstaande link klikt, en dan de foto "vind ik leuk" aanklikt.. krijg ik een stem. :oops:
Wie kan/wilt me aub helpen en dan eventueel ook wat vrienden ronselen om te stemmen.

Alvast bedankt voor jullie stem. :oops:

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#692 Geplaatst 01 maart 2012 - 13:56

Vanavond zal ik stemmen op mijn account en naar die van mijne man en ze dan doorsturen naar iedereen waar ik vriendjes mee ben
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#693 Geplaatst 01 maart 2012 - 13:57

Evyke81 zei:

Vanavond zal ik stemmen op mijn account en naar die van mijne man en ze dan doorsturen naar iedereen waar ik vriendjes mee ben

Mercikes Evy. :d

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#694 Geplaatst 01 maart 2012 - 21:29

Ik heb gestemd en de link naar al mijn vrienden en neven en nichten doorgestuurd!! Hopelijk hebben ze allemaal facebook he ;)

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#695 Geplaatst 01 maart 2012 - 21:41

Lut zei:

Ik heb gestemd en de link naar al mijn vrienden en neven en nichten doorgestuurd!! Hopelijk hebben ze allemaal facebook he ;)

Lut, wauw dat is heel lief van je.
Ik had je stem al gezien. :d

:flower: :flower:

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#696 Geplaatst 01 maart 2012 - 22:31

Ik heb al geklikt en 2 van mijn vriendjes ook :thumb:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#697 Geplaatst 01 maart 2012 - 22:41

Hey Maylun,

Ik heb nog maar heel recent een profiel op facebook (op vraag van enkele persoontjes... ;) ), maar ik ken er echt nog niet veel van en ben er eigenlijk ook totaal niet mee bezig :oops:

Ik hoop dat het gelukt is...mijn profiel naam is gewoon mijn echte naam : Els V.A. Weet niet of je dit ergens kan zien wie gestemd heeft :catnoknow

Maar indien het niet zou gelukt zijn, laat je dit even weten...dan zoek ik eens verder uit hoe het allemaal werkt :lachen:

(= behalve KS... zijn ik en de computer niet echte vriendjes ;) :LOL: ))

Bewerkt door Mauro, 01 maart 2012 - 22:42.

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#698 Geplaatst 01 maart 2012 - 22:54

Jijzelf en 117 personen vinden dit leuk :d

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#699 Geplaatst 01 maart 2012 - 23:05

Sihirci zei:

Jijzelf en 117 personen vinden dit leuk :d

Bedankt, Sihirci... :goofy: :heart:

(Nu weet ik tenminste dat ik reeds de "beginselen" begin te kennen van facebook :lachen: )
Geplaatste afbeelding

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#700 Geplaatst 02 maart 2012 - 14:12

Mauro zei:

Hey Maylun,

Ik heb nog maar heel recent een profiel op facebook (op vraag van enkele persoontjes... ;) ), maar ik ken er echt nog niet veel van en ben er eigenlijk ook totaal niet mee bezig :oops:

Ik hoop dat het gelukt is...mijn profiel naam is gewoon mijn echte naam : Els V.A. Weet niet of je dit ergens kan zien wie gestemd heeft :catnoknow

Maar indien het niet zou gelukt zijn, laat je dit even weten...dan zoek ik eens verder uit hoe het allemaal werkt :lachen:

(= behalve KS... zijn ik en de computer niet echte vriendjes ;) :LOL: ))

Hey Els,
ik heb je stem er tussen zien staan. :flower:
Wauw wat een mooie foto van jezelf op je fb profiel. :)

Ik zie inderdaad wie er allemaal stemt, kan ik ook een beetje in het oog houden welke vrienden ik de komende tijd moet stalken voor een stem te krijgen. ;)

Ik heb nu 128 stemmen, en sta op de eerste plaats, maar er is er me één aan het inhalen. :louche: Dus ik blijf stemmen ronselen. :oops:

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#701 Geplaatst 02 maart 2012 - 14:13

Evyke81 zei:

Ik heb al geklikt en 2 van mijn vriendjes ook :thumb:

:flower: :flower:

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#702 Geplaatst 02 maart 2012 - 14:17

Ondertussen hebben al 8 vriendjes van mij geklikt, en 3 op de link van de hele pagina natuurlijk... :wall:

straks effe aansporen om op de foto zelf te klikken.
Geplaatste afbeelding

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#703 Geplaatst 02 maart 2012 - 14:38

Evyke81 zei:

Ondertussen hebben al 8 vriendjes van mij geklikt, en 3 op de link van de hele pagina natuurlijk... :wall:

straks effe aansporen om op de foto zelf te klikken.

Super.. :thumb: Ik heb ook zo'n vrienden die op die link klikken.. en zelfs na nogmaals te vragen, doen ze het weer verkeerd.
Dus ik denk dat ik die vrienden binnenkort eens verras met een bezoekje aan huis. ;)

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#704 Geplaatst 03 maart 2012 - 10:06

:up:

Wie wil er aub eens stemmen op een foto van mijn poezen op fb?

Ik kan er namelijk een gratis kattencursus mee winnen en ik wil dit zooooo graag. :oops:
Wat moet je doen? op de foto klikken en dan op "vind ik leuk". Als Mauro dat kon, kunnen jullie dat zeker ook. ;) :LOL:

Laur
Laur
  • 212 berichten
  • 2 katten

#705 Geplaatst 03 maart 2012 - 11:02

Juist gestemd!
http://www.facebook....tenprojectDiest (zwerfkattenproject Diest - GV30214870)