Spring naar inhoud

- - - - -

Animal Event Beekse Bergen

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 16 april 2010 - 20:39

Gaat hier iemand naar toe?

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 17 april 2010 - 17:37

ik ga morgen na doet morgen is 20c, :catangel
even verwittige ik ben doof gebarentaal :d groetje Samantha xxxx :love3: Geplaatste afbeelding

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 18 april 2010 - 15:21

ik ben juist terug bij Beekse Bergen  echt echt gezelig en ook mooi weer en zoooooooooo druk mensen en aan schuiven aan kassa amai gelukige dat ik via intenet kaart kopen dus moet ik niet aan schiuven kunt direct binnen ik kom :p
je wat heel mooi gezien
even verwittige ik ben doof gebarentaal :d groetje Samantha xxxx :love3: Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 18 april 2010 - 15:32

Ik ga op kamp als moni met de cm naar de beekse bergen dus ik ga dat daar genoeg zien deze vakantie ^^

Geplaatste afbeelding

Guest_shanna_*
Guest_shanna_*

#5 Geplaatst 18 april 2010 - 21:13

Vrijdag ,zaterdag en zondag met wat vrienden op animail event geweest voor ras presentatie in het royal canin katten plaza :LOL:
we hadden schitterend weer
was veel publiek ,het is erg vermoeiend maar altijd weer reuze gezellig om te doen 8) we hadden mee genomen een paar maine coons en turkse angora's .Zo dat het publiek op een ongedwongen wijze met beide rassen kennis konden maken
Ik zal van de week wat foto's van Animail event op het forum plaatsen ben er nu gezegd een beetje te moe voor :twisted:
Gr Marga

www.cattery-shanna.eu

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 19 april 2010 - 16:28

Ik ben ook geweest. Ah, Shanna, dan stond jij binnen in dat tentje? Dan heb ik je waarschijnlijk gezien :LOL: .
Ik was er vrijdag, maar het was er een beetje te druk. Ale, schooldruk...
Vele jongeren die 'moeten' van school. En die dan wat stoer rondhangen en dieren 'plagen'. Kan er niet tegen... Gelukkig toch nog kunnen genieten van al het schoon daar!