Spring naar inhoud

- - - - -

Artrose?-> Goed nieuws!

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
Kims
Kims
  • 340 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 26 april 2010 - 20:53

Oei als ik het zo ga moeten doen denk ik dat hij heftig gaat protesteren. :x
En dat hij die geur van dat middel gaat associëren met gedwongen worden tot iets met als gevolg dat hij het zelfs niet meer zal willen eten als het in eten gemengd is (is vroeger ook al gebeurd). Op dit moment eet hij het nog zonder problemen op gemengd in zijn natvoer, zou dit graag zo willen houden.
Moest hij het middel ooit toch dagelijks moeten blijven nemen.

Maar de DA zei dat ik de metacam twee weken moest geven en dan mocht stoppen en kijken hoe hij het op zn nieuwe voer deed.
Mss dan best nog twee weken natvoer geven als het niet lukt om het over de droge brokjes uit te spuiten...
Geplaatste afbeelding

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 26 april 2010 - 21:33

Toch echt proberen!  Wij hebben hier een hele tijd gevecht geleverd met Musti omdat ze elke dag een pilletje moet krijgen voor haar astma.  Eerst gaat dat echt heel moeilijk maar na een paar dagen super goed.  Ze weet blijkbaar nu zelf ook hoe het moet en dat het moet!
Geef vooral de moed niet op.  Het lukt echt na een tijdje :LOL:

Kims
Kims
  • 340 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 27 april 2010 - 21:03

Als het echt moet zal ik het wel doen, maar op dit moment denk ik dat het dwingen nog niet nodig is. :)
Hij zou metacam moeten krijgen tot volgende week woensdag, dus ik denk dat ik hem gewoon natvoer ga geven tot dan met het medicijn in gemengd.
Ik heb hier nog veel natvoer staan, dan is dat ook op.
Ik geef hem wel maar net genoeg om het medicijn in te mengen, voor de rest krijgt hij de hills brokken. Vanaf volgende week woensdag gaat hij dan over op enkel hills, dan heeft hij ook wat tijd gehad om te wennen he. Zo van de ene dag op de andere geen natvoer meer :p
Geplaatste afbeelding