Spring naar inhoud

- - - - -

Producten tegen het voorkomen van het urineren van katten

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Guest_Sky_*
Guest_Sky_*

#1 Geplaatst 18 april 2010 - 18:21

Ik heb vandaag 3 producten gekocht. 1. exit spray home (BSI) 2. cat a sept toilet spray en 3. katzen -fernhalte. weet iemand van jullie welk het beste is? en welk product ik best voor wat gebruik? Ik weet vooral niet waarvoor het laatste product werkt ( katzen - fernhalte ) dit omdat de gebruiksaanwijzing in het duits is.

Groetjes

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 18 april 2010 - 18:26

Waarom koop je een produkt als je niet weet waarvoor het te gebruiken :catscratchhead . Hebben ze je in de winkel geen uitleg gegeven ? Ik veronderstel toch dat je de produkten kocht met een bepaald doel voor ogen :catnoknow
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Sky_*
Guest_Sky_*

#3 Geplaatst 18 april 2010 - 18:30

PeggyJ zei:

Waarom koop je een produkt als je niet weet waarvoor het te gebruiken :catscratchhead . Hebben ze je in de winkel geen uitleg gegeven ? Ik veronderstel toch dat je de produkten kocht met een bepaald doel voor ogen :catnoknow

In de dierenwinkel wist niemand van de verkoopsters waarvoor het echt diende dus heb ik ze allemaal maar meegenomen. Ik weet dat het vooral er voor zorgt dat de kat er niet meer gaat plassen en die cat a san voor in de kattenbak is. maar ik weet niet welk product het doeltreffendste is. vooral dat duitse product dan. en er staat op de producten zelf ook niet echt veel uitleg, bv neemt het de geur voor altijd weg of is het enkel om de kat weg te  houden?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 18 april 2010 - 18:32

:catnoknow , ik ken de produkten niet, dus ik kan je geen raad geven  
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Sky_*
Guest_Sky_*

#5 Geplaatst 18 april 2010 - 18:35

PeggyJ zei:

:catnoknow , ik ken de produkten niet, dus ik kan je geen raad geven

Is niet erg hoor, ik wil gewoon zeker zijn dat het bv niet gevaarlijk is voor de kat en ik het dus moet spuiten als ze uit de kamer is of het mag gebruiken als hij erbij is. deze dingen staan niet op verpakking, is nogal onlogisch hé! ;)

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#6 Geplaatst 18 april 2010 - 18:59

Misschien de productenamen op google intikken...
Kans dat je dan meer en uitgebreidere informatie vind is groot :geluk:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 18 april 2010 - 18:59

Ik kan je ook niet helpen, veel succes! :geluk:

Guest_Sky_*
Guest_Sky_*

#8 Geplaatst 18 april 2010 - 19:06

ben met de vertaler op google de tekst beginnen te vertalen en er is nu toch al het een en ander duidelijk, vind het eigelijk niet kunnen dat er zo weinig informatie op die producten staan! staat zelfs niet op of het giftig kan zijn of dat ik het mag gebruiken waar de kat bij is of niet. De producten testen zal de enige oplossing zijn denk ik :)
Ik zal jullie laten weten of ze werken of niet, mss kunnen jullie ze dan ook gebruiken moest het nodig zijn!

Groetjes

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#9 Geplaatst 19 april 2010 - 19:38

Plast je kat in huis dan of zo?

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 20 april 2010 - 21:10

wat is eigenlijk het probleem... ja urineren maar waar?? binnen of buiten?
binnen kan het gaan om stress...niet gecatstreerde dieren kunnen sproeien... buiten kan je wijnruit planten dit is te vinden bij tuinkruiden... het jaagt poezels weg.