Producten tegen het voorkomen van het urineren van katten
#1 Geplaatst 18 april 2010 - 18:21
Groetjes
#2 Geplaatst 18 april 2010 - 18:26

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#3 Geplaatst 18 april 2010 - 18:30
PeggyJ zei:

In de dierenwinkel wist niemand van de verkoopsters waarvoor het echt diende dus heb ik ze allemaal maar meegenomen. Ik weet dat het vooral er voor zorgt dat de kat er niet meer gaat plassen en die cat a san voor in de kattenbak is. maar ik weet niet welk product het doeltreffendste is. vooral dat duitse product dan. en er staat op de producten zelf ook niet echt veel uitleg, bv neemt het de geur voor altijd weg of is het enkel om de kat weg te houden?
#4 Geplaatst 18 april 2010 - 18:32

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#5 Geplaatst 18 april 2010 - 18:35
PeggyJ zei:

Is niet erg hoor, ik wil gewoon zeker zijn dat het bv niet gevaarlijk is voor de kat en ik het dus moet spuiten als ze uit de kamer is of het mag gebruiken als hij erbij is. deze dingen staan niet op verpakking, is nogal onlogisch hé!

#6 Geplaatst 18 april 2010 - 18:59
Kans dat je dan meer en uitgebreidere informatie vind is groot

#8 Geplaatst 18 april 2010 - 19:06

Ik zal jullie laten weten of ze werken of niet, mss kunnen jullie ze dan ook gebruiken moest het nodig zijn!
Groetjes
#10 Geplaatst 20 april 2010 - 21:10
binnen kan het gaan om stress...niet gecatstreerde dieren kunnen sproeien... buiten kan je wijnruit planten dit is te vinden bij tuinkruiden... het jaagt poezels weg.