Spring naar inhoud

- - - - -

keramisch drinkfonteintje voor elmo :) foto's eerste introductie met de fontein :D

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#31 Geplaatst 22 april 2010 - 09:23

het is een echte aanrader hoor Anja, en het grote voordeel is dat hij keramisch is, zeer handig in onderhoud, en kan zelfs in het afwasmachine :)

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 22 april 2010 - 09:23

angie555 zei:

Onze fontijn is van beton dus voor ons al bijna niet op te tillen, ik heb hem alleen s"nachts uit , verder de hele dag aan en gaat al 2 jaar goed :thumb: Alleen zorgen dat er iedere dag vers water bij in komt. :LOL:

Waar heb je deze gehaald O:) waar ik peach heb gehaald die hadden er ook zo twee en ik vond ze erg mooi! En ze lijken me idd stevig! :)

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#33 Geplaatst 22 april 2010 - 09:30

Brenda... zei:

Waar heb je deze gehaald O:) waar ik peach heb gehaald die hadden er ook zo twee en ik vond ze erg mooi! En ze lijken me idd stevig! :)

ik weet natuurlijk niet waar angie555 deze gehaald heeft, maar ik heb zo een kleintje op mijn kookeiland staan, en die komt van de casa. Maar normaal gezien vind je van die fonteinen van dat formaar vooral in tuincentra of misschien zelfs met een actie in casa of blokker :)

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#34 Geplaatst 22 april 2010 - 09:48

Hier staat de drinkfontein ook gewoon op laminaat hoor. Heb er wel een placemat onder liggen maar er is nog nooit iets mis gegaan :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#35 Geplaatst 22 april 2010 - 10:04

Sarah en Erik zei:

het is een echte aanrader hoor Anja, en het grote voordeel is dat hij keramisch is, zeer handig in onderhoud, en kan zelfs in het afwasmachine :)

Ik heb opgemerkt dat ze hier ook liever uit een stenen pot drinken dan een plastieke pot en als dat water er zo overvloeid denk ik wel dat ze dat hier leuk gaan vinden.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#36 Geplaatst 22 april 2010 - 10:10

*mikkeke* zei:

Hier staat de drinkfontein ook gewoon op laminaat hoor. Heb er wel een placemat onder liggen maar er is nog nooit iets mis gegaan :)

Ik denk dat het afhangt van kat tot kat. Bij Finn moet alles erom en eronder ook nat zijn :engel:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 22 april 2010 - 14:12

:LOL: :LOL: :LOL: , leuke fotootjes. Ik dacht ook dat het kleiner was. Om je Parket of laminaat te beschermen kan je er altijd een antivuilmat onder leggen, heb ik hier ook gedaan. De bovenkant van de mat slorpt het vocht op als ze morsen, maar omdat de onderkant van rubber is, is de vloer eronder nooit nat.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#38 Geplaatst 22 april 2010 - 14:59

heb er voorlopig een gewoon placematje onder liggen :) moesten er eventueel ongelukjes gebeuren zal ik zeker zo een antivuilmatje proberen :) ahja voor de geĂ¯nteresseerden, ik heb daarstraks in de brico zo een betonnen fontein zien staan. :)

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#39 Geplaatst 22 april 2010 - 15:44

Brenda... zei:

Ik had hem voor 25 euro besteld via internet en helemaal compleet, was echt een koopje hoor,maar is wel 2 jaar geleden al

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#40 Geplaatst 22 april 2010 - 15:56

Mooie fontein!

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 22 april 2010 - 16:31

Leuke foto`s van Elmootje :heart: :heart: :heart:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#42 Geplaatst 22 april 2010 - 18:38

dankuwel :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#43 Geplaatst 22 april 2010 - 19:06

super!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Paula1943
Paula1943
  • 1.797 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 22 april 2010 - 21:52

Wat een mooie foto;s smelt :love: :love: :love:

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 22 april 2010 - 22:15

bedankt ;) dan ga ik is kijken :LOL: want vind ze echt mooi die bollen :)

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.