Spring naar inhoud

- - - - -

ik ben terug verlof en Scrachty super gezond

• Log in om te reageren
112 reacties op dit onderwerp
Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#61 Geplaatst 24 mei 2010 - 22:05

vandaag hebben veel plezier prairiehond spelen buiten en snuffel :LOL: morgen vroeg Scrachty binnen doen :cry: ik hopen dat ander dag Scrachty naar huis terug
even verwittige ik ben doof gebarentaal :d groetje Samantha xxxx :love3: Geplaatste afbeelding

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#62 Geplaatst 24 mei 2010 - 22:37

Ik duim voor Scrachty!! :geluk: :geluk:

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#63 Geplaatst 25 mei 2010 - 08:37

Scrachty zijn vetroken met bench Danny doet weg ik kan niet mee naar dierenarts ik voel echt verdriet krop mijn keel :cry: ik mis al
even verwittige ik ben doof gebarentaal :d groetje Samantha xxxx :love3: Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#64 Geplaatst 25 mei 2010 - 14:33

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#65 Geplaatst 25 mei 2010 - 14:36

hopelijk komt alles goed!
Geplaatste afbeelding

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#66 Geplaatst 25 mei 2010 - 15:43

ik hebt telefoon gekregen die zeggen alleen dat Scrachty mag kom halen om 18uur dus die moeten wel apart kooi zetten

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#67 Geplaatst 25 mei 2010 - 16:03

Dat is heel goed nieuws! ! !
Hopelijk valt zijn hertsel goed mee, en kan hij straks weer genieten van alle lekkers!!

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#68 Geplaatst 25 mei 2010 - 16:27

Guschi zei:

Dat is heel goed nieuws! ! !
Hopelijk valt zijn hertsel goed mee, en kan hij straks weer genieten van alle lekkers!!

ja maar die heeft niets gezegt dat alles goed gelopen die zo raar telefoon die zegt alleen dat om uur afhalen en kooi apart meer niets gezegt :catscratchhead

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#69 Geplaatst 25 mei 2010 - 20:11

scrachty is terug zijn slecht doet maar die eten goed die wonden moet open laten en mag niet ander prhdje bijeen omdat scrachty heeft
infectie wonden ik mag geen snuffel ik moet alleen handschoen aandoen 1maand apart kooi
ik hoop echt dat het goed geneest.
sind 3maanden geleden wat mijn vriendin gekregen doen die wat scheiden  die kan niet verzorgen wat die aan mijn gegeven die Ze had veel eerder moeten gaan dierenarts nu is te laat

Bijgevoegde thumbnails

• s.JPG
  • s1.JPG
  • s2.JPG
  • s3.JPG

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#70 Geplaatst 25 mei 2010 - 20:19

Oei, dat is een flinke wonde! Als je het goed kan openhouden en verzorgen komt het vast goed!
Heb je nog pijnstiller mee gekregen, of heb je niet het idee dat hij pijn heeft?
Het is een goed teken dat hij wil eten!
Wel een beetje zielig zo in het hokje, maar je zal hem zeker extra verwennen!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#71 Geplaatst 25 mei 2010 - 20:53

oei dat is iets groot
hoop dat dat mooi geneest
knuffel daar!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#72 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:00

:hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#73 Geplaatst 26 mei 2010 - 10:41

gaat slecht Scrachty :cry: ik weet geen raad die heeft pijn hellenacht janken die moeilijk slapen en krap veel op wonden en mag niet scrachty krijg pijn stillen en spuit voor wonden smeeren maar tocht wel treunen moregn Scrachty terug dierenarts
die eten wel goed maar treunen veel

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#74 Geplaatst 26 mei 2010 - 10:46

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#75 Geplaatst 26 mei 2010 - 17:39

ja die wonden zijn grote gat kaak naar tandje kunt zien Geplaatste afbeelding wonden moet open voor vuil vocht eruit halen elke om 3uurtje 6keer perdag verzorgen nacht moet ook wakker zijn Geplaatste afbeelding