Spring naar inhoud

- - - - -

1200 Katten!

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
wea
wea
  • 6.108 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 20 april 2010 - 12:34

tja, wat met een mens daarvan denken. Langs ene kant is het gewoon veel te veel 1200 katten. Daar moet maar 1 zieke kat tussen zitten en .....

langs de andere kant, als mensen voordien zich totaal niks van katten aantrokken en op deze manier een begin gedaan wordt van kattenopvang.

't is alleen iets dat niet zo kan en mag blijven duren op lange termijn. 1 kat met ringworm zonder symptomen.... zie je de gevolgen al? Die medische kosten om ze allemaal te behandelen zullen gigantisch zijn en zullen ze dat geld wel vinden (dat is meer dan 50 euro per kat).

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 20 april 2010 - 16:17

ik zou gek draaien, met 1200 katten :help: .
al goed is het hier niet

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 29 juli 2010 - 16:45

Toch super dat ze dit doet, anders zouden ze "skinned and eaten" worden :misselijk: :(

Geplaatste afbeelding

Guest_Safira_*
Guest_Safira_*

#19 Geplaatst 03 augustus 2010 - 00:57

Super en dikke chapeau!
Als we hier boven de 6 opvangkittens (en dan nog de nijntjes en al mijn eigen beestjes) hebben, heb ik soms al tgevoel dat ik het niet meer proper krijg.. Lols, is dus niks ivm dat!! :trance:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#20 Geplaatst 03 augustus 2010 - 01:08

Petje af voor die vrouw en de mensen die met haar samen werken.

Ik denk ook dat ze in de loop der tijd zoveel katten geholpen zijn maar niet dat er zoveel tegelijk gehouden worden. Mooi aan dit is wel dat het aantoont dat ook in China mensen en mentaliteit veranderen en dierenliefhebbers opstaan om de diertjes te helpen en een beter bestaan te geven.

ps

Filmpje nog eens goed bekeken en in het begin staat tekst in het beeld. In meer dan 12 jaar hebben ze 1200 katten het leven gered.

Bewerkt door Sihirci, 03 augustus 2010 - 01:14.
Reden van bewerken: aanvulling

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 04 augustus 2010 - 03:20

knap van haar vind ik, hopelijk heeft ze genoeg hulp want dat gaat ze wel nodig hebben

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#22 Geplaatst 04 augustus 2010 - 13:01

amaaaai!! hoe kom je nog rond in een maand? eten, kattenbak...
fantastisch dat ze ze wilt helpen maar het moet toch doenbaar blijven