Spring naar inhoud

- - - - -

Hoe ninja bij ons terechtgekomen is ...

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Guest_Brittdc_*
Guest_Brittdc_*

#1 Geplaatst 20 april 2010 - 03:52

Weet niet goed waar ik het moest posten. ik las daarnet in vraag en aanbod het topic van de gratis poesjes en alle reacties ervan.
Bij het lezen ervan werd ik zelf al terug helemaal geirriteerd over hoe mijn klein ninja terechtgekomen is bij mij.
Wat vinden jullie hiervan?

Vorige eigenaar(familie) wou perce een britje, omdat dit toch zo een mooie poezen zijn maar natuurlijk wilt ze er niet voor betalen. dus ze vindt een broodfokker die "britjes" verkoopt zonder stamboom voor maar liefst 150 euro. Ze reserveerd er 1, blijkt dat het oortje er half is afgebeten door mama poes dus ze betaald de helft, 75 euro. Beestje is niet ingeent, gechipt,...

Het kleine baby'tje van het gezin doet een allergische aanval en komt in de kliniek terecht. Dokter verteld dat het een allergie is voor de katten. De ouders waren op die moment nog niet bereid om hun katten voor die reden weg te doen. Na een stevig gesprek beseffen ze toch dat het niet anders kan en laten ze weten dat ninja weg moet.
Ik ben er familie van en was op die moment zelf nog opzoek naar een huisgenoot voor Salty, dus ik zeg zonder twijfel ja.

Ik vraag het boekje van de DA en krijg als Antwoord: Heeft ie niet.. komt toch ni buiten dus hoeft toch nix van spuiten...
Durft ze erna nog te vragen of ik het zag zitten om die 75 euro te betalen voor het poesje, omdat het nog zo jong was en nog maar enkele maanden daar was. Heb ze vriendelijk bedankt voor het verzoek en haar er even op gewezen dat de kosten van de DA 120€ was (beestje had vlooien, dus ook wormen + spuiten + had oormijt)

Nu hoor ik deze week dat ze tegen mijn ma had gezegd "vanaf kindje beter is halen we onze poezen wel terug..." Wat natuurlijk dikke :censored: is omdat een allergie alleen maar erger wordt.

heb er zelfs al over gedroomd dat ze het poesje terug komen stelen van me :s

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#2 Geplaatst 20 april 2010 - 07:56

:o :o  als het kind zo een grote reactie had de 1ste maal zal het nu zeker niet beter zijn hoor pffffffffffffffff

Guest_San_*
Guest_San_*

#3 Geplaatst 20 april 2010 - 07:56

:evil: Verschrikkelijk hoe dom sommige mensen kunnen zijn... Goed dat jij kleine Ninja opgevangen hebt en een mooie toekomst geeft!! :thumb:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 20 april 2010 - 09:04

:trance: :trance: :trance:

Geplaatste afbeelding

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#5 Geplaatst 20 april 2010 - 09:08

Kan je hem niet laten chippen zodat hij op je naam staat?

Guest_mel en pieter_*
Guest_mel en pieter_*

#6 Geplaatst 20 april 2010 - 10:24

ik zou hem ook laten chippen
Vind het echt erg hoe mensen daar zo over denken !
Hij is nu bij u dus blijft hij ook bij u!
ze hebben hem afgestaan e! :s

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 20 april 2010 - 10:25

:trance:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 20 april 2010 - 11:13

Muizepoes zei:

Kan je hem niet laten chippen zodat hij op je naam staat?

Zou ik ook doen en je moet niet bang zijn, ze kunnen je niets doen, gewoon hard zijn en niet toegeven. gelukkig heb jij het arm schatje in handen, nog veel succes! :geluk:

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 20 april 2010 - 11:32

:trance: Gelukkig heb jij je ontfermd over kleine Ninja. Wat een lef trouwens, geld vragen en ook nog zeggen dat ze ze terug komen halen. :evil:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 20 april 2010 - 12:36

Gelukkig heeft Ninja een gouden mandje bij jullie gekregen :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#11 Geplaatst 20 april 2010 - 12:48

:geluk: :geluk:

Guest_Brittdc_*
Guest_Brittdc_*

#12 Geplaatst 20 april 2010 - 14:28

Solotje zei:

Zou ik ook doen en je moet niet bang zijn, ze kunnen je niets doen, gewoon hard zijn en niet toegeven. gelukkig heb jij het arm schatje in handen, nog veel succes! :geluk:

ja was ik ook al aan het denken om te laten doen. hij moet toch binnen 1 weekje terug naar DA voor 2de reeks babyspuitjes.

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#13 Geplaatst 20 april 2010 - 14:40

Rare mensen toch, die denken alleen aan hun eigen, ze denken mss dat die allergie gaat smelten zoals sneeuw voor de zon?
Gelukkig heb jij het schatje een warme en goede thuis gegeven. :hug: :thumb:

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 20 april 2010 - 15:04

:geluk: :geluk: :geluk:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 20 april 2010 - 16:20