Spring naar inhoud

- - - - -

Hoe ninja bij ons terechtgekomen is ...

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 21 april 2010 - 13:17

Zou ik ook laten doen.  Fijn dat hij zijn mandje bij jou heeft gevonden.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 21 april 2010 - 18:28

er zijn toch gekke (domme)mensen op de wereld hoor, gelukkig heeft het schatje een goede thuis bij jou gevonden :heart:

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#18 Geplaatst 21 april 2010 - 19:18

Houden en NOOIT weer teruggeven :thumb:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 21 april 2010 - 20:48

Laat die kat vlug chippen met jouw gegevens, want dan is de kat van jou. Er is voor de rest geen contract of stamboom waarmee ze kunnen bewijzen dat hij eigenlijk van hen was. Wat een onbeschofte mensen zeg. Jij doet hen een plezier en helpt hen uit de nood en dan dit.
Geplaatste afbeelding

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#20 Geplaatst 22 april 2010 - 17:17

T'is geen speelbal,he.Zo efkens van de ene naar de andere.Als hij gelukkig is bij jou zouden ze daar tevreden over moeten zijn.Dat een dier geen voorwerp is,dat vergeten er toch veel me dunkt. :evil:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#21 Geplaatst 24 april 2010 - 10:12

Idd, steek er een chip in! Ninja is nu van jouw, neh. Als ze later nog een poes willen dan moeten ze er zelf maar een nieuwe zoeken. Jij bent al verknocht aan Ninja en vice versa. Poezen zijn geen inzet voor een rondje ruilhandel, zeg ze dat maar ;)

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#22 Geplaatst 27 april 2010 - 17:22

catherine zei:

Rare mensen toch, die denken alleen aan hun eigen, ze denken mss dat die allergie gaat smelten zoals sneeuw voor de zon?
Oh maar dat kan hoor, mijn zusje was als kind ook allergisch voor dieren maar nu niet meer.
Ik zelf ben er nooit meer vanaf gekomen, maar met medicatie is het onder controle te houden.