Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

sprokkel is bevallen!!!! NIEUWE FOTOS P.4

• Log in om te reageren
75 reacties op dit onderwerp
irisje
irisje
  • 240 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 20 april 2010 - 10:08

ons sprokkel die steekt wa uit met die kittens O:) ,
eerst lag ze in een mooie grote doos die we twee weken voor de uitgerekende datum hadden in huis gebracht, die doos was goed bevonden door moedertje poes, de ochtend na de bevalling had ik alles ververst, stond haar niet meer aan :trance:
zij met de 3 hummeltjes de kast in gekropen...
ik dacht ok, waar moeder wil, daar maak ik plaats, de kast geleegd, kitten-veilig gemaakt, dekentje voor gehangen (de living had ondertussen al een redelijk marginaal zicht :x : kast open, vol fleece laagjes voor de warmte van de babies, en nog een deken erover....)
had drie dagen verlof genomen na de bevalling om mama en de babies te kunnen bijstaan, vooral mama dan...
de eerste dag dat ik naar werk moest, ik zeg nog héél duidelijk tegen mijn man, maak dat de deuren toe zijn, dat sprokkie niet uit living kan, wie o wie vergeet deur naar boven toe te doen????? :evil:
ik kom thuis, gezwind naar de kast....
ineens komt sprokkel al wenend in de living en ik zie die deur open....PANIEK die kittentjes zijn niet meer in de kast!!!!
het zweet brak mij uit, ik hoorde nergens gepiep, vond ze nergens niet beneden, niet boven....
mijn dochters ondertussen thuis gekomen, ineens ziet ons oudste iets liggen in een curverbak tussen de potjes en pannekes van ons jongste....
een kitten!!!!! de andere twee lagen errond....fjoew....ze zijn terug!!!!
ik leg ze terug in de kast, neem nog eens alles eruit van dekens en verschoon nog eens, moet toch hygienisch zijn?
ok, mama terug tevreden
nu deze nacht sta ik op, weer maar 1 kitten in de kast, de andere 2 achter de zetel
man, man, die sprokkel heeft mijn zenuwstel al getest zenne de laatste week.... :love3: :heart: :heart: :louche:
by the way, de kittens doen het verder héél goed, ik weeg ze elke dag, ze komen goed bij, en het zijn zooooooooooo'n prachtige hummeltjes!!! :love3:

Bewerkt door irisje, 06 mei 2010 - 10:54.
Reden van bewerken: fotos bijgeplaatst

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 20 april 2010 - 10:21

Fotokes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#3 Geplaatst 20 april 2010 - 10:24

amai zeg dat is daar zeer intensief verhuiswerk zeg , en ja hoor ik wil hier ook fotokes zien :)

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 20 april 2010 - 10:29

Amai, sprokkel is een kapoen, zo met de kittens op wandel. ;) Goed dat alles zo goed met ze gaat. :) Ben ook benieuwd naar de hummeltjes, fotootjes please. ;) :heart:

irisje
irisje
  • 240 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 20 april 2010 - 10:55

hier linkjes naar de fotos

Bijgevoegde thumbnails

• 18 april poesjes 001 (2).jpg
  • 18 april poesjes 007.jpg
  • katjes oa 154.jpg
  • katjes oa 160.jpg
  • katjes oa 158.jpg
  • katjes oa 166.jpg
  • katjes oa 163.jpg

irisje
irisje
  • 240 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 20 april 2010 - 10:59

en, wat vinden jullie ervan???
ik vind ze natuurlijk om in te bijten, maar ja, zijn dan ook kindjes van mijn allerliefste meisje :love3:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 6 katten

#7 Geplaatst 20 april 2010 - 11:02

ze zijn prachtig!

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 20 april 2010 - 11:06

:ha  Die verhuis... ik had dat met Chanel ook maar zij deed het veel erger en gevaarlijker, zij lag elk kitten op een verdiep van mijn hoge kattenpaal :gek: .
Goed dat ze goed bijkomen, nog veel succes! :geluk:

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#9 Geplaatst 20 april 2010 - 11:07

:love: :love:

Nashota
Nashota
  • 17.923 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 20 april 2010 - 11:09

Wat een schatjes :heart: :love3: :heart:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

irisje
irisje
  • 240 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 20 april 2010 - 11:18

Solotje zei:

:ha Die verhuis... ik had dat met Chanel ook maar zij deed het veel erger en gevaarlijker, zij lag elk kitten op een verdiep van mijn hoge kattenpaal :gek: .
Goed dat ze goed bijkomen, nog veel succes! :geluk:

ben blij om dit te lezen.... dacht al eventjes dat er iets mis was met de moederkwaliteiten van onze Sprokkel.... :louche:
ik heb me héél goed geïnformeerd voor de babietjes kwamen, maar dat is iets waar ik niet aan had gedacht.... :oops:
ben héél blij dat ik dit forum heb om veel door te lezen... :heart:
even voor alle duidelijkheid : Sprokkel is een htk-katje die verwend wordt ten top, ze krijgt massas aandacht en alle zorgen die nodig zijn...
ze heeft nu één nestje en daarna wordt ze gesteriliseerd!!!
het is geen oeps-nestje, ik heb dit echt zo gewild, ik beloof mijn kinderen dit al 5 jaar, maar vond dat ze oud genoeg moesten zijn om het ten volle te kunnen beseffen en ervan te genieten, want het zal dus maar één keer voorkomen, dat weten de meisjes héél goed (ze zijn 9 en 12 jaar mijn dochters)
als ik jong was heb ik als kind 2 keer een nestje mogen hebben bij mijn ouders met onze poes, en ik vond dit echt zaaaaalig...

Ik weet dat er hier massas kritiek worden gegeven op nestjes met htk katjes, maar ik heb dit weloverwogen
ik zou mijn kat trouwens nooit willen opzadelen met 2nesten per jaar.
Ik wou het alleen één keer voor de kinderen, voor sprokkie ook, dan heeft ze dat toch een keer meegemaakt, en uiteraard ben ik zelf ook verzot op de kittentjes... :love3:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 6 katten

#12 Geplaatst 20 april 2010 - 11:20

Heb je al nieuwe baasjes voor ze iris?
Enneh, is dat Fé op de foto?

Geplaatste afbeelding

irisje
irisje
  • 240 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 20 april 2010 - 11:22

ja, nieuwe baasjes, heb er al een paar in overweging...

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 20 april 2010 - 11:56

:heart: :heart: :heart:

Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.505 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 20 april 2010 - 12:00