Spring naar inhoud

- - - - -

Zita waarschijnlijk FIP ocharme 3jaar !

• Log in om te reageren
139 reacties op dit onderwerp
Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#106 Geplaatst 26 april 2010 - 22:03

Sterkte :hug: :hug:

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#107 Geplaatst 26 april 2010 - 22:23

Die beslissing nemen is verschrikkelijk... Je hart en je verstand zitten op zo'n momenten op een heel verschillende golflengte...
Maar je zou deze beslissing niet genomen hebben als je er niet zeker van was...
Wat niet wil zeggen dat het dat makkelijker maakt...
Veel sterkte...

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#108 Geplaatst 27 april 2010 - 11:35

Heel veel sterkte

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#109 Geplaatst 27 april 2010 - 12:23

Heel veel sterkte! :hug:
Deze beslissing moet ongeloofelijk hard geweest zijn om te nemen, maar je doet er goed aan voor Zita'tje! Ze was een prachtig meisje!! :love3:
Dikke knuffels hoor en nogmaals sterkte! :hug:

calaquendi
calaquendi
  • 746 berichten
  • 8 katten

#110 Geplaatst 27 april 2010 - 12:28

Heel veel sterkte en troost toegewenst.  

Het onderstaande berichtje zat deze morgen in mijn mailbox via de FANciers Health lijst.

Bij UCDavis zijn er twee studies ivm FIP waarvoor ze DNA stalen nodig hebben, zowel van gezonde als van zieke en aan FIP overleden katten.  

Misschien kan je overwegen om van Zita nog DNA te verzenden naar UCDavis en kan ze op die manier haar steentje bij dragen in de strijd tegen FIP.  Stuur het gerust door naar je dierenarts.  

------------------------------------------------------------------------

SOCK FIP, which is dedicated to supporting FIP research at UC Davis, has  some news to share.  

We now have a SOCK FIP informational brochure -- we could use help  getting these and some accompanying letters out to breeders,  veterinarians, rescue groups, shelters, and other cat lovers.  Our hope  is to to help educate them about FIP and to spread the word about  supporting FIP research at UC Davis.  I'd be happy to send electronic  copies to anyone who might be interested.  Please contact me directly.

In particular, we want to spread the word that we have A CRITICAL NEED  FOR SAMPLES for two UC Davis genetic studies:

Coronavirus Genetic Study: samples from all FIP affected cats are needed  to identify and study the different strains and mutations that occur in  the coronavirus, which can result in FIP.  For this study we welcome  samples from all cats, from domestic short and longhairs (random bred)  to pedigreed cats.

FIP Susceptibility Study: samples from related cats are needed for this  to study genetic FIP susceptibility, especially from the Birman,  Burmese, Bengal, Maine Coon, Persian, Ragdoll, and Scottish Fold breeds.   All other breeds are welcome as well if there is a problem with FIP in  that breed's lines (or no history of FIP!)  This study needs samples  from three groups: 1) FIP affected cats, 2) cats related to those  affected by FIP, and 3) cats with no history of FIP for at least three  generations.  It is especially helpful if a multigeneration pedigree can  be included indicating which cats are FIP affected and which not.

Information on participating in the studies can be found at this page on  our website:

Davis - General

And this past week SOCK FIP has filed for non-profit status!  This will  make it easier for the funds we raise to go directly to Dr. Pedersen's  FIP research at the UC Davis Center for Companion Animal Health.  All  the donations we raise through SOCK FIP will support Dr. P's FIP  research.  SOCK FIP can also now receive donations through PayPal.   We've got a button right on the website to make it very easy to give if  you know of anyone interested.  

Thanks everyone for supporting FIP research!  And please feel free to  share this information with anyone who might be able to help.

Nancy
SOCK FIP Volunteer

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#111 Geplaatst 27 april 2010 - 13:30

:hug: :hug: Wat een moeilijke en moedige beslissing. Zita is zo'n mooie poes. geen enkele poes verdient dit :hug:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#112 Geplaatst 27 april 2010 - 13:39

Verschrikkelijke keuze! Lieve Zita... Veel te jong... :cry: ... Veel sterkte!  

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#113 Geplaatst 27 april 2010 - 14:44

:rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#114 Geplaatst 27 april 2010 - 17:05

veel sterkte voor straks.
Geplaatste afbeelding

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#115 Geplaatst 27 april 2010 - 17:20

Brrr, vind het altijd zo erg dat we onze geliefden moeten afgeven, gisteren als ik dit las was ik weer aan t' snotteren, ook nu, moet nog dikwijls aan zino denken en zeker rond deze periode dat ik hem verloor, ik heb op veel te korte tijd 3 hartediefjes verloren. Waarom kunnen ze niet eeuwig bij ons blijven? Ik wens je heel veel sterkte en dikke knuffels :hug:
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#116 Geplaatst 27 april 2010 - 17:25

Heel veel sterkte gewenst.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#117 Geplaatst 27 april 2010 - 17:30

Erg veel sterkte!!!! je weet me te vinden
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#118 Geplaatst 27 april 2010 - 17:39

Ontzettend veel sterkte!! Ik vind het heel knap dat je deze beslissing kan maken. Het lijkt me echt heel erg moeilijk!!

Een dikke knuffel voor Zita en jou! :hug:

erikavandenbroele
erikavandenbroele
  • 758 berichten
  • 6 katten

#119 Geplaatst 27 april 2010 - 17:45

Een vreselijke maar o zo dappere beslissing!Zal zeker aan je denken straks. :hug:

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#120 Geplaatst 27 april 2010 - 17:52

Veel sterkte straks en de komende periode, heel dapper en de moedigste beslissing die je maar kan nemen, getuigt van heel veel liefde voor Zita :hug: