Spring naar inhoud

- - - - -

prutske is gestorven + nieuwe vraag pag 6

• Log in om te reageren
93 reacties op dit onderwerp
Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#76 Geplaatst 22 april 2010 - 17:16

Ooh wat triest seg :(

Guest_Sofya_*
Guest_Sofya_*

#77 Geplaatst 22 april 2010 - 17:40

Ohnee, zo erg! :s en dat na al je inspanningen! Je hebt je best gedaan, daar mag je van op aan! Wees toch maar wat trots op jezelf, niet iedereen zou dit doen!!

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#78 Geplaatst 22 april 2010 - 18:16

Veel sterkte

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#79 Geplaatst 22 april 2010 - 18:35

Je hebt gedaan wat je kon helaas bij zoiets klein is dit zekers niet makkelijk en dit is steeds zo erg als je er konstant mee bezig bent en je moet ze afgeven, pfff in ieder geval dikke knuffel en hou het in je achterhoofd, je bent SUPER dat je ze een kans hebt willen geven, er zijn er niet veel die dit doen of willen of kunnen doen, dus chapeau !

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#80 Geplaatst 22 april 2010 - 18:48

Ik vind het heel erg jammer :hug: zal niet makkelijk te verwerken zijn als je er zoveel mee bezig bent. Dat schept toch een band. Maar je hebt alles gedaan... Nu maar hopen dat de andere het wel haalt.

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#81 Geplaatst 22 april 2010 - 19:05

Ik en mijn vriend hebben ons prutske net begraven. Doet inderdaad veel pijn ja. Ookal kende ik dit levendje slechts enkele dagen...

Iemand een idee waar de andere meer overlevingskansen heeft? Zijn er opvangcentra die hier meer ervaring in hebben,....

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#82 Geplaatst 22 april 2010 - 19:32

Rust zacht klein prutske, fijn dat je toch nog een warm thuis had gevonden en er mensen waren die veel van je hielden.
Veel sterkte met dit verlies.

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#83 Geplaatst 22 april 2010 - 20:40

wat erg voor jullie, zo je best doen, sterkte :hug: :hug:

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#84 Geplaatst 22 april 2010 - 20:51

Net het topic doorgelezen. Kleine Prutske gaf een klassiek beeld van verstopping. Als ze gaan overgeven is het einde verhaal, helaas :(
En ook al ken je ze net, ze kruipen direct onder je velletje!
Sondevoeding is ook lastig helemaal als je het nog nooit hebt gedaan.
Misschien een tip, als je verstopping vermoedt, eerst zorgen voor ontlasting. Voeding verergert het. Je kan wel glucose geven en vocht onderhuids laten geven.

Ik spreek helaas uit ervaring. Mijn opvangertjes zaten ook verstopt toen ik ze kreeg. 2 van de drie hebben het gered, dus het kan echt weer goed komen.

Om antwoord te geven op je vraag. Misschien kun je de Dierenbescherming antwerpen bellen? Of een asiel? Die weten het iig vast wel.

Sterkte en succes ermee!

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#85 Geplaatst 22 april 2010 - 21:42

Werkt Cat Shelter niet met opvanggezinnen in Geel? Misschien Zwerfkat in Nood? En CAD werkt in ieder geval ook met opvanggezinnen...

Bewerkt door Nadine, 22 april 2010 - 21:42.

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#86 Geplaatst 22 april 2010 - 21:49

Nadine zei:

Werkt Cat Shelter niet met opvanggezinnen in Geel? Misschien Zwerfkat in Nood? En CAD werkt in ieder geval ook met opvanggezinnen...

Cat shelter kan in ieder geval heel wat goede info geven....
Cat Shelter Limburg: opvangcentrum voor katten in Limburg

Guest_Tails_*
Guest_Tails_*

#87 Geplaatst 22 april 2010 - 21:51

http://www.minams.nl misschien??

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#88 Geplaatst 22 april 2010 - 22:34

Heel hard bedankt allemaal! Spijtig genoeg heb ik hem wel proberen te voeden. Slechts enkele drupjes. Hij heeft uiteindelijk nog een zeer klein beetje ontlasting gehad en 2 druppels urine. Toch heeft het niet mogen zijn... :cry:
Onze andere duts is net ondergebracht bij kitten rescue (www.kitten-puppy-rescue.com). Hij zal in een couveuse komen te liggen en wordt bij de adoptiemama af en toe aangelegd. Ze heeft 4-weken oude kittens.
Als hij er door komt (laat ons hopen!!) dan gaan we hem houden.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#89 Geplaatst 22 april 2010 - 22:36

Havvanur zei:

Net het topic doorgelezen. Kleine Prutske gaf een klassiek beeld van verstopping. Als ze gaan overgeven is het einde verhaal, helaas :(
En ook al ken je ze net, ze kruipen direct onder je velletje!
Sondevoeding is ook lastig helemaal als je het nog nooit hebt gedaan.
Misschien een tip, als je verstopping vermoedt, eerst zorgen voor ontlasting. Voeding verergert het. Je kan wel glucose geven en vocht onderhuids laten geven.

Ik spreek helaas uit ervaring. Mijn opvangertjes zaten ook verstopt toen ik ze kreeg. 2 van de drie hebben het gered, dus het kan echt weer goed komen.

Om antwoord te geven op je vraag. Misschien kun je de Dierenbescherming antwerpen bellen? Of een asiel? Die weten het iig vast wel.

Sterkte en succes ermee!

Ze kruipen inderdaad dadelijk onder je vel!! Ik heb al heel de tijd het gevoel alsof er een kitten in mijn hand ligt. Je kent dat wel. Als je naar een pretpark bent geweest en daarna in je bed kruipt je dit gevoel terug hebt.

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#90 Geplaatst 22 april 2010 - 22:39

dolfjeweerwolfje zei:

Heel hard bedankt allemaal! Spijtig genoeg heb ik hem wel proberen te voeden. Slechts enkele drupjes. Hij heeft uiteindelijk nog een zeer klein beetje ontlasting gehad en 2 druppels urine. Toch heeft het niet mogen zijn... :cry:
Onze andere duts is net ondergebracht bij kitten rescue (www.kitten-puppy-rescue.com). Hij zal in een couveuse komen te liggen en wordt bij de adoptiemama af en toe aangelegd. Ze heeft 4-weken oude kittens.
Als hij er door komt (laat ons hopen!!) dan gaan we hem houden.
Neem jezelf niet kwalijk. Het is niet makkelijk om dat voor elkaar te krijgen. En ze zijn zo teer.
Ik duim voor het andere kleintje!