Spring naar inhoud

- - - - -

kittens tijgertje update fotos blz 1

• Log in om te reageren
143 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 02 april 2010 - 12:21

mijn zoontje heeft dit weekend een lego kasteel gekregen op de garageverkoop, maar de kittens hebben het voorlopig in gebruik :lachen:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_1647.JPG
  • IMG_1650.JPG
  • IMG_1675.JPG
  • IMG_1682.JPG
  • IMG_1687.JPG
  • IMG_1691.JPG
  • IMG_1697.JPG
  • IMG_1717.JPG
  • IMG_1699.JPG

Bewerkt door tijgertje75, 18 mei 2010 - 09:51.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 02 april 2010 - 12:34

Hopelijk komt ze terug naar huis om te bevallen, verder ga je niets kunnen doen vrees ik :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

fannie
fannie
  • 346 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 02 april 2010 - 12:42

welkom alvast !
Ja is een moeilijke situatie he...Het kan idd goed zijn dat ze nu een plekje gevonden heeft buiten ( ik hoop van niet) Je zal haar moeilijk kunnen binnenhalen, ze zal maar komen als ze zelf zin heeft. Maak alvast misschien een plaatsje waar ze kan bevallen thuis ( ergens weggestoken). Het kan goed zijn dat ze zich op een of andere manier niet op haar gemak voelt om binnen te bevallen. Misschien heeft ze shrik van het katertje ( haar zoon uit een vorig nestje )zeker als hij nog niet gecastreert is !
Na de bevalling zou ik toch maken dat je katjes beide geholpen worden en zeker als je ze buitenlaat. Zo ga je ieder jaar met een nestje zitten en zelfs van moeder en zoon wat gewoonweg niet kan is slecht !!!!

Als ze buiten bevallen is uiteindelijk is het wel een beetje jou verantwoordelijkheid om het nestje op te sporen ( mag er niet aan denken wat er met de kittens kan gebeuren alsook dat er dan weer een paar zwerfkatten bijkomen). Ik zou zelf echt op zoek gaan naar waar ze is en hopen dat je haar vindt !!!!

suc6

groetjes
Fannie

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 02 april 2010 - 12:44

ja ze gaan zeker geholpen worden, alvast bedankt voor je reactie :eat

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 02 april 2010 - 17:57

Poef, wat spannend :o Succes joh!

cato11
cato11
  • 4.311 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 02 april 2010 - 18:19

:geluk:

Elfonia
Elfonia
  • 10.253 berichten

#7 Geplaatst 02 april 2010 - 18:20

veel succes :)

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 06 april 2010 - 09:39

ons tijgertje is na 5 dagen vermist te zijn terug thuis :loveshower: , en...met haar dikke buik nog steeds en die zit vol beweging, wat ben ik blij zeg, ze is wel erg mager maar heeft vannacht toch al goed gegeten. :eat   nu heb ik een vraagje ik zie hier regelmatig berichten over harde buiken, hoe zie je dat?want haar buikje beweegt als gek op en neer en naar alle kanten, maar zijn dat weeen of gewoon heel actieve kleintjes, ze heeft niet graag dat ik haar buikje aanraak, dan blaast ze dus ik kan niet echt voelen wat er gebeurt. :paw

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 06 april 2010 - 09:52

hoe zie je harde buiken, ik dacht dat ons tijgertje zou bevallen zijn dit weekend, maar nog steeds niks, alles beweegt wel heel hard,

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_1302.JPG

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 06 april 2010 - 09:52

Ik zou ze in elk geval niet meer buiten laten

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 06 april 2010 - 09:53

wees maar zeker, mijn man had ze per ongeluk buitengelaten, want ze zat al een week binnen, nu heeft ze huisarrest tot de kleintjes het huis uit gaan :d

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#12 Geplaatst 06 april 2010 - 10:00

Ow gelukkig zeg dat ze weer thuis pfff hele gerustelling weer hee..
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 06 april 2010 - 10:01

wat een geluk dat ze thuis is en nadien stereliseren
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#14 Geplaatst 06 april 2010 - 10:15

Super goed nieuws, dat Tijgertje weer thuis is!
Nu maar hopen op een probleemloze bevalling!

Bewerkt door Guschi, 06 april 2010 - 10:16.

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#15 Geplaatst 06 april 2010 - 10:18

ik heb dit gevonden op internet:

het gaat hier wel over de zwangerschap van vrouwen, maar denk niet dat er zoveel verschil op zit :)

Je baarmoeder is een spier die, net zoals andere spieren, kan samentrekken: de spier rolt zich een beetje op, verhardt en verslapt dan weer beetje bij beetje. De duur van deze samentrekking kan variëren van 10 à 20 seconden tot een minuut. Je voelt deze samentrekkingen van de baarmoeder als je buik harder wordt.
Zo’n harde buik wordt ook wel eens ’oefenwee’ genoemd maar dat is een misleidende term omdat het verontrustend kan werken voor vrouwen die regelmatig harde buiken hebben. Harde buiken hebben echter niks met weeën te maken maar zijn een voorbereiding van de baarmoeder op de sterke weeën die tijdens de bevalling nodig zijn.