Spring naar inhoud

- - - - -

wat zou je doen als je de lotto wint??

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 21 april 2010 - 10:18

mijn droom is ergens een heel groot stuk grond kopen, waar ik een soort asiel zou maken maar dan niet met de bedoeling om de katjes en hondjes weg te doen maar om ze ALLEMAAL te houden en een goed leven te geven :heart: , moet ik natuurlijk wel veel geld winnen hè :d , lijkt me heerlijk, op animal planet zie je soms van die mensen die opvang tehuizen maken voor apen en paarden en tijgers, dat zou ik willen dat is mijn droom.

Wat is die van jullie??

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 21 april 2010 - 10:55

Alles weg schenken of maken voor de dieren :lachen:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 21 april 2010 - 10:58

Op wereldreis gaan, een heel jaar lang!! En alle poezels mogen mee!!!

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 21 april 2010 - 11:01

Een groot stuk bouwgrond kopen, een architect aanduiden, zeggen dat hij moet rekening houden met de poezies en dus buffers moet aanleggen, en een heel mooi villa'tje laten bouwen, en onmiddellijk de tuin laten afzetten zodat de poezies van dag één in het zonnetje kunnen baden...

Bewerkt door Bibie, 21 april 2010 - 11:01.

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 21 april 2010 - 11:02

Bibie zei:

Een groot stuk bouwgrond kopen, een architect aanduiden, zeggen dat hij moet rekening houden met de poezies en dus buffers moet aanleggen, en een heel mooi villa'tje laten bouwen, en onmiddellijk de tuin laten afzetten zodat de poezies van dag één in het zonnetje kunnen baden...

:thumb: :thumb: :thumb: We hebben hetzelfde idee :LOL:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#6 Geplaatst 21 april 2010 - 11:05

een oude boerderij in het buitenland met heeel veel grond opkopen en naar mijn zin inrichten, en daar een opvangcentrum van maken, voor echt verschillende diersoorten, extra focus op reptielen omdat daar minder opvang voor te vinden is, waar elk dier lekker veel ruimte heeft en dus niet in stress moet leven ;) Dat wordt dan ook mijn praktijk voor gedragstraining,...

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 21 april 2010 - 11:10

Een mooi stuk grond kopen, met een grote tuin en een bijbouw om een kattenhotel te beginnen. :d Ik zou ook twee poesjes bijnemen, zodat ze met vier zijn. Ik zou ook naar Nieuw-Zeeland op reis gaan. Mijn papa zou ik een reis naar Rio de Janeiro met karnaval kado doen, want dat is zijn droom. Met mama zou ik ergens naartoe gaan waar de hond meekan. Voila, dat is het zo wat. :d 8) Nu nog winnen.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 21 april 2010 - 11:31

Niet meer wakker liggen omdat ik nog altkijd in ziekenverlof ben, een huis kopen (nieuw of al gerenoveerd) waar alles gelijkvloers is (zodat ik geen trappen meer moet lopen)en ver van alle buren O:) , een mooie afgesloten tuin, maar toch niet te ver van winkels, een beetje nieuwe kleren en schoenen kopen, en vooral veel geld opzij zetten voor later
Oh ja, en natuurlijk nog een paar poezen bijkopen :love4:

Bewerkt door Kathleen, 21 april 2010 - 11:32.

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#9 Geplaatst 21 april 2010 - 11:50

Niet meer gaan werken :oops:

De tuin cat proof laten maken.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 21 april 2010 - 12:41

Waarschijnlijk nog eens opnieuw bouwen, en verder leven zoals nu.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 21 april 2010 - 12:48

heel mijn huisje en tuintje volledig vernieuwen en afmaken wat ik wil veranderen ,
stevige nieuwe krabpalen ,
en verder ....
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#12 Geplaatst 21 april 2010 - 17:02

Ik zou een boerderij kopen, en daar iets van een opvangthuis maken, voor zielige kanslozen katten en honden enz..

Een kok in dienst nemen die heerlijk elke dag kan koken voor me..
Een kuisvrouw die lekker mij huis schoon hou,zodat ik tijd voor de dieren heb.
Mijn kinderen zouden van mij hun rijbewijs mogen halen.

Euhh, heb ik nog geld over :catscratchhead :catscratchhead
Geplaatste afbeelding

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#13 Geplaatst 21 april 2010 - 17:11

Ik zou direct Nederland achter mij laten en alle dieren meenemen  naar Canada, daar waar het nog "normaal"leven is. Hier is het wel zo krom aan het worden met alle regeltjes en wetten wie komt daar nu nog uit.????????
Ik zou als zovelen een opvang bieden aan vooral katten hoewel honden ook welkom waren, maar ja het is een droom en dat blijft het ook wel.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#14 Geplaatst 21 april 2010 - 17:40

Op reis gaan, een leuk huis kopen, genieten en wat sparen.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#15 Geplaatst 21 april 2010 - 17:49

brithany zei:

Ik zou een boerderij kopen, en daar iets van een opvangthuis maken, voor zielige kanslozen katten en honden enz..

Een kok in dienst nemen die heerlijk elke dag kan koken voor me..
Een kuisvrouw die lekker mij huis schoon hou,zodat ik tijd voor de dieren heb.
Mijn kinderen zouden van mij hun rijbewijs mogen halen.

Euhh, heb ik nog geld over :catscratchhead :catscratchhead

:ha :ha :ha