Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuwe paal!!!

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#31 Geplaatst 23 april 2010 - 13:59

Nu, die 52 euro op zich is niet veel voor zo'n paal he???? ben benieuwd wanneer je hem zal aankrijgen... ;)

Guest_Florisje_*
Guest_Florisje_*

#32 Geplaatst 23 april 2010 - 14:13

Nadine zei:

Nu, die 52 euro op zich is niet veel voor zo'n paal he???? ben benieuwd wanneer je hem zal aankrijgen... ;)

Oei, jammer dat je nog niet aangelogd bent... is wel vervelend, maar het zal wel in orde komen!
Ebay is een druk bezochte site :)
Nee, dat is niet veel geld hoor! Ik heb voor mijne kleine, die is de helft zoiets, al 125 EUR gegeven... :misselijk:

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#33 Geplaatst 23 april 2010 - 15:49

Wat een :censored: !!! Tussendoor op het werk probeer ik te registreren op e-bay en er zijn technische problemen op hun site om mijn gegevens te verifiëren...... Nu heb ik volgens hen te dikwijls geprobeerd en nu moet ik 24 uur wachten ! Daar gaat mijn krabpaal nu wel zeker!!!! :evil:

Guest_Florisje_*
Guest_Florisje_*

#34 Geplaatst 23 april 2010 - 16:41

Nadine zei:

Wat een :censored: !!! Tussendoor op het werk probeer ik te registreren op e-bay en er zijn technische problemen op hun site om mijn gegevens te verifiëren...... Nu heb ik volgens hen te dikwijls geprobeerd en nu moet ik 24 uur wachten ! Daar gaat mijn krabpaal nu wel zeker!!!! :evil:

Oei, zoveel geprobeerd... :)
Manee, die paal komt vaak terug hoor!! En je moet proberen te bieden op een moment dat er weinig mensen op zouden kunnen zitten voor te bieden, dan kan je nog goedkoper gaan ;) of je moet eens met een ander e-mailadres proberen als je niet kan wachten :LOL: Zo, nog eventjes en het is weekend!!! :jump:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 23 april 2010 - 18:47

Ola interessant :LOL: