Spring naar inhoud

- - - - -

iets raar meegemaakt vandaag

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#31 Geplaatst 22 april 2010 - 11:35

Nou ik vind het wel goed dat ze daarop controleren... wil toch zeggen dat ze begaan zijn met het lot van die dieren ook denk ik. Ik zou erg blij zijn als ik een hondje had dat gestolen was en de politie er ook werkelijk iets aan zouden doen... Gingen zo ook maar checken of de katten wel een chip hadden en of ze wel steriel zijn als't geen cattery is. Dan zou er een pak minder miserie zijn!

Bewerkt door Vosse, 22 april 2010 - 11:36.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#32 Geplaatst 22 april 2010 - 11:36

stommerikken, kunnen ze zich idd niet met iets normaals bezighouden, 2 weken geleden is mijn man door de politie aan de kant gezet als hij 's morgens naar het werk reed, was ergens soort overval gebeurd, ze hebben mijn man 2 uur vastehouden, waarom: omdat het SPEELGOEDGEWEERTJE VAN DE KLEINE IN DE AUTO LAG!! HEEL DE AUTO HEBBEN ZE ONDERZOCHT, drugshonden erbij en alles, die mannen zijn volgens mij allemaal aan het gek worden :evil:

ik zou toch maar voorzichtig zijn als ik jou was, ik heb ooit met corrupte politie te maken gehad, ga hier geen details geven, maar de politie je vriend,
my :censored: ss :p

Bewerkt door tijgertje75, 22 april 2010 - 11:37.
Reden van bewerken: typfout

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 22 april 2010 - 11:45

Nu als het ECHT waar is, vind ik het wel goed dat ze zich ermee bezighouden. Maar een beetje professionaliteit zou niet misplaatst zijn? Dat moet dan toch niet op die manier gaan! Hou ons in alle geval op de hoogte hé :)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#34 Geplaatst 22 april 2010 - 16:01

Ik vind dit wel goed dat ze eens controleren en dit mag gerust wat dikwijlser. Er worden regelmatig dure hondjes zelfs uit hun tuin gestolen, en die kleine hondjes zijn rap meegenomen. Als je hondje gestolen wordt en iemand anders loopt ermee te wandelen dan zou je ook niet zo blij zijn en hem of haar terug willen. Ik heb hier ook een shih tzu en zou hem niet kunnen missen. En je moet minstens 2 poepzakjes bij je hebben naar het schijnt.

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 01 mei 2010 - 18:23

Ik las gisteren in de Woef dat er in het arrondissement Antwerpen gecontroleerd wordt op de chip en de registratie, dus het kan wel kloppen.

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 01 mei 2010 - 18:26

Maar alé zeg. Wat gaan ze nog allemaal doen?
Er zijn ergere dingen dan dit denk ik zo.
Misschien was er een hondje gestolen in de buurt ofzo en waren ze daarmee controle aan het doen?
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 01 mei 2010 - 18:29

Ines zei:

Ik las gisteren in de Woef dat er in het arrondissement Antwerpen gecontroleerd wordt op de chip en de registratie, dus het kan wel kloppen.

stond ook in de krant, is niet slecht als je weet dat er zoveel dure rashonden gestolen worden
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#38 Geplaatst 01 mei 2010 - 18:37

Hm, ik bel altijd als ik aan iets twijfel, gewoon even 5 minuutjes en je bent op je gemak.
Ik heb eens iets héééél raars meegemaakt met iemand die zich voordeed als een telenet technieker en die ik gelukkiglijk nie heb binnengelaten...sindsdien ben ik voorzichtig...
Ik ben het er ook wel mee eens dat het goed is om af en toe te controleren.

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#39 Geplaatst 01 mei 2010 - 19:15

Vind het zelf ook goed dat ze controleren hierop hoor.Zijn de controles die de mensen doen inzien dat het geen overbodige luxe is om in orde te zijn.Het komt de dieren alleen maar ten goede.Al kan ik best begrijpen dat je bij het verhuizen vergeet dit in orde te brengen.
Federale politie laat volgens mij altijd hun pasje zien als bewijs dat het echt is,zeggen kan je wat je wil hè.Heb federale politie een keer hier gehad in verband met de buren,hun pasje lieten ze ook zien,al ging dat toen verdomd snel.
Denk zelf niet dat je ongerust moet zijn dat er iets niet klopt met die controle,gezien je een papier hebt gekregen en u moet aanmelden op politie kantoor voor 21mei.