Spring naar inhoud

- - - - -

Politiek

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#31 Geplaatst 23 april 2010 - 20:15

henny zei:

Uit Leuven :catnoknow

uhmmm ja.... woon nu bijna 8 jaar in Belgie maar ben toch nog echt een Nederlandse :)

Guest_Ria_*
Guest_Ria_*

#32 Geplaatst 24 april 2010 - 22:02

Ze komen er wel uit ! BHV , waar geen enkele Vlaming of Waal van wakker ligt (enkel de politiekers) wordt opgelost maar het heeft wel wat ambiance nodig.  Er zijn anders wel belangrijkere zaken .

Alleen spijtig dat die peiwie de verkiezingen heeft gewonnen met zijn 5 minuten-slogan . Voor de hoeveelste keer zat hij alweer bij de koning ?

Ik ben geen CD&V stemmer maar ik vind dat Chris Peeters het nog niet zo slecht doet voor Vlaanderen .....

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#33 Geplaatst 25 april 2010 - 19:34

Ria zei:

Ze komen er wel uit ! BHV , waar geen enkele Vlaming of Waal van wakker ligt (enkel de politiekers) wordt opgelost maar het heeft wel wat ambiance nodig. Er zijn anders wel belangrijkere zaken .

Alleen spijtig dat die peiwie de verkiezingen heeft gewonnen met zijn 5 minuten-slogan . Voor de hoeveelste keer zat hij alweer bij de koning ?

Ik ben geen CD&V stemmer maar ik vind dat Chris Peeters het nog niet zo slecht doet voor Vlaanderen .....

Ik ben er zeker van dat er meer Vlamingen en Walen er wakker van liggen dan je denkt :oops:

Geplaatste afbeelding

Guest_Ria_*
Guest_Ria_*

#34 Geplaatst 26 april 2010 - 14:56

Dat de boel nu weer plat ligt door BHV , ja daar liggen Belgen wakker van !