Spring naar inhoud

- - - - -

2de kitten is ondergebracht

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 22 april 2010 - 19:22

Moderators, ik zou niet weten waar ik dit bij moet zetten...

Zoals jullie misschien weten had ik 2 kittens. Prutske is spijtig genoeg deze namiddag overleden. De andere zouden we nu heel graag willen onderbrengen bij iemand die eventueel een 'adoptiemoeder' of zoiets kan bieden. We willen dit kleintje echt kansen geven!! En met de hand grootbrengen is echt niet eenvoudig. Ik heb, naar mijn gevoel, alles voor onze pruts gedaan en toch is hij spijtig genoeg overleden.

Dus weet iemand waar ik terecht kan. Moet zelfs niet in de buurt zijn!
Maar zouden echt dit kleintje meer kansen willen geven.

Bewerkt door dolfjeweerwolfje, 22 april 2010 - 22:46.
Reden van bewerken: opdate

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 22 april 2010 - 19:33

ik kan je jammer genoeg niet helpen maar hoop dat je snel een goede opvang voor ze vind. :geluk:
:hug: voor het verlies van Prutske

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.835 berichten
  • 13 katten

#3 Geplaatst 22 april 2010 - 19:47

Heb je Lies al gevraagd? zij kan misschien helpen

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 22 april 2010 - 19:55

We kunnen ze sowieso naar een tehuis voor moederloze kittens brengen te Rotterdam. Die mevrouw wilde gerust tegemoet rijden. Ondertussen hadden we contact met Catshelter te Limburg. Ze zijn een opvanggezin aan het zoeken. Lukt dit niet, rijden we straks de dame van Rotterdam tegemoet.
Ik moet het uit handen durven geven. Dit kleintje heeft echt een mama-poes nodig!
Het liefst zouden we hebben dat hij terug naar ons komt als hij het overleeft.
Bij de dame te Rotterdam ging dit (mits betaling natuurlijk - logisch: 3.5 euro/dag + voeding + DA-kosten). Bij Catshelter weet ik het niet?

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#5 Geplaatst 22 april 2010 - 19:58

mailt effe naar zwerfkat in nood II, misschien is er wel een opvanggezin in je buurt

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 22 april 2010 - 22:31

Hij is daarnet gebracht naar kitten rescue (www.kitten-puppy-rescue.com).
Hier kon hij vandaag nog terecht. Hopelijk komt dit schatje er wel door.
Hij zal in een couveuse gelegd worden met regelmatige aanlegging bij adoptiepoes dat 4weken oude kittens heeft.

Guest_Lara_SGC_*
Guest_Lara_SGC_*

#7 Geplaatst 22 april 2010 - 23:15

Heb de afgelopen dagen al je berichtjes gelezen en alles met een even bang hartje gevolgd maar het mag toch gezegd worden: wat hebben jullie een super hart! Ongelooflijk wat jullie allemaal voor die kleintjes hebben gedaan, zoveel liefde, al de vechtende wil in de wereld.

Prachtig om te zien! Chapeau! Ik kan het niet genoeg zeggen.

Heb je nu kans om hem terug in huis te kunnen nemen nadat hij aangesterkt is en de leeftijd heeft om terug te komen?

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#8 Geplaatst 22 april 2010 - 23:50

Je hebt er goed aan gedaan het uit handen te geven, al is dit heel moeilijk voor je. Dit poesje heeft idd het beste een mama poes nodig lekker warm en met de beste zorgen die een mama poes alleen kunnen geven. Je hebt er alles voor gedaan en daarvoor bewonder ik je, en zelfs nog meer nu want het kittentje heeft nu meer kans. Kan je het later terug adopteren? :b

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#9 Geplaatst 23 april 2010 - 07:59

:thumb: een goeie beslissing dat je het uit handen geeft en misschien word het toch nog jullie poes als ze groot genoeg is !!!

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 23 april 2010 - 12:27

Fijn dat je een oplossing hebt gevonden.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 23 april 2010 - 12:28

Wanneer dit schatje (we hebben nog geen perfecte naam gevonden) het overleeft, nemen we het terug in huis. Dit is zo afgesproken met de opvang.
Ik ga een nieuw topic openen met alle ontwikkelingen over onze schat. De dame in kwestie, Cora, gaat ons dagelijks op de hoogte houden.

Ik open een nieuw topic om het een beetje overzichtelijk te houden.
Even toch snel melden dat hij de nacht goed doorgekomen is :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: .

Jullie misschien een naam voor dit wondertje??? Het is een wit katertje.

Bewerkt door dolfjeweerwolfje, 23 april 2010 - 12:29.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 23 april 2010 - 12:30

Lara_SGC zei:

Heb de afgelopen dagen al je berichtjes gelezen en alles met een even bang hartje gevolgd maar het mag toch gezegd worden: wat hebben jullie een super hart! Ongelooflijk wat jullie allemaal voor die kleintjes hebben gedaan, zoveel liefde, al de vechtende wil in de wereld.

Prachtig om te zien! Chapeau! Ik kan het niet genoeg zeggen.

Heb je nu kans om hem terug in huis te kunnen nemen nadat hij aangesterkt is en de leeftijd heeft om terug te komen?

Dank u wel. Fijn dit te lezen.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 23 april 2010 - 12:49

Net wat decoratiestenen en een soort van grafstukje gekocht. Straks, samen met de vriend, een mooit grafje maken voor onze pruts.

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#14 Geplaatst 23 april 2010 - 14:04

Bij Cora is hij in goede handen!!!! Is een héél goede organisatie!!!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 23 april 2010 - 19:19

Hopelijk mag het andere kleintje het wel redden :duim: :duim: :duim: :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag