Spring naar inhoud

- - - - -

2de kitten is ondergebracht

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#16 Geplaatst 24 april 2010 - 12:25

:geluk: :geluk: :geluk:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 07 mei 2010 - 22:10

hoe is het ondertussen met het kleintje, nog iets gehoord??

Guest_Lara_SGC_*
Guest_Lara_SGC_*

#18 Geplaatst 07 mei 2010 - 22:40

Het kittentje is spijtig genoeg, na alle beste zorgen en zoveel liefde, naar de poezenhemel gegaan :cry: . Ze hebben een ongelooflijk mooi grafje gemaakt voor de beide schatjes.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 08 mei 2010 - 22:22

Lara_SGC zei:

Het kittentje is spijtig genoeg, na alle beste zorgen en zoveel liefde, naar de poezenhemel gegaan :cry: . Ze hebben een ongelooflijk mooi grafje gemaakt voor de beide schatjes.

Bedankt...
Ons Angelke is inderdaad, net als ons Prutske, naar de poezenhemel gegaan :cry: .
Ik ga regelmatig langs hun grafje (in de tuin). Ik heb het grafje daarstraks nog proper gemaakt. De tulpjes zien er al niet meer uit, maar heb daarstraks nieuwe, witte bloemekes meegenomen... net zoals onze Angel.

Bewerkt door dolfjeweerwolfje, 08 mei 2010 - 22:23.

Guest_Lara_SGC_*
Guest_Lara_SGC_*

#20 Geplaatst 09 mei 2010 - 18:33

dolfjeweerwolfje zei:

Bedankt...
Ons Angelke is inderdaad, net als ons Prutske, naar de poezenhemel gegaan :cry: .
Ik ga regelmatig langs hun grafje (in de tuin). Ik heb het grafje daarstraks nog proper gemaakt. De tulpjes zien er al niet meer uit, maar heb daarstraks nieuwe, witte bloemekes meegenomen... net zoals onze Angel.

*knuffel* Waren er maar meer mensen zoals jullie, de wereld zou er een stukje mooier en liefdevoller uitzien :) . Mocht mijn Emily ooit sterven (en dat mag nog lang lang en ver weg zijn) dan laat ik haar cremeren en neem ik haar asjes mee naar huis in een mooie urn. En ik weet dat sommige mensen mij zot zullen verklaren maar dan zal ik denken aan momenten zoals hier; een mooi grafje voor de geliefde poezen en dat er nog mensen zijn zoals ik die zielsveel van hun dieren houden :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 13 mei 2010 - 09:04

Lara_SGC zei:

*knuffel* Waren er maar meer mensen zoals jullie, de wereld zou er een stukje mooier en liefdevoller uitzien :) . Mocht mijn Emily ooit sterven (en dat mag nog lang lang en ver weg zijn) dan laat ik haar cremeren en neem ik haar asjes mee naar huis in een mooie urn. En ik weet dat sommige mensen mij zot zullen verklaren maar dan zal ik denken aan momenten zoals hier; een mooi grafje voor de geliefde poezen en dat er nog mensen zijn zoals ik die zielsveel van hun dieren houden :)

Ik verklaar je niet ovor gek! Wanneer Sloeber of Tijger moest sterven (Laat ons hopen pas over 18jaar), dan laat ik hen ook cremeren. Hun as komt dan ook in een urne teriecht.

Dus je bent zeker niet de enige 'zot' hier op deze aardbol :ha :ha .