Spring naar inhoud

- - - - -
Zwanger

aynoa en haar kittens(nieuwe foto's p 11)

• Log in om te reageren
202 reacties op dit onderwerp
Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#196 Geplaatst 20 juli 2010 - 17:21

dat vind ik ook mireille.stel je voor ik heb een nestje en heb 4kittens.ik noem deze kittens amira,aynoa,pixel & randa.wie gaat me dit verbieden??? :d

Randa
Randa
  • 6.205 berichten
  • 7 katten

#197 Geplaatst 20 juli 2010 - 18:14

Awel Desje ik zeker niet ik zou het zelfs fijn vinden !
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#198 Geplaatst 21 juli 2010 - 23:23

Ben ik nu echt de enige die dit vervelend en vreemd vindt? :catnoknow Zoals eerder vermeld doe ik steeds m'n best om leuke en originele namen te zoeken (Balou & Aaron zijn misschien niet zo origineel maar soit. :lachen: ) en het minste dat dan gedaan kon worden is vragen of ik het erg vond.
Ik begrijp best dat niet iedereen dit een probleem vindt, maar ik vind het gewoon jammer. Daar hoeft toch niet zo kinderachtig op gereageerd te worden.

Bewerkt door elixeryen, 23 juli 2010 - 00:34.
Reden van bewerken: schrijffout

Geplaatste afbeelding

Guest_molleken_*
Guest_molleken_*

#199 Geplaatst 22 juli 2010 - 09:16

En ik vind het spijtig dat er over zoiets blijft gebabbeld worden in het topic van de kittens.

Ik heb destijds de kittens van van Aynoa hier gezet omdat ik er trots op ben.

Denk dat Chris en Randa alleen duidelijk wilden maken dat een naam niet eigen is aan iemand.
Maar ben nu al sterk aan het twijfelen om de volgende nest,en zeker de namen hier te zetten.(zal steeds wel iemand die naam ergens al gehoord hebben ofzo)
Hoe spijtig dat het ook is.
Mensen die me wat kennen weten wel beter.

Bewerkt door molleken, 22 juli 2010 - 09:22.

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#200 Geplaatst 22 juli 2010 - 14:03

*Enkele weken niet actief geweest dus als eerste,
:heart: :heart: :heart: zeer mooie schatjes!!!

Dan de namen, tja als er namen in boekjes en op sites staan lijkt het mij de logica zelf dat ze gebruikt worden.
Ik vind het jammer dat elixeryen hier een beetje kinderachtig over doet, ik denk dat iedereen wel veel moeite doet om leuke speciale namen te vinden en dat er meerdere mensen dezelfde namen zeer mooi vinden is logisch. *Dat je even schrikt als jouw zorgvuldig gekozen naam opduikt bij een nieuw kitten kan ik me inbeelden maar om er dan zo'n reactie op te geven vind ik erover. *Toen ik de eerste keer een tweede "scully" zag had ik zoiets van aléééééé, maar that's life! *Daar zoek ik verder niks achter. *Ik ga der echt niet verder wakker van liggen. *Ik heb zelf ook al mooie namen gehoord waarvan ik denk, als ik ooit aan de letter kom ga ik die zeker gebruiken en ik ga er echt geen toestemming voor vragen hoor, dat zou maar al te gek zijn.

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#201 Geplaatst 23 juli 2010 - 00:34

scully zei:

]
[SIZE=5]Ik vind het jammer dat elixeryen hier een beetje kinderachtig over doet, ik denk dat iedereen wel veel moeite doet om leuke speciale namen te vinden en dat er meerdere mensen dezelfde namen zeer mooi vinden is logisch. *Dat je even schrikt als jouw zorgvuldig gekozen naam opduikt bij een nieuw kitten kan ik me inbeelden maar om er dan zo'n reactie op te geven vind ik erover.

[FONT=Georgia]Ik denk dat wij dan een andere definitie van kinderachtig hebben.
Ik zeg gewoon dat ik het niet leuk vind dat er voor de tweede keer op rij een naam gekozen wordt die ik reeds gegeven heb aan mijn poezels.
Wat is daar nu kinderachtig aan? :roll:

Soit, ik hou m'n mond erover. Blijkbaar heb ik hier een andere visie over. :roll:

Geplaatste afbeelding

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#202 Geplaatst 23 juli 2010 - 12:42

Ik zou vereerd zijn moesten ze een van de namen overnemen van mijn poezels. Dit betekend dat het een mooie naam is.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#203 Geplaatst 23 juli 2010 - 13:17

ik denk echt dat je er geen problemen over hoeft te maken

ieder kiest de zijne en ja als smaken even gelijk lopen , da s toch niet erg ,
is ieder zijn keuze op zich!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger