Spring naar inhoud

- - - - -

Salty de Ekster!

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Guest_Brittdc_*
Guest_Brittdc_*

#1 Geplaatst 23 april 2010 - 01:19

een heeeeel slecht trekje van Salty, en dit doet hij al sinds hij al klein was, is om in de lavabo te springen. Daar gaat hij dan met zijn nagel het dopje eruit halen. (of ik het nu naar toe doe of niet, handdoeken in leg of niet)

vervolgens gaat de kleine rakker opzoek naar juwelen van mij. ringen, oorbellen, kettingen, alles dat hij kan vinden en dat rammelt.
je voelt t al komen... hij gooit 1 voor 1 de juwelen in de lavabo, speelt er dan mee tot ze *FLOEP* doot het putteke gaan en in de sifon verdwijnen.
en zo slim dat hij is pakt hij alleen maar de spullen die erin passen. er ligt nooit een ketting bovenop omdat ze er niet door geraakt (tenzij hij ze gaat teuglegge, maar heb ik hem nog niet op betrapt)

nu zijn we verhuisd en is het een lavabo waar je niet zomaar aan de sifon kunt. groot probleem dus :catscratchhead , maar ja... Poezels, je kunt er toch ni boos op zijn e :heart:

Nashota
Nashota
  • 17.976 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 23 april 2010 - 08:04

Haha, wat een boefje, gelukkig kun je nu je sieraden behouden he :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 23 april 2010 - 08:20

Hahaha Anaïs doet dat ook! Gelukkig is ze er nog niet opgekomen dat dopke eruit te halen! :onzeker: Oorstokjes zijn hier het grote probleem, die hebben al grote problemen veroorzaakt hahaha Maar ja, je kan er niet kwaad op zijn he :love3: Leg al je spullen anders in een kastje of een doosje? Zodat hij er niks in kàn gooien?

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 23 april 2010 - 08:39

:lachen: :lachen: :lachen:

Guest_cato11_*
Guest_cato11_*

#5 Geplaatst 23 april 2010 - 08:41

:d :d :d

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 23 april 2010 - 09:27

:LOL: :LOL: :LOL:

Geplaatste afbeelding

Guest_Brittdc_*
Guest_Brittdc_*

#7 Geplaatst 23 april 2010 - 11:56

Frances zei:

Hahaha Anaïs doet dat ook! Gelukkig is ze er nog niet opgekomen dat dopke eruit te halen! :onzeker: Oorstokjes zijn hier het grote probleem, die hebben al grote problemen veroorzaakt hahaha Maar ja, je kan er niet kwaad op zijn he :love3: Leg al je spullen anders in een kastje of een doosje? Zodat hij er niks in kàn gooien?

heb al speciale doosjes gaan kopen voor alles :p maar als je zo eens laat thuiskomt dan leg je al snel je oorbellen aan de lavabo zonder daarbij stil te staan :d

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#8 Geplaatst 23 april 2010 - 12:53

:ha :ha en dan zeggen ze dat poezels niet slim zijn.. :ha

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 23 april 2010 - 17:36

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#10 Geplaatst 23 april 2010 - 18:05

Wat een boefje! :ha
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 23 april 2010 - 20:14

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_irisje_*
Guest_irisje_*

#12 Geplaatst 27 april 2010 - 15:41

schurkje, ik lag hier plat van 't lachen, "tenzij hij ze terug legt...." :lachen:

Guest_Brittdc_*
Guest_Brittdc_*

#13 Geplaatst 27 april 2010 - 19:32

irisje zei:

schurkje, ik lag hier plat van 't lachen, "tenzij hij ze terug legt...." :lachen:

hihi :p ja ge weet nooit tot wat poezels in staat zijn e

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 27 april 2010 - 19:41

Ik zou toch mijn juwelen goed verstoppen. Mijn poezels mogen veel, maar toch niet mijn juwelen wegsmijten :LOL:
Geplaatste afbeelding