Heb ik uiteraard ook bij mijn nijntjes gedaan...
Ik heb ook altijd een lijstje liggen waar opstaat welke groenten je wél en niet mag geven en of dat gewoon is of in beperkte mate...
Als ik dat lijstje echt volg, dan staan daar een paar groenten op die ik zelfs niet ken, maar als ik me echt houd aan de toegestane en makkelijk vindbare groenten, dan kom ik vrij beperkt uit... Wat geef ik ze afwisselend: (sommige groenten zitten er elke dag bij)
Witloof, wortelen, af en toe peterselie, af en toe witte kool, wortelloof, af en toe broccoli, heel af en toe een beetje rucola sla... Als ik ze dan eens een stukje komkommer of tomaat geef, dan eten ze daar zelfs niet van... een appel is blijkbaar ook niet zo heel lekker... tenzij af en toe, dan eten ze dat stukje wel op... maar dikwijls moet ik dat er 's avonds uithalen..
Welke makkelijk vindbare en toegestane groenten geven jullie?
Ik wil doen zoals het hoort... koolsoorten kunnen gasvorming geven met gevaarlijke gevolgen... Nochtans kreeg het konijn van onze buren (ik denk) elke dag witte kool en die is 9 jaar geworden... Misschien volg ik het te streng op ???
Bewerkt door Nadine, 23 april 2010 - 10:06.