Spring naar inhoud

- - - - -

GRRRRRRR - Ons wit wondertje

• Log in om te reageren
58 reacties op dit onderwerp
Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 25 april 2010 - 08:54

:hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#47 Geplaatst 25 april 2010 - 11:19

:hug: :hug: :hug:

Guest_*Joke*_*
Guest_*Joke*_*

#48 Geplaatst 25 april 2010 - 18:45

Veel sterkte.. :cry:

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#49 Geplaatst 26 april 2010 - 11:14

:hug: :hug: :hug: *

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 26 april 2010 - 23:04

:zweep: :zweep: :wall: Sommige mensen zijn echt verschrikkelijk he!

Gisteren kwam er in de familie mijn dutskes ter sprake. Ze vroegen zelf om uitleg en ik gaf en deze. Zegt daar iemand (mijn schoonzus). Goh gij zijt goed zot. Ik zou ze gewoon de kop ingeslagen hebben. Ale, zoveel voor zo'n katjes. :r
Ik begrijp dat niet iedereen een dierenhart heeft, maar zo reageren en dan net nadat ze gestorven zijn...

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#51 Geplaatst 26 april 2010 - 23:10

:hug: Trek het je niet aan ... toen onze kids vorig jaar een kitten van 10 dagen oud in het bos vonden en ik de opvoeding op mij nam, kreeg ik ook zo'n reacties, "waar jij nu aan begint ? moet je daarvoor om de twee uur klaar staan, OOK 's NACHTS :trance: ???" De mensen verklaarden mij zot ...
Om nog maar te zwijgen van de reacties toen hij aan 4 maanden stierf aan FIP, "zie je wel en je hebt er nu zo veel geld en energie in gestoken en het gaat nu toch dood, je had het beter direct doodgedaan" :r :r :r en dan verschieten ze dat ze een kwade reactie krijgen ...
Veel sterkte nog ...

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#52 Geplaatst 26 april 2010 - 23:20

:hug: Oh dat is heel spijtig, je hebt gedaan wat je kon en Cora ook, nu mag het spelen met Prutske en kunnen ze beiden schitteren aan de hemel als twee fonkelende sterretjes. :hug: :hug:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#53 Geplaatst 26 april 2010 - 23:37

Pfff... zo een mensen weten niet beter en zijn gewoon dom!!! Laat je niet doen, wij weten beter!!! :hug

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#54 Geplaatst 27 april 2010 - 09:22

Dit zegt meer over haar dan over jou!
Gelukkig is niet iedereen zo, de wereld zou tegenover dieren NOG slechter zijn als iedereen zo zou redeneren...
Wij doen alles om (in mijn geval gelijk welk dier) erdoor te krijgen, anderen vinden het tijd- en geldverspilling... toffe schoonzus heb jij... :(

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#55 Geplaatst 27 april 2010 - 09:50

dan is er iets serieus mis met je schoonzus, niet met jouw! :evil: :hug:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 27 april 2010 - 16:29

catherine zei:

:hug: Oh dat is heel spijtig, je hebt gedaan wat je kon en Cora ook, nu mag het spelen met Prutske en kunnen ze beiden schitteren aan de hemel als twee fonkelende sterretjes. :hug: :hug:

Was gewoon te verstomd om te antwoorden! Ik heb er inderdaad ook wel wat geld ingestoken. Ik schrok toen ik mijn rekeningen uit mijn handtas aan het halen was (was hem aan het leegmaken). Ik weet niet precies hoeveel, maar de 200 euro wordt zeker overschreden (op 3 daagjes tijd).
Ik weet het zelfs niet. Ik heb gewoon gekocht wat moest (alsook 3x dierenarts).

Bedankt voor de lieve woorden.

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#57 Geplaatst 27 april 2010 - 18:15

Vreselijke mensen die zoiets zeggen, vertelt eigenlijk alles over haarzelf hoe ze in elkaar steekt.

wea
wea
  • 6.109 berichten
  • 5 katten

#58 Geplaatst 27 april 2010 - 18:50

tja de mentaliteit van sommigen als het op katten aankomt.... dat is om dood van te vallen.

maar wij hier op de KS leven wel met je mee hoor.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 27 april 2010 - 18:57

Oh ja, sommige mensen zien dieren nu niet zoals wij. Ik heb dit ondertussen al aanvaard en dat ze kunnen oprotten met hun opmerkingen.
Geplaatste afbeelding