Pixel zei:
Ik heb 4 kinderen, waarvan er 2 heel erg veel gehuild hebben als baby... Mijn oudste dochter (Steffie) was echt een huiler! Ze was absoluut niet verwend, maar toch huilde ze echt constant (dag en nacht!) om gepakt te worden. Toen ik dan zwanger was van mijn zoon (toen was zij al een goed jaar), heeft zowel de kinderarts en mijn huisarts (deed ook gynaecologie) mij aangeraden om mijn oudste 's nachts te laten doorhuilen. Ik was gewoon een wrak, zij stopte gewoon niet met huilen! Dat heeft ze dan ook volgehouden tot haar 4j. Toen is dat van dag op dag volledig gestopt

We hebben er genoeg dokters mee afgelopen om uiteindelijk dan toch wel zeker te kunnen zijn dat er lichaamlijk niets met haar aan de hand was. Ik kan alleen maar zeggen dat ze hier absoluut geen hersenschade van opgelopen heeft. Gelukkig was mijn zoon (Mathias) een pak rustiger

Dan, mijn derde (een dochter, Ashley) was weer een huilbaby MAAR er zat wel een verschil tussen haar en mijn oudste dochter....nml dat er bij ons Ashley een medische reden was. Zij had reflux in de zwaartse graad, en had hiervan heel veel pijn. Heeft haar eerste levensjaar dan ook in het ziekenhuis doorgebracht en kreeg regelmatig sondevoeding omdat haar slokdarm dan minder belast werd

Mijn 4de kindje (weer een dochter, Aïsha) was gelukkig weer een rustig en tevreden kindje.
Bewerkt door Mirella, 24 april 2010 - 19:53.